eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ WSPARCIE OFEROWANE W RAMACH DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP W KATOWICACH W RAMACH PO KL ORAZ PRZEDSTAWIAJĄCEJ INFRORMACJE NA TEMAT OSIĄGNIĘĆ DOTYCZĄCYCH EFS W ASPEKCIE ZADAŃ WUP W KATOWICACH W PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2007-2013 PO KL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ WSPARCIE OFEROWANE W RAMACH DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP W KATOWICACH W RAMACH PO KL ORAZ PRZEDSTAWIAJĄCEJ INFRORMACJE NA TEMAT OSIĄGNIĘĆ DOTYCZĄCYCH EFS W ASPEKCIE ZADAŃ WUP W KATOWICACH W PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2007-2013 PO KL
Numer ogłoszenia: 154011 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135263 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ WSPARCIE OFEROWANE W RAMACH DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP W KATOWICACH W RAMACH PO KL ORAZ PRZEDSTAWIAJĄCEJ INFRORMACJE NA TEMAT OSIĄGNIĘĆ DOTYCZĄCYCH EFS W ASPEKCIE ZADAŃ WUP W KATOWICACH W PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2007-2013 PO KL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zachęcenie mieszkańców regionu do skorzystania ze wsparcia w ramach projektów PO KL realizowanych w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach Upowszechnienie wśród mieszkańców regionu wiedzy na temat wykorzystania środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach działań Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w perspektywie 2007-2013 Wykreowanie wśród mieszkańców województwa śląskiego pozytywnego wizerunku EFS w zakresie działań PO KL wdrażanych przez WUP w Katowicach; Podniesienie świadomości mieszkańców województwa śląskiego na temat roli EFS w rozwoju społecznym regionu; Promocja Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach jako nowoczesnej instytucji rynku pracy, która swoimi działaniami przyczynia się do realizacji celów PO KL w województwie śląskim. Odbiorcy kampanii: Mieszkańcy i osoby pracujące w województwie śląskim - potencjalni odbiorcy wsparcia EFS (w tym osoby nieaktywne zawodowo, pracujący, zagrożeni utratą pracy, osoby zainteresowane założeniem własnej działalności gospodarczej) oraz potencjalni projektodawcy, w tym m. in.: instytucje rynku pracy, instytucje edukacyjne i szkoleniowe, jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy, partnerzy społeczno-gospodarczy, organizacje pozarządowe, instytucje wsparcia przedsiębiorczości. Opracowanie treści roboczych spotów reklamowych: 10 spotów, różnych pod względem tematycznym; po co najmniej 2 propozycje treści dla każdego spotu (łącznie: 20 treści roboczych); tematyka spotów dotyczyć ma wsparcia z EFS dla osób: nieaktywnych zawodowo - 2 spoty, zatrudnionych (w tym zagrożonych utratą pracy) 2 spoty, zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej - 2 spoty oraz efektów wdrażania działań PO KL przez WUP w Katowicach (tj. podsumowania perspektywy finansowej 2007-2013 PO KL) - 4 spoty; treść spotów uwzględniać ma zróżnicowanie adresatów wsparcia z PO KL, np. pod względem wieku, płci, stopnia sprawności. Produkcja spotów reklamowych: - liczba spotów: 10; - długość 1 spotu: 30 sekund; - liczba lektorów: zapewnienie minimum 3 osób do realizacji nagrań (w tym zapewnienie głosów kobiecego i męskiego); - oprawa muzyczna; - opieka dziennikarska podczas przygotowania i realizacji spotów. Emisja spotów: - liczba edycji: 1; - liczba emisji: minimum 900-krotna (wskazana liczba obejmuje łączną emisję wszystkich spotów); - termin emisji: sierpień - wrzesień 2014 r., jednak nie później niż do 30 października br. - zgodnie z zaakceptowanym media planem; - okres emisji: minimum 6 tygodni; - godziny emisji: 6.30-20.30; - spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; - wymagany zasięg kampanii: województwo śląskie (dopuszcza się możliwość emisji na antenie kliku stacji, które łącznie pozwolą osiągnąć wymagane kryterium zasięgu); - co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą spoty, będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: grudzień 2013 - maj 2014). Bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych spotów na następujących polach eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (płyty CD/DVD, pamięć USB). 2.2 Harmonogram oraz tryb akceptacji materiałów w kampanii: Zamawiający przekaże Wykonawcy dane statystyczne przydatne na etapie przygotowywania spotów dotyczących efektów wdrażania działań PO KL przez WUP w Katowicach oraz treść informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Na etapie tworzenia treści spotów i ich akceptacji Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia Wykonawcy dodatkowych danych o charakterze statystycznym. Wykonawca przedstawi media plan do akceptacji Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający akceptuje go lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. Wykonawca opracuje kolejne propozycje media planu aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego treści robocze spotów w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy danych statystycznych i informacji o współfinansowaniu. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione treści w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne scenariusze spotów, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego treści spotów nastąpi ich produkcja. Wyprodukowane spoty zostaną dostarczone Zamawiającemu w formacie MP3 lub innym akceptowanym przez Windows Media Player w terminie 5 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego treści spotów - w celu akceptacji. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione propozycje spotów w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi kolejne propozycje spotów, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zaakceptowane spoty zostaną wyemitowane zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę media planem. Wykonawca przesyła materiały do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokonuje akceptacji tych materiałów drogą mailową. W przypadku niewyemitowania spotu w terminie zgodnym z media planem Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia emisji w innym terminie i czasie antenowym o równej wartości do czasu, w którym spot miał być wyemitowany oraz dodatkowo jednego bezpłatnego spotu w terminie przez siebie wybranym - za każdy niewyemitowany spot. O nowym czasie emisji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na dzień przed emisją. 2.3 Uwagi ogólne: Wykonawca zobowiązuje się do wyemitowania na końcu każdego spotu informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.4 Kwestie finansowe związane z realizacją kampanii: W cenie za przygotowanie i realizację kampanii należy uwzględnić: kreację, produkcję, emisję, bezterminową licencję, inne koszty związane z realizacją kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: - papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia/oświadczeń, że spoty wyemitowano zgodnie z media planem, - wyprodukowanych w ramach kampanii spotów, utrwalonych na nośniku elektronicznym (płyta CD/pamięć USB). 2.5 Elementy oferty składane do przetargu: Propozycja dotycząca doboru stacji radiowych. Wycena wartości usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pomoc Techniczna PO KL na rok 2014.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROZET Sp. z o.o., ul. Żurawia, 00-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54947,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44895,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44895,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.