To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO DIALOG
Numer ogłoszenia: 154501 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255058 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog", ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 380 50 50, faks 22 380 50 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO DIALOG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego (oraz udzielenie gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru) następujących materiałów promocyjnych: 1).podkładki konferencyjna 500 szt. 2).wieszak na torbę składany 250 szt. 3).długopis cosmo 1000 szt. 4).parasol duży automatyczny 500 szt 5).parasol mały składany 250 szt. 6).pendrive mały z łańcuszkiem 200 szt. 7).pendrive silikonowy 300 szt. 8).kubki dwukolorowe 600 szt. 9).torba materiał bawełna 1500 szt. 10).torba papier 2000 szt. 11).teczka ecoskóra, środek imitacja zamszu 100 szt. 12).karteczki 4 kolory 300 szt. 13).zakładki 2000 szt. 14).teczka z gumka 1000 szt. 15).teczka ekonomiczna 1000 szt. 16).notes A4 500 szt. 17).notes A 5 500 szt. 18).kalendarz B5 200 szt. 19).kalendarz A5 50 szt. 20).kalendarz A6 100 szt. 21).kalendarz A 6 100 szt. 22).kalendarz trójdzielny 100 szt. 23).smycze 1500 szt. 24).identyfikatory 1500 szt. 25).ołówek 1500 szt. 26).gadżet na święta 200 szt. 27).piłka antystresowa 1000 szt. 28).zestaw piśmienniczy 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym ilość poszczególnych materiałów) został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 6 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA FUN DANIEL BOGACKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA FUN DANIEL BOGACKI
- Agencja Reklamowa FUN Daniel Bogacki, Okaryny 1/8, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107960,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77555,81
Oferta z najniższą ceną: 77555,81 / Oferta z najwyższą ceną: 111745,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzenia pn. "Festiwal Zawodów i Kwalifikacji"
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- "Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024"
- DOSTAWA KUBKÓW i BRELOKÓW NA WYDARZENIA "ŚNIADANIE Z REKTOREM" - 2 zadania
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.