eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Remont i malowanie elewacji budynku Wieluńskiego Domu Kultury w Wieluniu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Wieluń: Remont i malowanie elewacji budynku Wieluńskiego Domu Kultury w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 153227 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wieluński Dom Kultury, ul. Krakowskie Przedmieście 5, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 843 86 40.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i malowanie elewacji budynku Wieluńskiego Domu Kultury w Wieluniu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: o następującym zakresie rzeczowym: - zeskrobanie i zmycie starej farby - 890,342 m2 - gruntowanie powierzchni pionowych preparatami gruntującymi-890,342m2 - przecieranie istniejących tynków zewnętrznych kat. II c-w - 890,342m2 - uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych kat. III - 133,440 m2 - uzupełnienie boni prostokątnych w ścianach płaskich w jednym odcinku do 1 m, tynki z zaprawy c-w - 42,500m - osłony okien folią polietylową -84,360 m2 - położenie tynków zewnętrznych jednowarstwowych o grubości 3 mm z masy szpachlowej -890,342 m2 - gruntowanie powierzchni pionowych preparatami gruntującymi barwionymi - 890,342 m2 - malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbą siloksanową - 890,342m2 - ręczne zeskrobanie farby olejnej z elementów metalowych pełnych o powierzchni ponad 0,5 m2-11,515 m2 - dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych szpachlowych, jednokrotnie w kolorze grafitu- 141,515 m2 - różne obróbki z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej grafitowej o grubości 0,55 mm przy szerokości w rozwinięciu do 25 cm- 1,025m2 - pokrycie dachów jedną warstwą papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asf. i ułożeniem na sucho papy perforowanej - 2,090 m2 - rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp.. z blachy nadającej się do użytku- 63,578 m2 - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 137,680 m2 - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku- 115,100m - montaż różnych obróbek z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej grafitowej, przy szerokości w rozwinięciu do 25 cm- 63,578 m2 - montaż różnych obróbek z gotowych elementów prefabryk.z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej grafitowej, przy szer.ponad 25 cm- 55,072 m2 - rynny dachowe półokrągłe o średnicy 12 cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej grafitowej o grubości 0,60 mm - 137,680m - rury spustowe okrągłe o średnicy 10 cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej grafitowej o grubości 0,05 mm- 115,100 m - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych, samochodami samowyładowczymi na odległość do 6 km- 8,833 m3 - opłata środowiskowa - 9,716 t - rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 15 m- 877,190m2

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 50 000,00zł wykonanych na obiekcie podlegającym ochronie konserwatora zabytków. b/ dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjnej, która posiada zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, muszą być: oświadczenie - załącznik nr 2 b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku,muszą być: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie. c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z załączoną kserokopią, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do realizacji zamówienia, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcji budowlanych, oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . 2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdkwielun.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieluński Dom Kultury,ul. Krakowskie Przedmieście 5 ,98-300 Wieluń.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 11:00, miejsce: 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.08.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.