eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › BUDOWA ZESPOŁU BOISK PIŁKARSKICH W OBIEKCIE ORZEŁ PRZY UL. 6-GO SIERPNIA 71

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Łódź: BUDOWA ZESPOŁU BOISK PIŁKARSKICH W OBIEKCIE ORZEŁ PRZY UL. 6-GO SIERPNIA 71
Numer ogłoszenia: 151827 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, faks 042 6367980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy podsektora samorządowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZESPOŁU BOISK PIŁKARSKICH W OBIEKCIE ORZEŁ PRZY UL. 6-GO SIERPNIA 71.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa zespołu boisk piłkarskich w obiekcie Orzeł przy ul. 6-go sierpnia 71, a w szczególności: BOISKO PEŁNOWYMIAROWE: - nawierzchnia naturalna trawiasta - trawnik rolowany - powierzchnia 8280,00 m2 - pole gry o wymiarach 105x68m BOISKA TRENINGOWE: - nawierzchnia przepuszczalna z trawy syntetycznej - powierzchnia 3720,00 m2 - 2 pola gry o wymiarach: 56x26m Budowa boisk obejmuje następujące roboty budowlane: - rozbiórki istniejących nawierzchni, elementów zagospodarowania terenu i sieci w niezbędnym zakresie, - usuniecie warstwy humusu pod całą powierzchnią boisk - ustalenie poziomu podbudowy - wykopy - ustalenie poziomu podbudowy - nasypy zagęszczone - korytowanie wraz z ułożeniem drenażu wgłębnego - wykonanie nawierzchni boisk z obrzeżami chodnikowymi - wykonanie fundamentów pod wyposażenie boisk: bramki, wiaty stadionowe i piłkochwyty - dostawa i montaż wyposażenia boisk - urządzenie trawników parkowych wokół projektowanych boisk Ponadto zostanie wybudowana infrastruktura towarzysząca: - przyłącze wody - przyłącze kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis znajduje się w Dokumentacji Technicznej, Projekcie budowlanym i wykonawczym, a także w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać własnych pomiarów i oględzin na miejscu. W przypadku stwierdzenia rozbieżności z danymi zawartymi w Przedmiarze, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego. Przedmiar stanowi jedynie orientacyjną wielkość zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku 02 1560 0013 2026 0003 6113 0002, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 2. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Budowę zespołu boisk piłkarskich w obiekcie Orzeł przy ul. 6-go sierpnia 71. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 3. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz kopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, a oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie - opisanej wadium. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 2. Opis oceny spełnienia warunków: 2.1. Doświadczenie: Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej cztery (4) roboty budowlane, odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych odkrytych o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni co najmniej 1500 m2, a także dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych odkrytych o nawierzchni z trawy naturalnej o powierzchni co najmniej 5000 m2, 2.2. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: 3.1. Muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w punktach 2.1. - 2.2. 3.2. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 3.3. Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 3.4. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 3.5. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowy. 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) załącznik nr 3 do oferty. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowej usługi. 1.8. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Nazwa dokumentu Opis dokumentu Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) lub wynik badań laboratoryjnych potwierdzający zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA Wykonawca jest zobowiązany przedstawić certyfikat FIFA lub wynik badań laboratoryjnych, potwierdzający zgodność z wymogami FIFA oferowanego systemu nawierzchni Autoryzacja producenta trawy syntetycznej Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć autoryzację producenta, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem 60-cio miesięcznej gwarancji udzielonej przez producenta na trawę syntetyczną Karty techniczne oferowanych nawierzchni Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć karty techniczne oferowanych nawierzchni, potwierdzone przez producentów Atest PZH Wykonawca jest zobowiazany przedstawić atest PZH dla oferowanych nawierzchni PRÓBKI Dla możliwości weryfikacji oferowanych nawierzchni należy przedstawić próbkę z metryką producenta dla nawierzchni boiska z trawy syntetycznej o minimalnych wymiarach 15x15cm 1.9. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik, ze wskazaniem zakresu pełnomocnictwa. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.5. i 1.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.1. Dokumenty o których mowa w pkt 2. ust. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. ust. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., 1.5., 1.6. muszą być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Dział Techniczny pokój 020 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Sekretariat pokój 203 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.