eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Śrem: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Numer ogłoszenia: 151490 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88178 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. 3. Szczegółowy opis rodzaju materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz w załączniku nr 7 do SIWZ dla zadania nr 1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne (ME) równoważne. Pod tym pojęciem Zamawiający rozumie ME takie, które są kompatybilne ze sprzętem, do którego ME są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Przez odpowiednią jakość Zamawiający rozumie bezawaryjną, bezproblemową pracę materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym. Przez odpowiednią wydajność, Zamawiający rozumie zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadrukiem na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika (rozmazywanie) i równomiernością pokrycia. Oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne równoważne muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat zarządzania jakością ISO 9001-2008. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być w całości fabrycznie nowe (wcześniej nie eksploatowane w całości lub części). 4. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z elementów i mechanizmów fabrycznie nowych, które są odpowiedzialne za sprawne działanie i jakość wydruku (te elementy to np. wszelkie czujniki, bębny światłoczułe, listwy zbierające, wszelkie walki i zębatki robocze, uszczelki, moduły dysz, moduły-chipy sygnalizujące stopień zużycia materiału eksploatacyjnego czy termin ważności itp.).Zamawiający dopuszcza oferowane materiały eksploatacyjne, które posiadają pełnowartościowe elementy pochodzące z odzysku (recyklingu) tylko takie, które nie mają wpływu na działanie i jakość wydruku (np. wszelkie osłony mechanizmów zębatych, pojemniki-zbiorniki na tusz czy toner, pojemniki-zbiorniki na odpad itp.). 5. Ilekroć w niniejszej SIWZ jest mowa o materiałach eksploatacyjnych z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów eksploatacyjnych służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. 6. W przypadku żądania w opisie przedmiotu zamówienia materiałów oryginalnych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a więc produktów równoważnych w stosunku do materiałów oryginalnych wytworzonych przez innych producentów niż producenci sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego. 7. Przez użycie słowa oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, pochodzące od producenta danego sprzętu drukującego. 8. Przez materiały równoważne rozumie się zamienniki oryginałów charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. Materiały równoważne również fabrycznie nowe. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1. Wykonawca składając ofertę gwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. Dołącza jednocześnie podpisane oświadczenie - formularz oferty (załącznik nr 1), że parametry techniczne i jakościowe oferowanych przez niego materiałów są równoważnym materiałem eksploatacyjnym zalecanym do stosowania przez producenta danego sprzętu. 8.2. Każdy produkt składający się na przedmiot niniejszego zamówienia musi posiadać na opakowaniu zewnętrznym: nazwę produktu, logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy producenta, nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony (oznaczenia oryginalnego produktu, którego dotyczy zamiennik) oraz termin ważności. 8.3. Wykonawca umieści trwale na jednostkowym opakowaniu materiałów eksploatacyjnych swoje logo lub nazwę z danymi adresowymi, numerem telefonu i faksu do kontaktu w przypadku składania reklamacji przez Użytkownika końcowego. Dodatkowo dla zadania nr 6 Wykonawca umieści na opakowaniu nr umowy, zgodnie, z którą dokonuje dostawy materiałów eksploatacyjnych. 8.4. Każdy produkt składający się na przedmiot niniejszego zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku dostawy, a tonery i tusze pakowane pojedynczo, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zamawiający nie dopuszcza do dostarczenia materiałów eksploatacyjnych w opakowaniach tzw. dwupakach i wielopakach. Dopuszcza się dostawę w wielopakach tylko produktów producenta sprzętu tzw. Oryginałów, gdzie jednostkowa część składowa wielopaku traktowana będzie, jako 1 (jedna) sztuka. 8.5. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) posiadających pojemności startowe. 8.6. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego posiadały termin przydatności do użycia - co najmniej 24 miesiące, licząc od daty odbioru towaru od Wykonawcy. 8.7. W przypadku wystąpienia uszkodzenia sprzętu komputerowego na skutek użycia materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w terminie 5 dni i na swój koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zastępczego sprzętu drukującego wraz z odpowiednim materiałem eksploatacyjnym (tusz, toner) oraz przejmuje na siebie koszty naprawy uszkodzonego sprzętu komputerowego W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi, że naprawa potrwa więcej niż 48 godzin ma obowiązek dostarczyć Użytkownikowi końcowemu sprzęt zamienny na czas naprawy (o parametrach technicznych nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy). Naprawa sprzętu nie może trwać dłużej niż 14 dni. 8.8. Wykonawca gwarantuje, że w przypadku oferowania produktów równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego ME, po ich zainstalowaniu w urządzeniu, na monitorze oraz panelu kontrolnym urządzenia nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu/tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału). W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element. Produkt nie spełniający tego wymogu będzie obligatoryjnie zgłaszany do wymiany na spełniający wymagania. 8.9. Wykonawca gwarantuje, że stosowanie produktów równoważnych nie naruszy warunków gwarancji sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność materialną za jakość oferowanego materiału eksploatacyjnego oraz za wszelkie ewentualne szkody materialne wynikłe z użytkowania danego materiału (w szczególności uszkodzenia sprzętu) i zobowiązuje się do ich pokrycia. 8.10. W przypadku zakwestionowania przez użytkownika jakości lub wydajności materiałów eksploatacyjnych i powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie telefonicznie lub faksem, Wykonawca w ciągu maksymalnie 7 dni na własny koszt ma obowiązek dostarczyć do użytkownika, nowy sprawny materiał eksploatacyjny. Wykonawca ma obowiązek wykazać poprawność jego działania. Wymiana nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8.11. W przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z wymiany materiałów eksploatacyjnych na sprawny lub naprawy uszkodzonego sprzętu, Zamawiający powiadomiony o tym fakcie przez użytkownika zakupi nowy materiał eksploatacyjny i dokona naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie a kosztami zakupu i naprawy obciąży Wykonawcę. 8.12. Wykonawcy nie przysługuje prawo kwestionowania zasadności jednostkowych reklamacji składanych przez Użytkownika końcowego związanych z eksploatacją i jakością materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 8.13. W przypadku, gdy ten sam materiał eksploatacyjny równoważny dwukrotnie spowoduje konieczność zgłoszenie reklamacji Wykonawca wymieni go na oryginalny produkt producenta sprzętu. 8.14. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów (tuszy i tonerów) nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia. 8.15. Dostawa materiałów eksploatacyjnych ostatecznie musi być zrealizowana w terminie - 30 dni od daty zawarcia umowy; 8.16. Wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem do magazynu wskazanego przez Zamawiającego. 8.17. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany niesprawnych materiałów eksploatacyjnych i naprawy uszkodzonego przez materiały eksploatacyjne sprzętu przez 24 miesiące od dnia wykonania dostawy. 8.18. Na wszystkie dostarczone materiały Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji, licząc od dnia podpisania przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu przyjęcia - przekazania. 8.19. Wynagrodzenie za dostawę płatne będzie w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury przez Zamawiającego. 8.20. Wykonawca w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych dołączy do oferty: - dla części nr 3, 4, 5, 6- potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię lub oryginał certyfikatu dla oferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych, potwierdzający, że są one wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat zarządzania jakością ISO 9001-2008. - dla części 3, 4, 6- Wykonawca oddzielnie dla każdego produktu równoważnego w celu potwierdzenia, że proponowany materiał eksploatacyjny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego dołączy do oferty na każdy oferowany produkt będący produktem równoważnym (zamiennikiem) do produktu wymienionego w kolumnie nr 2 formularza cenowego - załącznika nr 2 do SIWZ, dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO-IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO-IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO-IEC 24711 oraz 24712 dla wkładów atramentowych. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego, wydane przez podmiot trzeci uprawniony do kontroli jakości oferowanego wyrobu będącego przedmiotem dostawy. Zamawiający dopuszcza testy wydajności przeprowadzone przez niezależną od producenta i wykonawcy jednostkę-instytucję . 8.21. W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080-2008) WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. - Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z §4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3-MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11) stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. - Kod kreskowy umieszczony na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. - Szczegółowe zasady znakowania wyrobów i przekazania karty wyrobu określają -Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym części, podzespołów oraz tśm do sprzętu łączności, informatyki, rozpoznania, UL i WE dostarczonego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego- wydane przez Szefostwo Eksploatacji Sprzętu Łączności, Informatyki i WE IWsp SZ. stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ - Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3-MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. - W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. - Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1 DLA JW2823 POZNAŃ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. MULTIKOM ADAM PAPIERSKI, UL. FABRYCZNA 15, 85-741 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54266,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29525,51

  • Oferta z najniższą ceną: 29525,51 / Oferta z najwyższą ceną: 35427,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2 DLA JW 4655 BYDGOSZCZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. MULTIKOM ADAM PAPIERSKI, UL. FABRYCZNA 15, 85-741 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110944,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55413,95

  • Oferta z najniższą ceną: 55413,95 / Oferta z najwyższą ceną: 64409,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3 DLA JW 4658 KRAKÓW.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEOPRINT WITOLD BURDZY, BRANDWICKA 67A, 37-464 STALOWA WOLA, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57166,75

  • Oferta z najniższą ceną: 57166,75 / Oferta z najwyższą ceną: 127088,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4 DLA JW 4658 KRAKÓW.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEOPRONT WITOLD BURDZY, UL. BRANDWICKA 67A, 37-464 STALOWA WOLA, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22666,22

  • Oferta z najniższą ceną: 22666,22 / Oferta z najwyższą ceną: 54252,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE NR 5 DLA JW 3709 WARSZAWA.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEOPRINT WITOLD BURDZY, UL. BRANDWICKA 67A, 37-464 STALOWA WOLA, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65666,65

  • Oferta z najniższą ceną: 65666,65 / Oferta z najwyższą ceną: 169569,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE NR 6 DLA JW 4430 ŚREM.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEOPRINT WITOLD BURDZY, UL. BRANDWICKA 67A, 37-464 STALOWA WOLA, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48343,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14166,61

  • Oferta z najniższą ceną: 14166,61 / Oferta z najwyższą ceną: 54458,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.