eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/29-2013/DOP-a)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-26

Lublin: Dostawa sprzętu audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/29-2013/DOP-a)
Numer ogłoszenia: 151757 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120999 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/29-2013/DOP-a).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie obejmująca: Zadanie 1: Projektor mult6imedialny I; Zadanie 2: Kompaktowy aparat cyfrowy; Zadanie 3: Projektor multimedialny II; Zadanie 4: Projektor multimedialny III; Zadanie 5: Kamera wideo; Zadanie 6: Aparat cyfrowy wraz z obiektywem; Zadanie 7: Aparat kompaktowy; Zadanie 8: Cyfrowy aparat fotograficzny I; Zadanie 9: Cyfrowy aparat fotograficzny II. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2013r. Wykonawca udzieli gwarancji. Szczegółowe warunki gwarancji zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji: czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie: do godziny 10:00 - naprawa nastąpi w dniu następnym, do godziny 15:00 - naprawa nastąpi w ciągu kolejnych dwóch dni; naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu; w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.33.32.00 - Kamery wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Projektor multimedialny I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AV CENTRUM, ul. Olszewskiego 11, 20-481 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2089,77

  • Oferta z najniższą ceną: 2089,77 / Oferta z najwyższą ceną: 2334,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Cyfrowy aparat fotograficzny II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESET-PC Wojciech Kondratowicz-Kucewicz i Adam Zams spółka jawna ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 760,14

  • Oferta z najniższą ceną: 760,14 / Oferta z najwyższą ceną: 760,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.