To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-23
Lębork: Wykonanie instalacji przeciwpożarowych w Muzeum w Lęborku
Numer ogłoszenia: 153750 - 2016; data zamieszczenia: 23.11.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149825 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Lęborku, ul. Młynarska 14/15, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 48 862 24 14, faks 48 862 24 14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji przeciwpożarowych w Muzeum w Lęborku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji przeciwpożarowych w Muzeum w Lęborku. 1.1. Muzeum w Lęborku jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków województwa pomorskiego (pozycja rejestru A-1464). 1.2. Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z tym muszą być prowadzone w taki sposób aby zminimalizować ich uciążliwość dla pracowników i odwiedzających Muzeum. 1.3. Prace obejmują: 1.3.1. instalację oddymiania klatki schodowej - na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ 1.3.2. instalację systemu automatycznego wykrywania i sygnalizacji pożaru - na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zakres zamówienia obejmuje również: 2.1. wyznaczenie przez Wykonawcę osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającej uprawnienia odpowiednie do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym 2.2. sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych prac 2.3. organizację terenu budowy, w tym ogrodzenia, przejścia tymczasowe, oznakowanie terenu prac, zasilanie w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, organizację zaplecza socjalnego, placów na składowanie materiałów 2.4. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym sprawdzenie poprawności działania wykonanych systemów i wystawienie protokołu z badań. Odbioru wykonanych prac dokona Zamawiający przy udziale Inspektorów Nadzoru: branży konstrukcyjnej i elektrycznej. Do odbioru prac Wykonawca przedstawi zaświadczenie o poprawności działania systemu podpisane przez rzeczoznawcę d/s zabezpieczeń przeciwpożarowych. 3. Ustalenia dodatkowe dotyczące prowadzenia robót budowlanych: 3.1. Dla robót obejmujących instalację oddymiania, opisanych przez dokumentację projektową wymienioną w punkcie 1.3.1., wydana została decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z zapisami decyzji. 3.2. Dla robót obejmujących instalację systemu automatycznego wykrywania i sygnalizacji pożaru, opisanych przez dokumentację projektową wymienioną w punkcie 1.3.2., trwa uzyskiwanie pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót zgodnie z zapisami decyzji. 3.3. Ze względu na fakt, że prace będą się toczyć w czynnym obiekcie, należy do minimum ograniczyć uciążliwości w korzystaniu z budynku i otoczenia przez pracowników i klientów. 3.3.1. Organizację prowadzenia prac należy uzgodnić z Zamawiającym. 3.3.2. Wykonawca zabezpieczy skutecznie podłogi i wykładziny podłogowe w pomieszczeniach na czas robót budowlanych. Wykonawca zabezpieczy również meble, sprzęt i inne wyposażenie pomieszczeń przy pomocy folii budowlanej - należy przewidzieć zużycie folii na każde pomieszczenie w ilości równej trzykrotnej powierzchni zabezpieczanego pomieszczenia. Drewniane schody na klatce schodowej Wykonawca zabezpieczy miękkim i czystym od spodu materiałem, np. wykładziną. 3.3.3. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania wszelkich pomieszczeń i otoczenia obiektu oraz usuwania wszelkiego rodzaju odpadów, w tym bieżącego usuwanie pyłu powstałego w trakcie wykuwania bruzd pod przewody i instalacje itp. z wykorzystaniem bruzdownic ze zintegrowanym systemem odsysania pyłu (odkurzaczem). 3.3.4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia prac, w obiekcie i jego otoczeniu, w szczególności uprzątnięcia i zagospodarowania terenów zielonych, naprawę zniszczonych nawierzchni itp. 3.3.5. Wykonawca doprowadzi pomieszczenia objęte pracami do stanu sprzed prowadzenia prac, w szczególności w zakresie odtworzenia podłóg z okładzinami, ścian wraz z wykończeniem i wszelkich innych elementów uszkodzonych bądź rozebranych w trakcie prowadzenia prac. 3.3.6. Podczas montażu klapy oddymiającej Wykonawca jest zobowiązany do organizowania codziennego zakresu robót tak, aby budynek był zamknięty po godzinach pracy i w czasie złej pogody (silne wiatry, burze, mrozy, ulewy). 3.3.7. Przed przystąpieniem do wykuwania bruzd w ścianach/stropach należy zlokalizować przewody elektryczne, przewody zasilające system monitoringu, przewody sieci komputerowej i wszelkie inne przewody, które w przypadku kolizji należy zdemontować i ponownie zamontować tak, aby nie doszło do ich zniszczenia; w przypadku naruszenia przewodów należy je odtworzyć i przywrócić funkcjonowanie sieci. 3.3.8. Wykonawca musi uwzględnić konieczność utylizacji wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek. 3.3.9. Prace zgodnie z punktem 1.3.1 mogą być rozpoczęte bezpośrednio po podpisaniu umowy, po dopełnieniu formalności związanych z zawiadomieniem Nadzoru Budowlanego. Wykonawca jest zobowiązany zorganizować prace w taki sposób aby całkowity czas zajęcia klatki schodowej nie przekroczył 3 tygodni. 3.3.10. Prace zgodnie z punktem 1.3.2 będą mogły zostać rozpoczęte po uzyskaniu pozwolenia na budowę i dopełnieniu formalności związanych z zawiadomieniem Nadzoru Budowlanego. Wykonawca jest zobowiązany zorganizować prace w taki sposób aby całkowity czas prowadzenia prac nie przekroczył 6 tygodni. 3.3.11. Prace wewnątrz obiektu można prowadzić od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni świątecznych) w godzinach od 8.00 do 16.00. 3.3.12. Ze względu na konieczność ciągłego dozoru nad eksponatami prace mogą być prowadzone maksymalnie w pięciu pomieszczeniach jednocześnie. 3.3.13. W gestii Wykonawcy będzie zabezpieczenie pomieszczeń, w tym zabezpieczenie mebli i części eksponatów folią, trwałe zabezpieczenie podłóg, a także przestawienie części mebli i gablot, w porozumieniu i przy udziale pracowników Zamawiającego. 4. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i SIWZ. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w ofercie (minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy) od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich stwierdzonych usterek w wykonanych pracach, w tym stwierdzonych przez Straż Pożarną podczas przeglądów i testowania systemu. 6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty Opisu Przedmiotu Zamówienia. 7. Tam gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sławomir Leleniewski i Marek Szanel, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ALARMY s.c., ul. Bat. Chłopskich 9, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144969,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174660,00
Oferta z najniższą ceną: 174660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 174660,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lębork w roku 2024
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie rekonstrukcji stolarki okiennej na elewacji wschodniej w budynku Collegium Broscianum, ul. Grodzkiej 52 w Krakowie - etap II.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.