eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Budowa oświetlenia drogowego w Lubaniu przy ul. Agatowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Lubań: Budowa oświetlenia drogowego w Lubaniu przy ul. Agatowej
Numer ogłoszenia: 150753 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w Lubaniu przy ul. Agatowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa oświetlenia drogowego. Istniejący stan zagospodarowania terenu w zakresie oświetlenia drogowego będącego przedmiotem inwestycji: W części zakresu opracowania istnieje oświetlenie drogowe. Budowa linii oświetleniowej projektowana jest w terenie zabudowanym uzbrojonym w następujące sieci: sieć elektroenergetyczna nn, sieć wodna, sieć telefoniczna, sieć kanalizacyjna, sieć gazowa. Inne elementy zagospodarowania: utwardzone drogi. Projektowane zagospodarowanie terenu: W ramach projektowanej rozbudowy projektuje się wykonanie nowych odcinków linii oświetleniowych. Oświetlenie drogowe projektuje się wykonać wzdłuż dróg układając w ich poboczu linię kablową i montując przy granicy drogi słupy aluminiowe (barwione przez anodyzowanie na kolor czarny). Słupy wysokości 4,5-5,0 m z oprawami LED typu drogowego o niesymetrycznym (bocznym - wzdłuż drogi) rozsyle światła. Moc opraw 50-65 W. Wydajność źródeł światła większa nie mniejsza niż 110lm/W. Oprawy wyposażone będą w czterostopniowy układ regulacji mocy. Wymagane minimalne parametry świetlenia: natężenie Em (półsferyczne) >= 5.00 (lx), nierównomierność U0 >= 0.15. Latarnie zasilane będą liniami kablowymi YAKY 4x35mm2 z istniejącej linii oświetleniowej, której lokalizację podano na rys. 1 Projektu wykonawczego (Projekt Zagospodarowania Terenu). Odgałęzienie kabli w słupach oświetleniowych wykonać za pomocą typowych złączy słupowych, lub tabliczek bezpiecznikowych rozgałęźnych. Fundamenty słupów przed zakopaniem zabezpieczyć przed wilgocią przez pomalowanie środkiem izolacyjnym tworzącym izolację powłokową. Trasę linii oświetleniowej, dane charakterystyczne projektowanych elementów pokazano na projekcie zagospodarowania terenu (rys 1 Projektu wykonawczego). Przed rozpoczęciem prac ziemnych należy uzyskać pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych i prace prowadzić pod nadzorem archeologa. Projektowaną linię kablową należy ułożyć zgodnie z przedstawionym projektem w rurach ochronnych o średnicy 75 mm. Kable w rurach należy zasypać 25 cm warstwą rodzimego gruntu, a następnie przykryć folią kalandrowaną o szer. min. 30 cm i gr. 0,5 mm i zasypać rodzimym gruntem. Odcinki kabli układane bezpośrednio w ziemi ułożyć na 10cm warstwie piasku, zasypać 10cm warstwą piasku, 15cm warstwą rodzimego gruntu, a następnie przykryć folią kalandrowaną o szer. min. 30 cm i gr. 0,5 mm i zasypać rodzimym gruntem Przed zasypaniem wykopu należy wykonać pomiary geodezyjne przez uprawnionego geodetę. Dla kabli nn należy zastosować folię koloru niebieskiego. Kable układać w wykopie wzdłuż linii falistej (z zapasem 3% dł. wykopu) w celu skompensowania mogących wystąpić nieznacznych ruchów ziemi. Miejsca wprowadzenia kabli do rur powinny być uszczelnione. Przy zginaniu kabla promień zagięcia powinien być nie mniejszy niż 20-krotna średnica zewnętrzna kabla. Na skrzyżowaniach i przy zbliżeniach do istniejących urządzeń podziemnych roboty ziemne wykonać sprzętem ręcznym pod nadzorem właścicieli tych sieci. Na początku i na końcu kabla, przy szafce oświetleniowej, przy przepustach należy pozostawić rezerwę kabla (co najmniej 1,5m). Na kabel należy założyć opaski umieszczając trwały opis kabla:typ i rodzaj kabla,przekrój żył kabla i napięcie robocze, rok ułożenia kabla, nazwa obiektu zasilania od do, nazwa właściciela kabla. Po zakończeniu prac związanych z ułożeniem kabli teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Dojazd (dostęp) do projektowanych obiektów zapewniony z drogi publicznej. Przejścia przez drogi oraz utwardzone wjazdy do posesji wykonać metodą bezwykopową. Dane projektowanych linii elektroenergetycznych: typ linii kablowej - YAKY 4x35mm2 lk - 851 m, łączna długość wykopów linii kablowej 716 m, kategoria obiektu budowlanego XXVI, współczynnik kategorii obiektu (k) - 8, współczynnik wielkości obiektu (w) - 1., parametr - długość linii lina kablowa oświetleniowa długość linii l= 0,716 km. UWAGA!!! Dokumentacja rysunkowa stanowi integralną część powyższego opisu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowa, Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki-na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3.500 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającą na budowie, rozbudowie oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują: osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji, a w szczególności osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych: - kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu. Wadium wniesione w innej formie należy złożyć w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę, 3) uproszczony kosztorys ofertowy z podaniem jednostkowych cen ryczałtowych za roboty (netto) sporządzony na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (partnerów składających ofertę wspólną) w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 6) zobowiązanie innych podmiotów wskazanych w ofercie do współpracy lub oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku: 1.1. zmiany sposobu spełnienia świadczeń związanych z: a) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, b) konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, c) konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, d) konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, e) istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, f) zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, h) rezygnacji z części prac, ograniczenia zakresu umowy podstawowej w sytuacji, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy założeniach technologicznych przyjętych w projekcie, i) odmiennych od przyjętych w dokumentacji rozwiązań technicznych lub/i materiałowych w przypadku, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, j) zmiany obowiązującego prawa, k) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, l) pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 1.2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania (Siły Wyższej), tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy, d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) wstrzymania robót przez Zamawiającego, g) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, h) przekazania placu budowy z opóźnieniem, i) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., 1.3 uzasadnionych zmian w zakresie: a) dopuszczenia możliwości realizacji części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców (w przypadku nie wskazania przez Wykonawcę w ofercie żadnego podwykonawcy), b) zmiany podwykonawców wskazanych w ofercie na innych podwykonawców, c) zmiany zakresu robót/dostaw/usług planowanego powierzenia podwykonawcy, 1.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - stosownego aneksu do umowy. 3. Do zmiany umowy dojść może jedynie w rezultacie złożenia zgodnego oświadczenia woli przez wszystkie jej strony. Wyżej wymienione zapisy nie przyznaje wykonawcom jakiegokolwiek roszczenia o zmianę zawartej umowy. 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców), zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubań, Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Przestrzennej, ul. Mickiewicza 6, I piętro, pok. 4 , 59-800 Lubań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Lubań, Biuro Obsługi Interesanta, ul. 7-mej Dywizji 14, 59-800 Lubań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.