Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Pyskowice: Urządzenie terenu zieleni w Ogródku Jordanowskim przy ul. Strzelców Bytomskich zgodnie z opracowanym projektem - wykonie nasadzeń trawników - III etap
Numer ogłoszenia: 152185 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie terenu zieleni w Ogródku Jordanowskim przy ul. Strzelców Bytomskich zgodnie z opracowanym projektem - wykonie nasadzeń trawników - III etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest III etap projektu urządzenia terenu zieleni w Ogródko Jordanowskim przy ul. Strzelców Bytomskich polegający na wykonaniu nasadzeń trawników. Zakres zamówienia: 1. Nasadzenia drzew i krzewów: - drzewa: brzoza brodawkowa szt.1, jarzębina szt. 1, jabłoń ozdobna ( Malus Rotality ) szt. 3; razem 5 szt.; - krzewy: 184 szt. ( m.in. pęcherznica, dereń biały, mahonia pospolita, kalina hordowina, tawuła norweska, irga wielokwiatowa, - krzewy liściaste formy piennej: 9 szt. ( m.in. rokitnik, tamaryszek drobnokwiatowy ) - obsadzenie pnączami: 19 szt. (bluszcz pospolity, winobluszcz pięciolistkowy i trójklapowy) - rośliny okrywowe: 176 szt. ( barwinek pospolity ) 2. Przygotowanie podłoża pod trawnik, wykonanie trawnika siewem dywanowym - 2 900 m2. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi - nasadzenia drzew i krzewów, roślin okrywkowych oraz trawników od daty odbioru. Szczegółowy zakres prac precyzuje załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) przedmiar będący zał. nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienia spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwóch usług, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywanie dwóch usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda.Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt VII SIWZ wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienia spełnia warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności zapewni, iż osoba, która będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją zadania posiadać będzie wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe ogrodnicze, leśne lub rolnicze, albo wykształcenie co najmniej średnie i ukończony kurs z zakresu pielęgnacji zieleni. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt VII SIWZ wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienia spełnia warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30 000,00 zł. Wykonawca winien zamieścić dokument ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem zapłaty składki (o ile wpłata nie została potwierdzona w polisie) lub w przypadku rozłożenia na raty - potwierdzenie wpłaty wszystkich dotychczasowych składek. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt VII SIWZ wg formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk oferty wg zał. nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy stanowiący integralną część oferty sporządzony na podstawie przedmiaru będącego zał. nr 6 do SIWZ, 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski; 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, powinien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia; 5. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone wraz z pieczątką imienną za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy; 6. Uprawnienie do podpisywania powinno być dołączone, o ile nie wynika to z innych dokumentów; 7. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (dot. również spółek cywilnych);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy zawarte są w zał. nr 7 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, dotyczących podatku VAT, które mogą mieć wpływ na realizację zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem- Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3,
44-120 PYSKOWICE, pok. 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice w Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Zakup mobilnego laboratorium z analizatorem zanieczyszczeń - dostawa nowego samochodu osobowego - elektrycznego dla Straży Miejskiej w Pyskowicach
- Remonty bieżące dróg, chodników, ulic w 2024 r - część 3 - Usuwanie awarii na chodnikach oraz ich remonty"-powtórzony
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji chodnika po stronie nieparzystej ulicy Głębokiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego (III etap - zakres I + II)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Karola Namysłowskiego w Lublinie (II-gi etap) oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach- II postępowanie
- Park Achera - rewitalizacja alejek.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.