eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa aparatury i sprzętu medycznego do Samodzielmego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Białystok: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego do Samodzielmego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 150750 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, fax 085 6648519.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpck.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego do Samodzielmego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1:analizator równowagi kwasowo- zasadowej - 1 szt. Pakiet nr 2: rotor do ćwiczeń kończyn dolnych- 1 szt.,rotor do ćwiczeń kończyn górnych - 1 szt.,rotor do ćwiczeń stawu barkowego - 2 szt., krzyżak - 1 szt., stół rehabilitacyjny prosty - 1 szt., stół rehabilitacyjny do masażu - 1szt., fotel rehabilitacyjny - 1 szt., stół rehabilitacyjny drewniany - 3 szt., kozetki lekarskie - 9 szt., zegary sygnałowe elektroniczne - 6 szt., stoliki pod aparaturę fizykoterapii - 8 szt.; Pakiet nr 3: aparat do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej -1 szt., aparat do elektroterapii - 1 szt., aparat do elektroterapii - 1 szt., laser terapeutyczno - zabiegowy - 1 szt., aparat do terapii falami krótkimi - 1 szt., ergometr - 1 szt., Pakiet nr 4: aparat Ambu - 1 szt., ssak elektryczny - 2 szt., Pakiet nr 5: zestaw videoendoskopowy (w tym 2 videogastroskopy) - 1 szt., Pakiet nr 6: myjnia automatyczna - 1 szt. Pakiet nr 7: pompa do karmienia dojelitowego - 3 szt., Pakiet nr 8 :pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 4 szt., pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 4 szt., statyw do pomp strzykawkowych - 5 szt.,Pakiet nr 9: inhalator spężarkowy - 2 szt.,Pakiet nr 10: sonda USG kardiologiczna - 1 szt., Pakiet nr 11: rejestratory EKG - 2 szt., Pakiet nr 12: aparat EKG - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.77.00 - Worki ambu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.77.00 - Worki ambu Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zrealizowali z należytą starannością, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, min. 3 zamówienia na dostawy aparatury i sprzętu medycznego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w przypadku, gdy zapłata nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) 2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4); 3) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców (wg Załącznika nr 5) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt 1 SIWZ lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK ul. Sienkiewicza 79 15-003 Białystok pokój nr 309.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK ul. Sienkiewicza 79 15-003 Białystok pokój nr 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analizator równowagi kwasowo - zasadowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator równowagi kwasowo - zasadowej - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych - 1 szt.,Rotor do ćwiczeń kończyn górnych - 1 szt., Rotor do ćwiczeń stawu barkowego - 2 szt., Krzyżak - 1 szt., Stół rehabilitacyjny prosty - 1 szt., Stół rehabilitacyjny do masażu - 1 szt., Fotel rehabilitacyjny - 1 szt., Stół rehabilitacyjny drewniany - 3 szt., Kozetki lekarskie - 9 szt., Zegary sygnałowe elektroniczne - 6 szt., Stoliki pod aparaturę fizykoterapii - 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii i terapii ultradźwiękowej - 1 szt., Aparat do elektroterapii - 1 szt., Aparat do elektroterapii - 1 szt., Laser terapeutyczno - zabiegowy - 1 szt., Aparat do terapii falami krótkimi - 1 szt., Ergometr - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat AMBU - 1 szt., ssak elektryczny - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw videoendoskopowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw videoendoskopowy (w tym 2 videogastroskopy) - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Myjnia automatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: myjnia automatyczna - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pompa do karmienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompa do karmienia dojelitowego - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pompy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 4 szt., pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 4 szt., statyw do pomp infuzyjnych - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Inhalator sprężarkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inhalator sprężarkowy - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sonda USG kardiologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sonda USG kardiologiczna - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rejestratory EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rejestratory EKG - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Aparat EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat EKG - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.