eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Krapkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Opole: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Krapkowicach
Numer ogłoszenia: 150996 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Krapkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Krapkowicach. Dokładne dane dotyczące realizacji zadania zawarto w części III siwz (przedmiary robót, mapy). Terminy rozpoczęcia robót są terminami orientacyjnymi. Właściwy czas rozpoczęcia robót budowlanych należy ustalić z Kierownikiem Oddziału WZMiUW w Krapkowicach po podpisaniu umowy. UWAGI: Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznać się z dokumentacją projektową oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. Jeśli w dokumentacji projektowej, stanowiącej Część III SIWZ, użyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszej SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach zniszczonych w trakcie prowadzenia robót. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody władającym terenem bez zbędnej zwłoki, bądź przez przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, bądź przez zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej. Wykonawca podejmie wszelkie racjonalne kroki dla zabezpieczenia środowiska zarówno na Terenie Budowy, jak i poza nim, oraz dla ograniczenia szkód i uciążliwości dla ludzi i mienia, wynikłych z zanieczyszczenia, hałasu i innych skutków jego działań. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, w tym również ustawy o odpadach i ustawy o ochronie przyrody. Wszelkie opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska, poniesie Wykonawca. Wykonawca uiści stosowne opłaty oraz uzyska na swój koszt wszelkie uzgodnienia i pozwolenia na wywóz nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów, oraz bezpieczne, prawidłowe odprowadzanie wód gruntowych i opadowych z całego Terenu Budowy, lub miejsc związanych z prowadzeniem Robót, tak, aby ani Roboty, ani ich otoczenie nie zostały uszkodzone. Wykonawca będzie odpowiedzialny za dostarczenie energii, wody i innych usług, których może potrzebować do wykonania Robót objętych zamówieniem. W przypadku korzystania z dostawy energii, wody i innych usług z istniejących kontrolowanych źródeł, Wykonawca musi zastosować się do warunków przedstawionych mu przez kompetentne władze oraz musi zapłacić za korzystanie z mediów oraz uiścić wszelkie inne wymagane opłaty. Wykonawca, na własne ryzyko i koszt, dostarczy wszelką aparaturę konieczną do korzystania przez niego z tych usług i do pomiaru pobranych ilości Przed rozpoczęciem Robót Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia wszystkich zainteresowanych stron (właścicieli lub administratorów terenów, właścicieli urządzeń i istniejącego uzbrojenia podziemnego, inne jednostki zgodnie z uzgodnieniami dokumentacji projektowej) o terminie rozpoczęcia Robót oraz o przewidywanym terminie ukończenia Robót. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu objętego inwestycją. Wykonawca podejmie konieczne kroki dla utrzymania Sprzętu Wykonawcy oraz Personelu Wykonawcy na terenie Terenu Budowy i tych obszarów dodatkowych, z dala od terenów sąsiednich. W trakcie wykonywania robót wykonawca będzie utrzymywał Teren Budowy w stanie wolnym od wszelkich niepotrzebnych przeszkód i będzie składował lub pozbywał się wszelkiego zbędnego Sprzętu Wykonawcy i nadwyżek materiałów. Wykonawca będzie usuwał z Terenu Budowy wszelkie szczątki, odpadki oraz elementy infrastruktury tymczasowej, które nie są już potrzebne. Wykonawca na terenie budowy będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym prawem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. W celu udokumentowania doprowadzenia Terenu Budowy i Robót do stanu pierwotnego Wykonawca będzie prowadził szczegółową dokumentację fotograficzną obejmującą stan Terenu Budowy przed Rozpoczęciem Robót oraz po ich Zakończeniu. Prowadzoną dokumentację fotograficzną Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca zaznajomi się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak odwodnienie, linie i słupy telefoniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi i podobne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje. Każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych, kontrolne wykopy będą wykonane w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania Robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt, a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace nakazane przez Inspektora Nadzoru. Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać wszelkie konieczne zgody i zezwolenia władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Zamawiającym. Wykonawca zapewni, że Robotami będą kierowały osoby posiadające odpowiednie doświadczenie i wykształcenie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia było wykonanie konserwacji, remontu lub odbudowy rzeki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej: a.wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b.wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c.wskazanie zakresu robót, d.wskazanie wartości robót, e.wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f.wskazanie miejsca wykonania, g.opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2)Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): (1) Kierownik Robót - posiadający: -wykształcenie w zakresie melioracji, budowli hydrotechnicznych lub budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem potencjał techniczny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4.Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy. Zmiana umowy nastąpi: 1)zmiany terminu realizacji: 1)z powodu działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, np. klęski żywiołowe, 2)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3)z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 4)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5)z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności; 6)z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); 7)z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 2)zmiany wynagrodzenia: a)w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, b)w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót, c)w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części robót. 2.Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1)zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych; 2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3)zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego; 4)zmian jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót; 5)zmiany zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania założonego efektu; 6)zmiany innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-c nastąpi na podstawie wyceny robót niewykonanych dokonanej w oparciu o stawki, ceny jednostkowe, narzuty i materiały z kosztorysu Wykonawcy przygotowanego zgodnie z postanowieniami SIWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ul. Katowicka 55 45-061 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 09:00, miejsce: 1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Opolu, ul. Katowicka 55, pokój nr 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rzeka Azotowy km 0+000 - 3+460 tj. 3,46 km m. Stare Koźle gmina Bierawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne usuwanie namułu 3.Mechaniczne odmulenie dna Termin realizacji robót: 17.06.2013 do 19.07.2013 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rzeka Cienka km 9+720-17+450 tj. 7,73km, m. Krośnica gm. Izbicko, Spórok gm.Kolonowskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Usuwanie zatorów 2.Ręczne wykoszenie skarp, porost twardy gęsty 3.Ręczne wykoszenie porostów twardych gęstych z dna cieku 4.Ręczne wycinanie zakrzaczeń 5.Oczyszczenie terenu po wycince poprzez rozdrobnienie krzaków rębarko-rozdrabniarką 6.Wyrównanie grobli powstałej przez długotrwałe odkładanie namułu poprzez mechaniczne plantowanie gruntu rodzimego równiarką samojezdną 7.Bronowanie terenu po plantowaniu 8.Ręczne usuwanie namułu grubości 9.Odmulenie koparko-odmularką cieku 10.Ręczne rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieku 11.Zagospodarowanie pasów po rozplantowaniu urobku na terenach użytków zielonych poprzez bronowanie, wysiew nasion i wałowanie Termin realizacji: 20.07.2013 do 13.09.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.27.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzeka Dzielniczka km 0+000 - 14+000 tj. 14,0 km m. Cisek - Roszowicki Las - Dzielnica - Łany - Błażejowice gmina Cisek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp pasami 2.Ręczna wycinka zakrzaczeń ze skarp rzeki 3.Oczyszczenie terenu po wycince przez zrąbkowane 4.Mechaniczne odmulenie dna koparko-odmularką 5.Rozplantowanie namułu Termin realizacji robót: 20.06.2013 do 20.08.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rzeka Dziergówka km 0+000 - 4+500 tj. 4,50 km m. Lubieszów - Dziergowice gmina Bierawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne usuwanie namułu 3.Mechaniczne odmulenie dna 4.Rozplantowanie namułu Termin realizacji robót: 01.07.2013 do 31.07.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rzeka Jędrynie km 0+000-2+350 tj.2,35km m. Grodzisko, gm. Strzelce Opolskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp, porost twardy gęsty 2.Ręczne wykoszenie porostów gęstych z dna cieku 3.Ręczne wycinanie zakrzaczeń 4.Oczyszczenie terenu po wycince poprzez spalenie na miejscu 5.Ręczne usuwanie namułu grubości z cieków 6.Zagospodarowanie użytków zielonych po rozplantowaniu wykonanym w grudniu 2012r. poprzez bronowanie, wysiew nasion i wałowanie Termin realizacji: 15.05.2013 do 31.07.2013rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rzeka Jemielnica km 25+400-29+170 tj.3,805km, m. Krośnica-Borycz, gm. Izbicko oraz 37+013-37+048 Łaziska gm. Jemielnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Mechaniczne plantowanie gruntu rodzimego (Krośnica-Borycz) 2.Zagospodarowanie użytków zielonych po rozplantowaniu poprzez bronowanie, wysiew nasion i wałowanie (Krośnica-Borycz) 3.Usuwanie zatorów (Krośnica-Borycz) 4.Dwukrotne malowanie zasuw drewnianych jazów (lakier) 5.Jednokrotne malowanie elementów metalowych jazów 6.Dwukrotne malowanie farba emulsyjna przyczółków jazu 7.Rozmontowanie zasuw jazu i wywiezienie śruby wyciągowej do magazynu WZMiUW Oddział Krapkowice. 8.Roboty ziemne poprzeczne (zabudowa wyrwy) 9.Dowóz ziemi na zabudowę wyrwy 10.Zagospodarowanie użytków zielonych po rozplantowaniu wykonanym w grudniu 2012r. poprzez bronowanie, wysiew nasion i wałowanie (Łaziska) 11.Usunięcie zatoru na jazie w Łaziskach Termin realizacji: 15.05.2013 do 31.07.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kanał Ulgi Większyckiej Wody km 0+000 - 2+820 tj. 2,82 km m. Koźle - Większyce gmina Kędzierzyn-Koźle, Reńska Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne usuwanie namułu 3.Mechaniczne odmulenie dna 4.Rozplantowanie namułu w km 5.Ręczna wycinka krzaków średniej gęstości 6.Oczyszczenie trenu przez zrąbkowanie Termin realizacji robót: 8.05.2013 do 12.06.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rzeka Dzielniczka km 0+000 - 12+490 tj. 12,9 km m. Komorno - Pokrzywnica - Pociękarb - Bytków - Łężce gmina Reńska Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp w km 0+000-12+490 2.Ręczna wycinka zakrzaczeń ze skarp rzeki 3.Oczyszczenie terenu po wycince przez zrąbkowanie 4.Mechaniczne odmulenie dna koparko-odmularką 5.Ręczne odmulenie dna 4+290-7+500 6.Rozplantowanie namułu Termin realizacji robót: 20.06.2013 do 20.08.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rzeka Ligocki km 10+840 - 14+090 tj. 3,25 km m. Balcarzowice - Sieroniowice gmina Ujazd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne usuwanie namułu 3.Wykonanie opasek pojedynczych z kiszki faszynowej (faszyna leśna) 4.Umocnienie skarpy biowłókniną 5.Wykonanie ubezpieczenia skarp płytami betonowymi karata mała 6.Zastabilizowanie płyt poprzez wbicie kołków 7.Zasypanie otworów płyt żwirem Termin realizacji robót: 3.06.2013 do 28.06.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rzeka Łęcka Woda km 0+000-11+780 tj.11,78km m. Raszowa-Czarnocin gm.Leśnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp, porost twardy gęsty 2.Ręczne wycinanie zakrzaczeń 3.Oczyszczenie terenu po wycince poprzez rozdrobnienie krzaków rębarko-rozdrabniarką 4.Ręczne usuwanie namułu 5.Hakowanie dna 6.Usuwanie zatorów Termin realizacji: 16.09.2013 do 15.11.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rzeka Młynówka Kadłub km 0+000 - 1+000 m tj.1,0km Kadłub, gm.Strzelce Opolskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne wycinanie zakrzaczeń 3.Oczyszczenie terenu po wycince poprzez rozdrobnienie krzaków rębarko-rozdrabniarką 4.Ręczne usuwanie namułu Termin realizacji: 15 maja do 28 czerwca 2013rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rzeka Orłowiec km 1+750 - 5+250 tj. 3,50 km m. Poborszów gmina Reńska Wieś r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne wykoszenie dna 3.Ręczne usuwanie namułu 4.Ręczne usuwanie zatorów Termin realizacji robót: 1.07.2013 do 25.07.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rzeka Osobłoga km 0+000 - 14+700 tj. 14,70 km Krapkowice - Żywocice - Komorniki - Kórnica - Chmielniki gmina Krapkowice i Strzeleczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczna wycinka krzaków 3.Oczyszczenie terenu po wycince przez zrąbkowanie 4.Odmulenie odcinka ujściowego rzeki 5.Wykonanie i montaż klapy stalowej wraz z uszczelką na istniejącym wylocie betonowym Termin realizacji robót: 20.05.2013 do 20.07.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.27.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rzeka Sławięcicki km 0+140 - 1+926 tj. 1,786 km m. Sławięcice - Ujazd gmina Ujazd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne usuwanie namułu 3.Ręczne wykoszenie dna Termin realizacji robót: 24.06.2013 do 17.07.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rzeka Sonia km 0+000 - 6+000 tj. 6,00 km m. Obrowiec gmina Gogolin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne usuwanie namułu 3.Mechaniczne odmulenie dna 4.Rozplantowanie namułu Termin realizacji robót: 20.05.2013 do 5.07.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rzeka Sucha Szymiszów km 2+240-4+240 tj.2,0km m.Szymiszów-Rożniątów gm.Strzelce Opolskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja 1.Ręczne wykoszenie skarp, porost twardy gęsty 2.Wygrabienie skoszonej trawy 3.Ręczne wykoszenie porostów twardych gęstych z dna cieku 4.Wygrabienie skoszonej trawy z dna cieku 5.Ręczne wycinanie zakrzaczeń 6.Oczyszczenie terenu po wycince 7.Remont zastawki 8.Ręczne usuwanie namułu 9.Wywóz części urobku pochodzącego z odmulenia 10.Roboty ziemne poprzeczne Zabudowa szczeliny krasowej 1.Wykop w gruncie kat.IV pod umocnienie 2.Uszczelnienie koryta rzeki folią 3.Ułożenie w korycie cieku 10-cio centymetrowej warstwy betonu pod brukowanie 4.Brukowanie skarp kamieniem łamanym 5.Wywóz urobku pochodzącego z wykopu (poz.14) gr.kat.IV na wysypisko śmieci Termin realizacji: 15.05.2013 do 31.07.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rzeka Sukowicki km 1+030 - 9+150 tj. 8,12 km Koźle - Dębowa - Długomiłowice - Sukowice gmina Kedzierzyn-Koźle, Reńska Wieś, Cisek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne wykoszenie porostów z dna rzeki 3.Ręczna wycinka zakrzaczeń ze skarp rzeki 4.Oczyszczenie terenu po wycince przez zrąbkowanie 5.Ręczne odmulenie dna Mechaniczne odmulenie dna koparko-odmularką 6.Rozplantowanie namułu Termin realizacji robót: 10.06.2013 do 30.07.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rzeka Trzciniec km 0+000 - 4+850 tj. 4,85 km Poborszów gmina Reńska Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Ręczne wykoszenie skarp 2.Ręczne usuwanie namułu 3.Mechaniczne odmulenie dna 4.Rozplantowanie namułu 5.Ręczne usuwanie namułu Termin realizacji robót: 10.07.2013 do 20.08.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.64.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Urządzenia przeciwpowodziowe na terenie powiatu Kędzierzyn - Koźle Konserwacja, sprawdzenie działania i naprawy urządzeń p/pow. wałów rzeki Odry 116 szt. (przepusty wałowe, klapy samoczynne, zasuwy, urządzenia wyciągowe, wałowe, barierki, pomosty itp.) gminy: Cisek, Bierawa, Kędzierzyn - Koźle, Reńska Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Dwukrotne malowanie powierzchni metalowych i drewnianych abizolem 2.Smarowanie towotem urządzeń wyciągowych 3.Sprawdzenie działania klap i zasuw 4.Ręczne wykoszenie skarp odpływów od urządzeń 5.Ręczne odmulenie odpływów od urządzeń Termin realizacji robót: od 15.05.2013 r. do 30.06.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Urządzenia przeciwpowodziowe na terenie powiatu Krapkowice Konserwacja, sprawdzenie działania i naprawy urządzeń p/pow. wałów rzeki Odry 34 szt. (przepusty wałowe, klapy samoczynne, zasuwy, urządzenia wyciągowe) gminy: Walce, Krapkowice, Zdzieszowice, Gogolin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót: 1.Dwukrotne malowanie powierzchni metalowych i drewnianych abizolem 2.Smarowanie towotem urządzeń wyciągowych - śruby, przekładnie 3.Sprawdzenie działania klap i zasuw 4.Ręczne wykoszenie skarp odpływów od urządzeń 5.Ręczne odmulenie odpływów od urządzeń Termin realizacji robót: od 15.05.2013 r. do 20.06.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.