eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU CYFROWYCH KONSOLET MIKSERSKICH WRAZ Z OSPRZĘTEM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Warszawa: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU CYFROWYCH KONSOLET MIKSERSKICH WRAZ Z OSPRZĘTEM
Numer ogłoszenia: 152684 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64171 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU CYFROWYCH KONSOLET MIKSERSKICH WRAZ Z OSPRZĘTEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego oraz montaż fabrycznie nowego sprzętu audio, a w szczególności systemu konsolet mikserskich, głośników, urządzeń wspomagających wraz z niezbędnymi akcesoriami sieciowymi i okablowaniem na który składa się w szczególności: a. ZESTAW GŁOŚNIKOWY SZEROKOPASMOWY - SZT. 2 Zestaw powinien być zestawem głośnikowym dwudrożnym, zbudowanym z dwóch głośników niskotonowych o średnicy 10 cali oraz przetwornika wysokotonowego 1,3 do 1,5 cala. Obudowa zestawu głośnikowego powinna być wykonana z drewna w kolorze czarnym lub pomalowana na kolor czarny. Głośniki powinny być wyposażone w gniazda wyjściowe typu speakon. Głośniki powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - moc znamionowa (rms) nie mniej niż 400W - moc znamionowa (peak 10ms) nie mniej niż 1600W - maksymalny poziom ciśnienia akustycznego nie mniej niż 138dB (w odległości 1m pole swobodne, szum różowy) - znamionowy kąt promieniowania w płaszczyźnie poziomej 75° - znamionowy kąt promieniowania w płaszczyźnie pionowej 40° - wymiar nie większy niż 60cmx35cmx45cm (szer x wys x gł) ze względu na ograniczoną ilość miejsca - waga : nie więcej niż 25 kg ze wzglądu na wytrzymałość konstrukcji na której będzie mocowany b. ZESTAW GŁOŚNIKOWY SZEROKOPASMOWY - SZT 12 Zestaw głośnikowy powinien składać się z głośnika niskotonowego 6,5 cala oraz przetwornika wysokotonowego 1 cal w obudowie typu bass-reflex. Obudowa zestawu głośnikowego powinna być wykonana z drewna w kolorze czarnym lub pomalowana na kolor czarny. Gniazda wyjściowe typ speakon Głośniki powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - pasmo przenoszenia nie mniej niż 70Hz-18kHz (-10 dB) - moc znamionowa (rms) nie mniejsza niż 123dB (w odległości 1m, pole swobodne, szum różowy) - znamionowy kąt promieniowania w płaszczyźnie poziomej od 90° - znamionowy kąt promieniowania w płaszczyźnie pionowej od 60° - wymiary nie większe niż 19cm x 36cm x 21cm (szer x wys x gł) ze względu na ograniczoną ilość miejsca - waga nie więcej niż 10 kg. c. SYSTEM CYFROWEJ KONSOLETY MIKSERSKIEJ - 1 SZT. System konsolety powinien zawierać: - pulpit konsolety z co najmniej 24 tłumikami kanałowymi, oraz co najmniej ośmioma tłumikami sum z możliwością przyporządkowania ich dla grup audio, grup VCA i wysyłek AUX, oraz tłumikiem sumy głównej, - dwie zdalne jednostki (racki) wejściowo-wyjściowe sygnałów audio z minimum 48 -ma wejściami mikrofonowo-liniowymi w standardzie XLR każda do umieszczenia na scenie. Obie jednostki wejściowo/wyjściowe powinny oferować sumarycznie co najmniej 16 wyjść liniowych w standardzie XLR, - jednostkę centralna z procesorami DSP, - przewody połączeniowe pomiędzy jednostką wejściową a jednostką centralną i pulpitem sterowniczym nie krótsze niż 60m. System powinien oferować 96 kanałów wejściowych akceptujących poziom mikrofonowy i liniowy. Połączenie pomiędzy jednostką centralną z procesorem DSP, a jednostkami wejściowo-wyjściowymi umieszczonymi na scenie powinno być redundantne w obie strony (dwa niezależne połączenia w obu kierunkach dla każdej z jednostek). System konsolety powinien umożliwiać zapisanie minimum 900 scen (snapshotów) w wewnętrznej pamięci. System powinien umożliwić włączenie w tor każdego z kanałów audio co najmniej czterech wewnętrznych procesorów dynamicznych jednocześnie tzn: bramka szumów, kompresor, limiter, deesser. System konsolety powinien umożliwiać możliwość pracy w tzw. trybie PREVIEW. Funkcja ta umożliwia edycję zapisanych w pamięci scen również w trakcie pracy (na żywo) w momencie gdy aktualnie odtwarzana jest inna scena. Edycja sceny w trybie PREVIEW nie powinna mieć wpływu na sygnały aktualnie obrabiane przez system. Umożliwia to podgląd i edycję zapisanych scen również podczas koncertu bez wpływu na aktualnie miksowane sygnały (sceny). System konsolety powinien zapewniać jednoczesne użycie minimum 10 stereofonicznych procesorów pogłosowych. System konsolety powinien posiadać możliwość użycia co najmniej 24-rech wysyłek AUX. Każda z wysyłek musi posiadać wewnętrzny cyfrowy tercjowy korektor graficzny pracujący w trybie tzw. insert. System konsolety powinien posiadać funkcje automatycznego zapisywania istotnych zdarzeń w pamięci konsolety. Pamięć ta powinna być niezależna od pamięci zapisanych scen. Umożliwia to użytkownikowi przywrócenie konfiguracji czy też stanu konsolety z przeszłości nawet, gdy zdarzenia te nie zostały zapisane przez użytkownika w pamięci scen. Każdy z kanałów wejściowych powinien zapewniać możliwość niezależnego opóźnienia sygnału. System konsolety powinien posiadać wewnętrzny analizator widma z możliwością użycia go do analizowania sygnałów z grup audio, wysyłek AUX lub sumy. Możliwość opóźnienia sygnału szyny odsłuchowej PFL/AFL celem kompensacji odległości stanowiska mikserskiego od systemu nagłośnienia. Wymiary pulpitu mikserskiego /sterownika/ nie powinny przekroczyć 1200x800 mm. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na widowni. System cyfrowej konsolety mikserskiej powinien posiadać min.16 wejść/wyjść analogowych w jednostce sterującej Konsoleta powinna posiadać możliwość współpracy z drugą konsoletą za pomocą interface AES/EBU umożliwiając jednocześnie na niezależną ich pracę (np. sceny zaprogramowane na jednej konsolecie nie mają wpływu na sceny zaprogramowane na drugiej). System konsolety powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - Wewnętrzne przetwarzanie z rozdzielczością wyższą niż 40 bit. - Przesłuchy (kanał wejściowy do szyny L-R) nie mniejszy niż -100 dB - Przetworniki analogowo/cyfrowe jednostki wejściowej o parametrach przetwarzania nie gorszych niż 24 bit, maksymalny poziom wejściowy+34 dBu (z włączonym systemowo tłumikiem). - Maksymalny poziom wyjściowy z wyjść liniowych jednostki wyjściowej nie mniejszy niż : +22dBu. d. ZESTAW GŁOŚNIKOWY SZEROKO PASMOWY - SZT. 2 Zestaw głośnikowy złożony z głośnika niskotonowego 12 cali oraz przetwornika wysokotonowego 1,4 cala. Obudowa drewniana w kolorze czarnym lub pomalowana na czarno. Gniazda wyjściowe typu speakon Głośniki powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: -pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 50HZ-18kHz /-10dB/ -moc znamionowa (rms): nie mniej niż 200W -moc znamionowa (peak 10ms): nie mniej niż 800W -maksymalny poziom ciśnienia akustycznego nie mnie niż 135 dB (w odległości 1m, pole swobodne , szum różowy). -znamionowy kąt promieniowania w płaszczyźnie poziomej od 90° -znamionowy kąt promieniowania w płaszczyźnie pionowej od 40° -wymiary nie większe niż 40 cm x 65cm x 40 cm (szer x wys x gł) (Ze względu na ograniczoną ilość miejsca) -waga nie więcej niż 30 kg ze względu na ograniczoną wytrzymałość konstrukcji e. WZMACNIACZ MOCY - SZT. 3 Końcówka mocy powinna być urządzeniem stereofonicznym pracującym w domenie cyfrowej z wbudowanym procesorem DSP dla dopasowania parametrów pracy do dedykowanych zestawów głośnikowych. Końcówka mocy powinna posiadać możliwość zapamiętania ustawień dla każdego zestawu głośników umożliwiając w ten sposób szybką i niezawodną pracę systemu dźwiękowego bez konieczności używania dodatkowych procesorów głośnikowych Na każdym z kanałów powinna być możliwa parametryczna korekcja barwy, opóźnienie sygnału oraz włączenia generator sygnału sinusoidalnego/szumu różowego. Końcówka powinna posiadać wbudowany układ kontroli sygnału sprzężenia zwrotnego dla skompensowania wpływu długości przewodów połączeniowych oraz poprawy odpowiedzi impulsowej. Dostęp do wszystkich funkcji końcówki mocy powinien być realizowany za pośrednictwem komputera lub za pomocą manipulatorów umieszczonych na przedniej ściance obudowy urządzenia. Końcówka mocy powinna posiadać wyświetlacz LCD umożliwiający wyświetlanie informacji o nastawie parametrów oraz stanie pracy urządzenia. Końcówka mocy powinna posiadać symetryczne wejścia i wyjścia analogowe Końcówka mocy powinna posiadać wyjścia/wejścia cyfrowe w standardzie AFS/EBU Końcówka mocy powinna posiadać układ zabezpieczający przed zwarciem, przegrzaniem i przesterowaniem. Końcówka mocy powinna posiadać wentylator o regulowanej prędkości obrotów. Wzmacniacz powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - znamionowa moc wyjściowa: nie mniejsza niż 2x1200W (przy obciążeniu 4 OM) - współczynnik tłumienia (damping factor): nie mniej niż 200 (w paśmie 20Hz-1kHz) przy obciążeniu 4 OM. - pasmo przenoszenia nie mniej niż 20Hz-20kHz (-3dB). - zniekształcenia nieliniowe THD+N nie więcej niż 0,1% (20Hz-20kHz) - stosunek S/N (nieważony RMS) nie mniej niż 110dB - częstotliwość próbkowania 48kHz oraz 96 kHz - przetwarzanie cyfrowe A/C 27bit - opóźnienie odpowiedzi z wejścia do wyjścia: nie więcej niż 0,3 ms. f. CYFROWA KONSOLETA MIKSERSKA - 1 SZT. System konsolety powinien się składać z jednostki centralnej z zabudowanymi kartami wejść i wyjść oraz pulpitu sterowniczego, z co najmniej 36-cioma fizycznymi tłumikami. Jednostka centralna powinna zawierać co najmniej 48 wejść mikrofonowo/liniowych, natomiast jednostka centralna i pulpit sterowniczy sumarycznie powinny zawierać co najmniej 24 wyjścia liniowe w standardzie XLR . Połączenie pomiędzy jednostką centralną a pulpitem sterowniczym powinno się odbywać za pomocą dwóch przewodów kategorii CAT 5 nie krótszych niż 30m. System konsolety powinien pozwolić na uruchomienie w każdym kanale wejściowym minimum trzech procesorów dynamicznych jednocześnie tj. bramka szumów, kompresor, limiter lub wymiennie deser (ostatnie dwa procesory przełączalne). System konsolety powinien umożliwiać włączenie na każdej szynie wyjściowej konsolety wewnętrznego programowego kompresora i limitera celem ograniczenia dynamiki wysyłanego sygnału . System cyfrowej konsolety mikserskiej powinien posiadać minimum 28 wysyłek AUX lub w przypadku gdy system konsolety jest konfigurowalny z poziomu oprogramowania musi istnieć możliwość konfiguracji systemu o 28 wysyłkach AUX z możliwością dowolnego przyporządkowania ich do 24 fizycznych wyjść audio w jednostce centralnej. Każda z wysyłek musi posiadać wewnętrzny cyfrowy tercjowy korektor graficzny pracujący w trybie tzw. insert. W momencie wybrania opcji podsłuchu PFL/AFL dla wybranej wysyłki AUX system powinien automatycznie uruchomić wewnętrzny analizator częstotliwości celem ułatwienia realizatorowi lokalizacji ewentualnych wzbudzeń akustycznych. System konsolety powinien posiadać minimum 16 grup DCA/VCA. Konsoleta powinna być wyposażona w interfejs wyjściowy w formacie A-NET przeznaczony do pracy i kompatybilny z systemami odsłuchu osobistego firmy AVIOM. Korzystamy obecnie z takiego systemu w orkiestrze. Wymiary pulpitu mikserskiego nie powinny przekroczyć 1300x800 mm. ze względu na ograniczoną ilość miejsca. System konsolety powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - cyfrowe przetwarzanie sygnału ,,próbkowanie,, 48 kHz - pasmo przenoszenia 20Hz-20kHz +/- 1dB - minimalna separacja kanałów nie gorsza niż 94 dB -maksymalny poziom wyjściowy z wyjść analogowych + 22 dB g. SYSTEM CYFROWEJ KONSOLETY MIKSERSKIEJ - 1 SZT. System konsolety powinien zawierać: - pulpit konsolety z co najmniej 24 tłumikami kanałowymi ,oraz co najmniej 8 tłumików sum z możliwością przyporządkowania ich dla grup audio, grup VCA i wysyłek AUX oraz tłumikiem sumy głównej. - zdalną jednostkę wejściową sygnałów audio z minimum 48 wejściami mikrofonowo - liniowymi w standardzie XLR oraz 16 wyjściami liniowymi w standardzie XLR do umieszczenia na scenie . - jednostkę centralną z procesorami DSP. - przewody połączeniowe pomiędzy jednostką wejściową a jednostką centralną i pulpitem sterowniczym nie krótsze niż 60m. System powinien oferować minimum 48 kanałów wejściowych akceptujących poziomy mikrofonowy i liniowy. Połączenie pomiędzy jednostką centralną z procesorem DSP, a jednostką wejściowo/wyjściową umieszczoną na scenie powinno być redundantne w obie strony (dwa niezależne połączenia w obu kierunkach). System konsolety powinien umożliwiać zapisanie minimum 900 scen (snapshotów) w wewnętrznej pamięci. System powinien umożliwiać włączenie w tor każdego z kanałów audio minimum czterech wewnętrznych procesorów dynamicznych jednocześnie, tzn. bramka szumów, kompresor, limiter, deesser. System konsolety powinien umożliwić pracę w tzw. trybie PREVIEW. Funkcja ta umożliwia edycję zapisanych w pamięci scen również w trakcie pracy (na żywo) w momencie gdy aktualnie odtwarzana jest inna scena. Edycja scen w trybie PREVIEW nie powinna mieć wpływu na sygnały aktualnie obrabiane przez system. Umożliwia to podgląd i edycję zapisanych scen również podczas spektaklu bez wpływu na aktualnie miksowany sygnał (sceny). System konsolety powinien zapewniać jednoczesne użycie minimum 10 stereofonicznych procesorów pogłosowych. System konsolety powinien posiadać możliwość użycia co najmniej 24 wysyłek AUX. Każda z wysyłek musi posiadać wewnętrzny cyfrowy tercjowy korektor graficzny pracujący w trybie tzw. insert. System konsolety powinien posiadać funkcję automatycznego zapisywania istotnych zdarzeń w pamięci konsolety. Pamięć ta powinna być niezależna od pamięci zapisanych scen. Umożliwia to użytkownikowi przywrócenie konfiguracji czy też stanu konsolety z przeszłości nawet wtedy , gdy zdarzenia te nie zostały zapisane przez użytkownika w pamięci scen. Każdy z kanałów wejściowych powinien zapewniać możliwość niezależnego opóźnienia sygnału. System konsolety powinien posiadać wewnętrzny analizator widma z możliwością użycia go do analizowania sygnałów z grupy audio, wysyłek AUX lub sumy. Możliwość opóźnienia sygnału szyny odsłuchowej PFL/AFL celem kompensacji odległości stanowiska mikserskiego od systemu nagłośnienia. System cyfrowej konsolety mikserskiej powinien posiadać min.16 wejść/wyjść analogowych w jednostce sterującej Konsoleta powinna posiadać możliwość współpracy z drugą konsoletą za pomocą interface AES/EBU, umożliwiając jednocześnie niezależną ich pracę (np. sceny zaprogramowane na jednej konsolecie nie mają wpływu na sceny zaprogramowane na drugiej). Wymiary pulpitu mikserskiego /sterownika/ nie powinny przekroczyć 1200x800 mm. ze względu na ograniczoną ilość miejsca na widowni. System konsolety powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze niż: - wewnętrzne przetwarzanie z rozdzielczością wyższą niż 40 bit. - przesłuchy /kanał wejściowy do szyny L-R nie mniej niż -100dB - przetworniki analogowo/cyfrowe jednostki wejściowej o parametrach przetwarzania nie gorszych niż 24 bit , maksymalny poziom wejściowy +34dBu (z włączonym systemowo tłumikiem). - maksymalny poziom wejściowy z wyjść liniowych jednostki wyjściowej nie mniejszy niż +22dBu. Dotyczy wszystkich elementów zamówienia: Ze względu na istniejące zamocowania sprzętu oraz ograniczenie w ilości miejsca (sprzęt musi być dopasowany do wnęk i półek) urządzenia nie mogą przekraczać wymiarów fizycznych podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy systemu (przedmiotu dostawy) powinny być dostarczone ze wszystkimi koniecznymi do pracy elementami dodatkowymi wymaganymi do poprawnej pracy systemu, a w szczególności z kablami, przewodami, monitorami ,klawiaturami, myszkami komputerowymi. Zamówienie nie obejmuje okablowania do głośników oraz kabli wielożyłowych /multicory/ wraz z krosownicami. W dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi oraz dokumentacje techniczną konsolet, wzmacniaczy oraz głośników. Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń. Szkolenie powinno zapewnić bezproblemową obsługę urządzeń przez wskazane przez Zamawiającego osoby. Opisana przedmiot dostawy powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, zainstalowania oraz uruchomienia go we wskazanym pomieszczeniu w siedzibie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczany sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć sporządzone w języku polskim lub języku angielskim karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych Urządzeń z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia ww. dokumentów dla wszystkich wymienionych grup głośników, mikserów oraz wzmacniaczy. Najpóźniej w dniu dostawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Dokumenty powinny potwierdzać opisane w SIWZ parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Wszystkie urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia, powinny posiadać świadectwa bezpieczeństwa CE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.20 - Studyjne konsole mikserskie 32.34.30.00 - Wzmacniacze 32.34.24.12 - Głośniki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 750000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsbud - Audio Sp. z o.o., ul. Gajdy 24, 02-878 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 708500
  • Oferta z najniższą ceną: 708500 oferta z najwyższą ceną: 708500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.