eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Szczecin: Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 152833 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, fax 091 4232417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.AR.SZCZECIN.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 3 zadania szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualn zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul. Janosika 8, 71 - 424 Szczecin, pok. 303..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Oertę składać należy w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie, Sekretariat Uczelni, pok.119, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty pt.: 1. Transfer oraz podnoszenie stanu wiedzy w zakresie badań materiałów opakowaniowych i opakowań do ryb i przetworów rybnych 2. Ewidencja naturalnych miejsc rozrodu łososia atlantyckiego i troci wędrownej w rzece Ina i jej dorzeczu. 3. Określenie wielkości biomasy fauny bentosowej wybranych rzek Pomorza Zachodniego oraz jakości wód tych rzek na podstawie wskaźnika BMWP-PL w celu oszacowania bazy pokarmowej ryb, współfinansowane przez Unię Europejską z Instrumentu Finansowego Wspierania Rybołówstwa w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rybołówstwo i Przetwórstwo Ryb 2004 - 2006.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe: biurko (3 szt.), regał (2 szt.), regał metalowy (2 szt.), klękosiad (3 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określony w załączniku nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art.32 ust.4 łączna szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia określona na podstawie art.32 ust.1 nie przekracza kwoty 211.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.00.00-5, 36.13.33.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafy na dokumętację (2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określony w załączniku nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art.32 ust.4 łączna szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia określona na podstawie art.32 ust.1 nie przekracza kwoty 211.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.14.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble biurowe: biurko z 2 kontenerkami (1 szt.), kontenerki pod biurko (2 szt.), biurko z szafkami (1 szt.), krzesła obrotowe (2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określony w załączniku nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art.32 ust.4 łączna szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia określona na podstawie art.32 ust.1 nie przekracza kwoty 211.000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.13.33.10-8, 36.11.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.