To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-28
Warszawa: Dostawa artykułów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. i jego jednostek (znak sprawy: BZ-DZP.b5.10.2016)
Numer ogłoszenia: 152790 - 2016; data zamieszczenia: 28.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104220 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. i jego jednostek (znak sprawy: BZ-DZP.b5.10.2016).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem udzielonego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z asortymentu biurowego, z asortymentu mieszanego oraz gadżety elektronicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.22 - Pióra wieczne 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 37.82.21.00 - Kredki 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów 44.42.43.00 - Taśma odblaskowa 33.73.30.00 - Okulary przeciwsłoneczne 18.81.24.00 - Klapki 39.22.11.50 - Termosy 39.51.41.00 - Ręczniki 18.93.00.00 - Worki i torby 39.29.52.00 - Parasole 18.93.20.00 - Torby sportowe 18.93.11.00 - Plecaki 39.22.11.10 - Naczynia 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 18.22.11.00 - Peleryny nieprzeprzemakalne 19.55.00.00 - 19.55.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: ASORTYMENT BIUROWY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Irina Chicherina prowadząca działalność gospodarczą pod firmą IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY we Wrocławiu, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35685,00
Oferta z najniższą ceną: 35685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40875,50
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: SORTYMENT MIESZANY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Irina Chicherina prowadząca działalność gospodarczą pod firmą IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY we Wrocławiu, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90223,20
Oferta z najniższą ceną: 90223,20 / Oferta z najwyższą ceną: 118096,30
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: GADŻET ELEKTRONICZNY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Irina Chicherina prowadząca działalność gospodarczą pod firmą IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY we Wrocławiu, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28782,00
Oferta z najniższą ceną: 28782,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31828,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
więcej: Peleryny nieprzeprzemakalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.