eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów reklamowych z logo Polskiego Radia i jego jednostek (znak sprawyBZ-DZP.B5.10.2016)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Warszawa: Dostawa artykułów reklamowych z logo Polskiego Radia i jego jednostek (znak sprawy: BZ-DZP.B5.10.2016)
Numer ogłoszenia: 104220 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów reklamowych z logo Polskiego Radia i jego jednostek (znak sprawy: BZ-DZP.B5.10.2016).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Polskiego Radia S.A. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: w ramach zadania nr 1 - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały promocyjne z asortymentu elektronicznego; w ramach zadania nr 2 - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały promocyjne z asortymentu biurowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub dwa zadania, na jakie został podzielony przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i podział na zadania został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.30.00-7, 39.29.41.00-0, 44.42.43.00-1, 18.93.70.00-6, 22.81.50.00-6, 30.19.21.22-2, 30.19.21.21-5, 32.34.42.00-8, 30.23.45.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości określonej dla poszczególnych zadań, na które wykonawca zamierza złożyć ofertę, jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie wadium powinno stanowić sumę wadiów dla poszczególnych zadań i tak dla: 1) zadania nr 1 przedmiotu zamówienia - 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100); 2) zadania nr 2 przedmiotu zamówienia - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr rachunku 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza złożenie dyspozycji przelewu określonej kwoty pieniężnej nie jest wystarczające do uznania wniesienia wadium, jego skuteczność następuje dopiero w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w formie pieniądza konieczne jest złożenie wraz z ofertą oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie oznaczonej zgodnie z pkt. 17.1 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku, ocena w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia oraz wymienionego w pkt. 10.1.1) SIWZ, na zasadzie zero jedynkowej (spełnia/nie spełnia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, w zadaniu nr 1 - Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówienia polegające na dostawie materiałów promocyjnych z asortymentu elektronicznego z logo o łącznej minimalnej wysokości 200.000,00 zł netto, zaś w zadaniu nr 2 - Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zamówienia polegające na dostawie materiałów promocyjnych z asortymentu biurowego z logo o łącznej minimalnej wysokości 10.000 zł netto. W przypadku składania oferty na więcej zadań niż jedno, za spełniających warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą się spełnieniem tego warunku w zakresie opisanym w pkt. 8.3. SIWZ dla każdego z zadań, na które wykonawca zamierza złożyć ofertę. Przy czym przez zamówienie, o którym mowa powyżej, należy rozumieć umowy realizowane na rzecz podmiotów publicznych (zobowiązanych do stosowania ustawy), jak i na rzecz podmiotów prywatnych. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia oraz wymienionych w pkt. 10.1.1), 10.1.2) i 10.1.3) SIWZ, na zasadzie zero jedynkowej (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku, ocena w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia oraz wymienionego w pkt. 10.1.1) SIWZ, na zasadzie zero jedynkowej (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku, ocena w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia oraz wymienionego w pkt. 10.1.1) SIWZ, na zasadzie zero jedynkowej (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Za spełniających warunek udziału dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna wykonawców: w zadaniu nr 1 - którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o minimalnej łącznej kwocie w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); w zadaniu nr 2 - którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o minimalnej łącznej kwocie w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) W przypadku składania oferty na więcej zadań niż jedno, za spełniających warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna wykonawców, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej minimalnej kwocie w wysokości 70.000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów, o którym mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia oraz wymienionych w pkt. 10.1.4) SIWZ, na zasadzie zero jedynkowej (spełnia / nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy, którzy wykazując spełnienie warunków udziału opisanych w pkt. 8.3. i 8.4 SIWZ, zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu do wykonania zamówienia i potencjale ekonomicznym i finansowym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali ww. niezbędnymi zasobami w okresie realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt. 10.1.5) SIWZ, tj. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) - w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.5 SIWZ, z którego wynikać będzie faktyczna dostępność zasobów podmiotów trzecich w okresie realizacji zamówienia, tj. rzeczywista możliwość dysponowania przez wykonawcę zasobami podmiotu trzeciego przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. Dla skutecznego złożenia, w myśl art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązania podmiotu trzeciego, jego treść winna zawierać: oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potencjał), oznaczenie podmiotu przejmującego zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (opis - konkretyzacja udostępnianych zasobów), sposób wykonania zobowiązania (w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - w przypadku, gdy zasoby są nierozerwalnie związane z podmiotem je udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia - również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa podmiotu w wykonaniu zamówienia), wskazanie czasu, na jaki zasoby zostaną udostępnione. Zaś w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w sytuacji ekonomicznej i finansowej do przedłożenia również dokumentu o którym mowa w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia, a w pkt 10.1.6.) SIWZ. Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz cenowy wg. wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ; 3) dowód wniesienia wadium; 4) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt. III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia (a w pkt 10.3 SIWZ) wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Ww. oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Za treścią Załącznika nr 8 do SIWZ - Wzór umowy: §11 [zmiany w umowie] 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących: a) terminu realizacji umowy; b) warunków płatności; c) wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, takich jak: a) wystąpienie siły wyższej; b) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) zmiany obowiązujących przepisów prawa; d) zmiana ustawowej stawki podatku VAT; e) korzyść dla Zamawiającego; f) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; g) zmiany organizacyjne Zamawiającego 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy również w przypadku gdy produkt stanowiący przedmiot oferty, został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem. Warunki dotyczące ceny, dostawy, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A., al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, bud. O-1, p. III, pokój 351, od pon. do pt., w godz. 08:00-16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 13:00, miejsce: Polskie Radio S.A., al. Niepodległości 77/85, Warszawa, Sala Konferencyjna im. Zygmunta Chamca nr 302, III piętro, w budynku O-1 (stary budynek).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) niniejszego ogłoszenia, a w pkt 10.1.1)-4) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczenia oraz dokumentu, o których mowa w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia, a w pkt. 10.2.1) i 10.2.2) SIWZ; 3) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, do przedłożenia przez każdego z Wykonawców listy albo informacji, o których mowa w pkt III.4.4) niniejszego ogłoszenia, a w pkt. 10.5 SIWZ; 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 10.6.1) - 10.6.3) SIWZ. Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 2% ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA w Warszawie Polskie Radio S.A. Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr rachunku 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (tekst jedn.: Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego lub poręczenia oraz warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - GADŻETY ELEKTRONICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i podział na zadania został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.00-8, 30.23.45.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - GADŻETY BIUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i podział na zadania został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.30.00-7, 39.29.41.00-0, 44.42.43.00-1, 18.93.70.00-6, 22.81.50.00-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.