eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na raty do bieżącego utrzymania dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Wschowa: Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na raty do bieżącego utrzymania dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 153643 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142417 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wschowski, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5404800, faks 065 5401932.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na raty do bieżącego utrzymania dróg powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na raty o parametrach określonych w punkcie 2.1. 2.1. Wymagania techniczne ciągnika rolniczego: a) Moc silnika - min. 140 kM, turbodoładowany z intercoolerem, 4 cylindry, chłodzony cieczą b) Masa całk. ciągnika- min. 6,0 t. (z pustym zbiornikiem paliwa, bez kierowcy) c) VOM - 1000 obr/min d) Bieg pełzający- od 200m/godz e) Napęd- 4x4 f) Układ hydrauliczny- 4 pary hydrozłączy z tyłu, przód min. 2 hydrozłącza g) Skrzynia biegów - 24 biegi w przód oraz 24 biegi w tył h) Bezsprzęgłowa zmiana kierunku jazdy (rewers elektro-hydrauliczny) i) TUZ przedni - udźwig min. 2500kg (umożliwiający współpracę z pługiem do odśnieżania) j) TUZ tylni - udźwig min. 4500kg k) Typ hamulców- tarczowe, mokre, hydrauliczne; osie hamowania min. na jedna na tył, układ pneumatycznego hamowania przyczep l) Opony- przód: R24/420/70, tył: R38/520/70 m) Górny i dolny zaczep transportowy, zaczep przedni, zaczep rolniczy n) Obciążniki- przednie min. 600kg, tylnie min. 400kg o) Wyposażenie: klimatyzacja, ogrzewanie, reflektory robocze przednie tylnie, zespolona lampa ostrzegawcza na dachu z napisem SŁUŻBA DROGOWA, spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej i tylnej, wspomaganie kierownicy, błotniki przednie i tylne, lusterka zewnętrzne lewe i prawe, wsteczne p) Kabina dwudrzwiowa, fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie q) Przygotowany do współpracy z ładowaczem czołowym r) Zintegrowany joystick ładowacza (zamontowany przy fotelu operatora) s) Przygotowany do ruchu prawostronnego, gotowy do jazdy t) Sprzęt fabrycznie nowy nieużywany - rok produkcji nie starszy niż 2015 2.2. Dodatkowe wymogi: a) Wszelkie koszty wykonywania przeglądów technicznych pojazdu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca, b) Wykonawca zobowiązuje się uruchomić dostarczone urządzenie w dniu dostawy c) Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego i instruktaż stanowiskowy w dniu odbioru na koszt własny d) Odbiór ciągnika nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, w miejsce przez niego wskazane, po przeszkoleniu wskazanego personelu i instruktażu stanowiskowym oraz pierwszym rozruchu, na podstawie podpisanego bez zastrzeżeń przez Przedstawicieli Stron protokołu odbioru e) Dostarczenie sprzętu: Starostwo Powiatowe we Wschowie, ulica Zacisze, 67-400 Wschowa f) Gwarancja min 24 miesiące liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru g) naprawy gwarancyjne ciągnika w siedzibie użytkownika w terminie do 3 dni roboczych od dokonania zgłoszenia h) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć przedmiot umowy do Zamawiającego w terminie do dnia 16.11.2015 r. i) Wykonywania przeglądów technicznych pojazdu i napraw gwarancyjnych dokonywane będzie w siedzibie Zamawiającego, a wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie na własny koszt j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru ubezpieczyciela k) Odległość serwisu pogwarancyjnego od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km 2.3. Forma płatności: - płatność przelewem rozłożona na wkład własny i 4 równe raty półroczne. - pierwsza rata płatna po 30 dniach od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i przekazania go Zamawiającemu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. - pozostałe cztery raty płatne co pół roku. - Wykonawca określi w formularzu ofertowym wysokość oprocentowania raty. - płatność odsetek nastąpi w terminie płatności raty. Finansowanie przedmiotu dostawy zostanie realizowane na warunkach nie mniej korzystnych niż następujące: 1. Spłata dokonana zostanie w następujący sposób: Wkład własny: 20% wartości brutto płatny po 30 dniach od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli obu stron protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. I rata: 20% wartości brutto + odsetki płatna do 31 maja 2016 r. II rata: 20% wartości brutto+ odsetki płatna do 30 listopada 2016 r. III rata: 20% wartości brutto + odsetki płatna do 31 maja2017 r. IV rata: 20% wartości brutto+ odsetki płatna do 30 listopada 2017 r. 2. Zamawiający nie może być obciążany przez Wykonawcę dodatkowymi opłatami oraz prowizjami innymi niż określone w przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca winien uwzględnić wszelkie upusty i rabaty oraz koszty, w cenie ofertowej przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne Agromix Sp.zo.o.,, Rojęczyn 36, 64-130 Rydzyna, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245754,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 330870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 330870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 370586,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.