eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu biometrycznego do Laboratorium Biometrii i Uczenia Maszynowego PW Postępowanie nr WEiTI/33/BZP/2013/1030

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Warszawa: Zakup sprzętu biometrycznego do Laboratorium Biometrii i Uczenia Maszynowego PW Postępowanie nr WEiTI/33/BZP/2013/1030
Numer ogłoszenia: 152110 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych , ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu biometrycznego do Laboratorium Biometrii i Uczenia Maszynowego PW Postępowanie nr WEiTI/33/BZP/2013/1030.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu biometrycznego do Laboratorium Biometrii i Uczenia Maszynowego PW dla projektu Fotonika i Technologie Terahercowe - Rozwój Wydziałowego Centrum Badawczego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: -Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy z bieżącej produkcji, wolny od wad materiałowych i prawnych. -Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. -Dostarczony zestaw musi zawierać wszystkie niezbędne elementy umożliwiające rozpoczęcie pracy takie jak oprogramowanie, sterowniki, kable, itp. -Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych. -Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. -Wszelkie wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne, brak możliwości spełnienia przez proponowaną aparaturę lub oprogramowanie któregokolwiek z wymienionych parametrów wyklucza je z dalszej oceny. -Oferowane urządzenia, oprogramowanie i licencje muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami ich odpowiednich producentów. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarte jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje podziału zamówienia na 15 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Część I - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Czytnika linii papilarnych 4x4 w ilości: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część II - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Czytnika linii papilarnych ze zintegrowanym czytnikiem stykowym kart inteligentnych w ilości: 2 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część III - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Skanera odcisków palców ( termicznego) w ilości: 2 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część IV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Skanera linii papilarnych ( pojemnościowych) w ilości: 2 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część V - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery do fotografowania tęczówki z większych odległości w ilości: 1 szt. Kod CPV: 38651600-9 Część VI - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery mobilnej ze sterowaniem położenia w ilość: 1 szt. Kod CPV: 38651600-9 Część VII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery termowizyjna w ilości: 1 szt. Kod CPV: 38651600-9 Część VIII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki (typ A) w ilości: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część IX - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki ( typ B) w ilości: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część X - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki ( typ C) w ilości: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część XI - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia do rozpoznawania tęczówki w ilość: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część XII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zestawu do obrazowania 3D w ilość: 1 szt. Kod CPV: 48329000-0 Część XIII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery mobilnej wraz z obiektywem w ilość: 1 szt. Kod CPV: 38342000-4 Część XIV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Wysokorozdzielczej kamery mobilnej wraz z obiektywem w ilość: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część XV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Systemu biometrycznej kontroli dostępu w ilość: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Miejsce dostawy dla przedmiotu postępowania: Przedmiot zamówienia dla części od I do XV powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, pokój 559, 00-665 Warszawa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 38.65.60.00-9, 38.34.20.00-4, 48.32.90.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1: Formularz Oferty wraz z opisem przedmiotu zamówienia 2: Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów 3. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy Informacja dla podmiotów zagranicznych: (Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się powyższego dokumentu- wskazanego w punkcie III.4.3.1, Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym zaświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:: a)w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany nie są istotne w stosunku do treści oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności: - jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie. b)w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; c)Ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, będzie stanowiła podstawę do zmiany wynagrodzenia brutto i będzie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środków Unii Europejskiej(jeżeli dotyczy): Przetarg realizowany na potrzeby projektu FOTONIKA I TECHNOLOGIE TERAHERCOWE - ROZWÓJ WYDZIAŁOWEGO CENTRUM BADAWCZEGO - POIG. 02.01.00-14-197/09) -Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czytnik linii papilarnych 4x4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Czytnika linii papilarnych 4x4 w ilości: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czytnik linii papilarnych ze zintegrowanym czytnikiem stykowym kart inteligentnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Czytnika linii papilarnych ze zintegrowanym czytnikiem stykowym kart inteligentnych w ilości: 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skaner odcisków palców ( termiczny ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Skanera odcisków palców ( termicznego) w ilości: 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Skaner linii papilarnych (pojemnościowych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Skanera linii papilarnych ( pojemnościowych) w ilości: 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kamera do fotografowania tęczówki z większych odległości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery do fotografowania tęczówki z większych odległości w ilości: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kamera mobilna ze sterowaniem położenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery mobilnej ze sterowaniem położenia w ilość: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kamera termowizyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery termowizyjna w ilości: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenie mobilne do pomiarów tęczówki (typ A).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki (typ A) w ilości: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenie mobilne do pomiarów tęczówki ( typ B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki ( typ B) w ilości: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Urządzenie mobilne do pomiarów tęczówki ( typ C).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki ( typ C) w ilości: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Urządzenie do rozpoznawania tęczówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia do rozpoznawania tęczówki w ilość: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestaw do obrazowania 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zestawu do obrazowania 3D w ilość: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kamera mobilna wraz z obiektywem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery mobilnej wraz z obiektywem w ilość: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wysokorozdzielcza kamera mobilna wraz z obiektywem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Wysokorozdzielczej kamery mobilnej wraz z obiektywem w ilość: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: System biometrycznej kontroli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Systemu biometrycznej kontroli dostępu w ilość: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.