Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Włocławek: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 154340 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Oznaczenie przedmiotu według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 30.12.51.00 - 2 Dodatkowe przedmioty: 30.12.51.10 - 5, 30.12.51.20 - 8. 3. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części, z których każda stanowi odrębną część zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku: Część I zamówienia składa się z dwóch zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 41 pozycji; b) Zestawu 2 obejmującego 5 pozycji; Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Część II. Dostawa materiałów eksploatacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na potrzeby projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek. Dokładny opis artykułów (12 pozycji) składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3) CZĘŚĆ III. Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych. Dokładny opis artykułów (11 pozycji) składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 4. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 5. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru faksem, lub drogą mailową z czterodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt loco siedziba zamawiającego, dlatego w cenie oferty winny być zawarte koszty transportu dostaw: miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Mazowieckiej 5. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 6. 8. Oferowane artykuły muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa w pkt 3. 9. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w części II - Aktywna intergacja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych współfinansowanych ze środków EFS,na potrzeby projektu Aktywna Integracja-Projekt Systemowy MOPR Włocławek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. FORUM, ul. I.Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4511,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5844,64
Oferta z najniższą ceną: 5844,64 / Oferta z najwyższą ceną: 6080,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. FORUM, ul. I.Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7387,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7641,38
Oferta z najniższą ceną: 7641,38 / Oferta z najwyższą ceną: 8367,17
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb MOPR we Włocławku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- Partner Premium Salata Sp. J., ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63397,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76949,70
Oferta z najniższą ceną: 76949,70 / Oferta z najwyższą ceną: 77767,11
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udzielono zgodnie z wyżej podana podstawą prawną, ponieważ przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostepne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość niniejszego zmaówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podsatwie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA MIEJSKIEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.