eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania pn.Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w sołectwach Malachin, Mokre i Krzyż

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Czersk: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w sołectwach Malachin, Mokre i Krzyż
Numer ogłoszenia: 152687 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk , ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w sołectwach Malachin, Mokre i Krzyż.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w sołectwach Malachin, Mokre i Krzyż w tym: etap I: Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwach Malachin i Mokre etap II: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Krzyżu Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności m.in.: - Reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji, - Dokonywanie sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, mając na względzie aspekty ekonomiczne, techniczne i użytkowe obiektu, - Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, - Opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji, - Dokonywanie czynności sprawdzania kalkulacji szczegółowych i kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę lub wykonawców robót budowlanych, - Sprawdzanie i opisanie faktur wykonawcy robót budowlanych oraz dokumentów załączonych, rozliczenia robót (inwestycji) i odbiór tych robót, - Kompleksowa koordynacja robót, - Dostarczanie Zamawiającemu niezbędnych danych dla celów planowania inwestycyjnego oraz akumulacji środków finansowych, - Współpraca przy przygotowaniu materiałów niezbędnych do sporządzania sprawozdawczości inwestycyjnej (GUS i inne), - Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu prac wykonywanych do zlecenia w danym roku kalendarzowym, - Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót budowlanych i odbioru ostatecznego przy udziale Zamawiającego, W ramach tych czynności Wykonawca (Inspektor) zobowiązuje się do: - stwierdzenia gotowości do odbioru, - dokonania ewentualnych odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót budowlanych, jak również przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu, - przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, - Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji, - Sporządzanie rozliczenia inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawnymi, - Przedkładanie Zamawiającemu informacji pisemnych i ustnych o zaawansowaniu prac w zakresie rzeczowym i finansowym, - Nadzorowanie prac budowlanych, których wykonanie określa projekt budowlany. - Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacja techniczną i dokumentacją projektową - Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót. - Rozstrzyganie - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót. - Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do zamawiającego o ich wykonanie. - Kontrolowanie jakości oraz określania wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki. - Sprawdzanie wykonania robót zanikowych. - Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń. - Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym. - Uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku. - Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. - Dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji. - Dojazd i pobyt na placu budowy, minimum dwa razy w tygodniu, a w okresie gwarancji minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. Ponadto inspektor nadzoru powinien być dostępny na każde zasadne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. - Informowanie zleceniodawcy na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót. - Informowanie zleceniodawcy o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót, - Branie udziału w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych robót, - Ciągła współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego. - Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych dla instytucji dofinansowujących zadania objęte umową. Wartość zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim wynosi: 5 258 674,48 zł (netto) w tym: etap I: 1 589 643,41 zł (netto) i etap II: 3 669 031,07 zł (netto) - kwoty wynikające z rozstrzygnięcia przetargu Dokumentacja techniczno-kosztorysowa robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępna jest do wglądu w celu wyceny oferty w siedzibie Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji całego przedmiotu zamówienia lub jego części w przypadku braku środków finansowych lub nieotrzymania dofinansowania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie dot. przesunięcia terminu wykonania zamówienia w przypadku: - wydłużenia terminu realizacji inwestycji objętej nadzorem Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: B.1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę na funkcję wymienioną poniżej, która będzie spełniać następujące wymagania: 1) Inspektor Nadzoru branży drogowej - 1 osoba, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz minimalne doświadczenie 36 miesięcy pracy jako inspektor nadzoru branży drogowej. 2) Inspektor Nadzoru branży sanitarnej - 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz minimalne doświadczenie 36 miesięcy pracy jako inspektor nadzoru branży sanitarnej. 3) Inspektor Nadzoru branży elektrycznej - 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne oraz minimalne doświadczenie 36 miesięcy pracy jako inspektor nadzoru branży elektrycznej. a) Osoby wskazane na stanowiska wymienione w poz. 1) ÷ 3) winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się miesiące przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy wykonywaniu podobnych usług polegających na nadzorowaniu realizacji robót budowlanych w danej branży. B.2. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej dwie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej (wartość każdego zadania inwestycyjnego powinna wynosić co najmniej 2.000.000 PLN netto). W przypadku wykazania wartości wykonanych usług w walutach innych niż PLN, Wykonawca winien podać także kwotę w tys. PLN, przeliczając kwoty wartości zadań rozliczanych w innych walutach na tys. PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień rozliczenia końcowego nadzoru. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza - zał. 4 do SIWZ. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia inspektora nadzoru w zależności od zadania: branży drogowej, inspektora nadzoru branży sanitarnej i inspektora nadzoru branży elektrycznej. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenia aktualne na dzień składania ofert) oraz ewentualnie kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.1. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. c) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY) zgodny z treścią Formularza 5 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. d) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu tj. nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, pod uwagę zostanie wzięty potencjał ekonomiczny, techniczny i kadrowy oraz doświadczenie, jakie łącznie wykażą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym odpowiednio w terminach określonych w zdaniu poprzedzającym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czersk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.