eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu biometrycznego do Laboratorium Biometrii i Uczenia Maszynowego PW Postępowanie nr WEiTI/33/BZP/2013/1030.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Warszawa: Zakup sprzętu biometrycznego do Laboratorium Biometrii i Uczenia Maszynowego PW Postępowanie nr WEiTI/33/BZP/2013/1030.
Numer ogłoszenia: 143641 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152110 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu biometrycznego do Laboratorium Biometrii i Uczenia Maszynowego PW Postępowanie nr WEiTI/33/BZP/2013/1030..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu biometrycznego do Laboratorium Biometrii i Uczenia Maszynowego PW dla projektu Fotonika i Technologie Terahercowe - Rozwój Wydziałowego Centrum Badawczego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: -Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy z bieżącej produkcji, wolny od wad materiałowych i prawnych. -Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. -Dostarczony zestaw musi zawierać wszystkie niezbędne elementy umożliwiające rozpoczęcie pracy takie jak oprogramowanie, sterowniki, kable, itp. -Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych. -Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. -Wszelkie wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne, brak możliwości spełnienia przez proponowaną aparaturę lub oprogramowanie któregokolwiek z wymienionych parametrów wyklucza je z dalszej oceny. -Oferowane urządzenia, oprogramowanie i licencje muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami ich odpowiednich producentów. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarte jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje podziału zamówienia na 15 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Część I - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Czytnika linii papilarnych 4x4 w ilości: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część II - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Czytnika linii papilarnych ze zintegrowanym czytnikiem stykowym kart inteligentnych w ilości: 2 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część III - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Skanera odcisków palców ( termicznego) w ilości: 2 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część IV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Skanera linii papilarnych ( pojemnościowych) w ilości: 2 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część V - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery do fotografowania tęczówki z większych odległości w ilości: 1 szt. Kod CPV: 38651600-9 Część VI - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery mobilnej ze sterowaniem położenia w ilość: 1 szt. Kod CPV: 38651600-9 Część VII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery termowizyjna w ilości: 1 szt. Kod CPV: 38651600-9 Część VIII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki (typ A) w ilości: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część IX - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki ( typ B) w ilości: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część X - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki ( typ C) w ilości: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część XI - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia do rozpoznawania tęczówki w ilość: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część XII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zestawu do obrazowania 3D w ilość: 1 szt. Kod CPV: 48329000-0 Część XIII - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery mobilnej wraz z obiektywem w ilość: 1 szt. Kod CPV: 38342000-4 Część XIV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Wysokorozdzielczej kamery mobilnej wraz z obiektywem w ilość: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Część XV - Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Systemu biometrycznej kontroli dostępu w ilość: 1 szt. Kod CPV: 35125110-0 Miejsce dostawy dla przedmiotu postępowania: Przedmiot zamówienia dla części od I do XV powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, ul. Nowowiejska 15/19, pokój 559, 00-665 Warszawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 38.65.60.00-9, 38.34.20.00-4, 48.32.90.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przetarg realizowany na potrzeby projektu FOTONIKA I TECHNOLOGIE TERAHERCOWE - ROZWÓJ WYDZIAŁOWEGO CENTRUM BADAWCZEGO - POIG. 02.01.00-14-197/09) -Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Czytnik linii papilarnych 4x4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Atut Centrum sp. z o.o.,, ul. Ks. Prymasa A.Hlonda 10 lok. 134, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6823,43

  • Oferta z najniższą ceną: 6823,43 / Oferta z najwyższą ceną: 7060,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Czytnika linii papilarnych ze zintegrowanym czytnikiem stykowym kart inteligentnych w ilości: 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AutoID Polska S.A,, ul. Wł. Żeleńskiego 103, 31-353 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5274,24

  • Oferta z najniższą ceną: 5274,24 / Oferta z najwyższą ceną: 8489,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Skanera odcisków palców ( termicznego) w ilości: 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AutoID Polska S.A,, ul. Wł. Żeleńskiego 103, 31-353 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7872,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7872,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13599,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Skanera linii papilarnych ( pojemnościowych) w ilości: 2 szt..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AutoID Polska S.A,, ul. Wł. Żeleńskiego 103, 31-353 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5412,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5412,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5489,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery termowizyjna w ilości: 1 szt..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EC TEST SYSTEM SP. z o.o.,, ul Lubańska 34, 31-476 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87512,04

  • Oferta z najniższą ceną: 87512,04 / Oferta z najwyższą ceną: 87512,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Urządzenia mobilnego do pomiarów tęczówki ( typ B) w ilości: 1 szt..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Atut Centrum sp. z o.o.,, ul. Ks. Prymasa A.Hlonda 10 lok. 134, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10396,49

  • Oferta z najniższą ceną: 10396,49 / Oferta z najwyższą ceną: 10442,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamery mobilnej wraz z obiektywem w ilość: 1 szt..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CRI Jolanta Zakład Robotyki i Komputerów Artur Gan,, ul. Kaszubszka 22, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35387,10

  • Oferta z najniższą ceną: 35387,10 / Oferta z najwyższą ceną: 35387,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Wysokorozdzielczej kamery mobilnej wraz z obiektywem w ilość: 1 szt..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CRI Jolanta Zakład Robotyki i Komputerów Artur Gan,, ul. Kaszubszka 22, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50546,85

  • Oferta z najniższą ceną: 50546,85 / Oferta z najwyższą ceną: 50546,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Systemu biometrycznej kontroli dostępu w ilość: 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AutoID Polska S.A,, ul. Wł. Żeleńskiego 103, 31-353 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9471,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9471,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9471,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zestawu do obrazowania 3D w ilość: 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Smarttech sp. z o.o.,, ul. Racławicka 30, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32595,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32595,00 / Oferta z najwyższą ceną: 473355,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.