eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Włocławek: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 154340 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Oznaczenie przedmiotu według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 30.12.51.00 - 2 Dodatkowe przedmioty: 30.12.51.10 - 5, 30.12.51.20 - 8. 3. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części, z których każda stanowi odrębną część zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku: Część I zamówienia składa się z dwóch zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 41 pozycji; b) Zestawu 2 obejmującego 5 pozycji; Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Część II. Dostawa materiałów eksploatacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na potrzeby projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek. Dokładny opis artykułów (12 pozycji) składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3) CZĘŚĆ III. Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych. Dokładny opis artykułów (11 pozycji) składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 4. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 5. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru faksem, lub drogą mailową z czterodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt loco siedziba zamawiającego, dlatego w cenie oferty winny być zawarte koszty transportu dostaw: miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Mazowieckiej 5. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 6. 8. Oferowane artykuły muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa w pkt 3. 9. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w części II - Aktywna intergacja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych współfinansowanych ze środków EFS,na potrzeby projektu Aktywna Integracja-Projekt Systemowy MOPR Włocławek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. FORUM, ul. I.Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4511,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5844,64

  • Oferta z najniższą ceną: 5844,64 / Oferta z najwyższą ceną: 6080,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. FORUM, ul. I.Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7387,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7641,38

  • Oferta z najniższą ceną: 7641,38 / Oferta z najwyższą ceną: 8367,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb MOPR we Włocławku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Premium Salata Sp. J., ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63397,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76949,70

  • Oferta z najniższą ceną: 76949,70 / Oferta z najwyższą ceną: 77767,11

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udzielono zgodnie z wyżej podana podstawą prawną, ponieważ przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostepne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość niniejszego zmaówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podsatwie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.