eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Wykonanie remontu rozdzielni 20/04kV w zakresiezaprojektowania układu pomiarowego z uzgodnieniami, wymiany pola pomiarowego, wyłączników 20 kV oraz montażu baterii kondensatorów wraz z zakupem materiałów w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym im. dr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Tarnowskie Góry: Wykonanie remontu rozdzielni 20/04kV w zakresie: zaprojektowania układu pomiarowego z uzgodnieniami, wymiany pola pomiarowego, wyłączników 20 kV oraz montażu baterii kondensatorów wraz z zakupem materiałów w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 153803 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854273, faks 032 2854058 wew.424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsphager.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu rozdzielni 20/04kV w zakresie: zaprojektowania układu pomiarowego z uzgodnieniami, wymiany pola pomiarowego, wyłączników 20 kV oraz montażu baterii kondensatorów wraz z zakupem materiałów w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu rozdzielni 20/04kV w zakresie: zaprojektowania układu pomiarowego z uzgodnieniami, wymiany pola pomiarowego, wyłączników 20 kV oraz montażu baterii kondensatorów wraz z zakupem materiałów w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwa zadania o podobnym zakresie o wartości przybliżonej do wartości przetargu. - udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zadanie. - którzy odbyli wizję lokalną na obiekcie, tj. w budynku - siedzibie Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego im. Dr B. Hagera w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51. Pisemne poświadczenie o odbyciu wizji powinno znaleźć się jako załącznik do oferty; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Wykluczenia Wykonawców dokonane zostaną zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony, 4. Uwagi ogólne: - Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu. - Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 i art. 90 ustawy prawo zamówień publicznych, - Oferty Wykonawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone. - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. - SIWZ przekazuje się nieodpłatnie, z zastrzeżeniem art.42 ust.2 ustawy- pzp ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część [C] 1.2 Formularz cenowy z podanymi cenami jednostkowymi (netto) dla każdej pozycji. 1.3 Dane techniczno - eksploatacyjne proponowanego sprzętu wraz z nazwami własnymi oferowanego sprzętu. 1.4. Dokumenty jakie składa Wykonawca w celu potwierdzenia wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oraz w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawca odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawca, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo Zamówień Publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych. 3) Zaświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 6) Udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace. 7) Polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Referencje dotyczące instalacji z punktu III. 1.5. Wypełniony i zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby) projekt umowy. UWAGI: - dokumenty z pkt. 1.4.1- 1.4.8 mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; - oferty muszą spełniać warunki formalne: prawidłowy sposób reprezentacji zgodny z właściwym wypisem z rejestru; nadto zaznacza się, że forma prawna prowadzonej działalności winna być dostosowana do obowiązujących aktualnie przepisów prawa. - złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsphager.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im dr B. Hagera ul. Pyskowicka 47-51 42-612 Tarnowskie Góry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im dr B. Hagera ul. Pyskowicka 47-51 42-612 Tarnowskie Góry - Budynek Administracji pok. 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.