eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › realizacja etap III BWPSIP - wykonanie i dostawa ortofotomapy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-03-23

POZYCJA 15211

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Wrocław: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, do kontaktów: Piotr Misiak, Pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 7779230, 7779231, fax +48 71 7779229, e-mail: piotr.misiak@um.wroc.pl, www.um.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja etap III BWPSIP - wykonanie i dostawa ortofotomapy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.22.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86754. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Cyfrowe mapy katastralne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt utwardzonego, tymczasowego placu pod hadel, okrężny, usytuowanego przy ul. Lotniczej-Szybowcowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86712, 86714, 86719. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt utwardzonego, tymczasowego placu pod hadel, okrężny, usytuowanego przy ul. Żmigrodzkiej i Broniewskiego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86712, 86714, 86719. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koreferat do opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86712, 86714, 86719. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opinie i ekspertyzy w zakresie: zagospodarowania przestrzennego, przygotowanie rozpraw administracyjnych, architektury. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86712, 86714, 86719. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opinia o wzroście wartości nieruchomości w wyniku podziału lub zmiany planu zagospodarowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.13.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi badania rynku. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wrocławski Park Rozrywki - wstępne studium wykonalności (analiza ekonomiczna przedsięwzięcia). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.13.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi badania rynku. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium wykonalności dla projektów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.13.15.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86721, 86724, 86731. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Analiza możliwości wykonawczych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: II kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokumentacja projektowa dla Zatoki Gondol. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86712, 86714,86719. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi architektoniczne i podobne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: III kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokumentacja projektowa dla Bulwaru Xawerego Dunikowskiego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86712, 86714, 86719. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi architektoniczne i podobne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: IV kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla remontu korytarzy budynku Urzędu Miejskiego przy Al. M. Kromera 44. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86712, 86714, 86719. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi architektoniczne i podobne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokumentacja projektowa dla przystanków Wrocławskiego Tramwaju Wodnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.30.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: III kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koreferat do opracowanego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.50.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie ekologiczne dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Wojszyce-Jagodno. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.50.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86721. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi geodezyjno-kartograficzne, podziały geodezyjne, okazania granic, rozgraniczenie nieruchomości. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.50.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe; przetarg nieograniczony powyżej 130 tys. euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi geodezyjno-kartograficzne, podziały geodezyjne, okazania granic, rozgraniczenie nieruchomości. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.50.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obmiar nieruchomości, wykonanie rzutów, inwentaryzacja, kosztorys budowlany. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86712. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi inżynieryjne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: inwentaryzacja budowlana. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86719. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi inżynieryjne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór autorski nad realizacją osiedla Brochów i Jagodno. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: II kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór autorski nad realizacją osiedla Wojszyce, Partynice, Krzyki Południe i Klecina. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór autorski nad realizacją osiedla Ołtaszyn. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: III kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór autorski nad realizacją osiedla Stabłowice. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór autorski nad realizacją osiedla Oporów II. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sporządzenie opracowania środowiskowego "Inwentaryzacja przyrodnicza i ocena walorów przyrodniczych strefy przyleśnej lasu Mokre i lasu Ratyńskiego oraz Doliny Bystrycy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ustalenie zasięgu wód powodziowych rzeki Bystrzycy w rejonie ul. Promenady i przebiegu ewentualnego wału przeciwpowodziowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie mapy akustycznej Wrocławia, obowiązek starosty, realizacja w ramach systemu SIP. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.13.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opinia budowlana (na potrzeby Skarbu Państwa). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.13.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86739. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wycena wartości rynkowej nieruchomości. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.19.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86721. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wycena wartości rynkowej przedsiębiorstwa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.19.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86721. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wycena nieruchomości. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.19.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86721. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi biegłych rzeczoznawców. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.19.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86721. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokumentacja projektowa budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Spacerowej i ul. Gostyńskiej we Wrocławiu. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.22.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86726. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokumentacja projektowo-kosztorysowa na budowę linii kablowej od ul. Rumiankowej do ul. Granicznej we Wrocławiu. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86723-86726. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór hydrogeologiczny na os. Ołtaszyn. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.23.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86729. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Geotechniczne usługi inżynieryjne. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: III kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa inżyniera kontraktu zgodnie z warunkami FIDIC dla robót dodatkowych do pięciu kontraktów z projektu ISPA/FS nr 200/PL/16/P/PE/019 "Poprawa jakości wody we Wrocławiu". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.26.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86742. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi zarządzania budową. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla dokończenia zadania "Rekultywacja składowiska odpadów Maślice". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.26.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711-86742. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi zarządzania budową. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: III kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace geologiczne - badania podłoża. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.27.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86752. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inneg usługi naukowe. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: I kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: okresowe badania poziomu skażenia gleb i roślin na terenie miasta Wrocławia. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.15.00 - Usługi badania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.15.00 - Usługi badania gleby 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86751. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inneg usługi naukowe. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: II kwartał 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności. 3) Data wysłania ogłoszenia: 13.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.