eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Przebudowa drogi leśnej nr 689/220 Leśnictwie Sadłowizna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Ostrowiec Świętokrzyski: Przebudowa drogi leśnej nr 689/220 Leśnictwie Sadłowizna
Numer ogłoszenia: 150675 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Kilińskiego 12A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653149, fax 041 2651429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/ostrowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 689/220 Leśnictwie Sadłowizna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - przebudowa drogi o nawierzchni tłuczniowej, szerokość korony 5,0 m, szerokość jezdni 3,50 m, długość 999,16 mb mijanki szer. 2,5 m dł. 23 m + skosy rowy trapezowe szer. dna 0,4 m przepusty rurowe o śr.50 cm i dł. 7,0 m zjazdy szer. Drogi o dł. 5-11 m. Przebudowę drogi leśnej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Trasę projektowanej drogi zgodnie z dokumentacją wyznaczy uprawniony geodeta na koszt Wykonawcy. Po wykonaniu robót Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - uproszczona dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót - załącznik nr. 3 i 4 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr. 5. Zamówienie obejmuje zakres do 5.278 tys euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -załącznik nr 7, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 7, 3. Złożą oświadczenie z art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 7, 4. Posiadają potencjał kadrowy, umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że kierownik budowy posiada uprawnienia dotyczące kierowania robotami w zakresie budowy dróg i mostów oraz przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane, 5. Zrealizował w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania przetargowego1 robotę na budowę dróg o wartości i rodzajowi odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia.Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże że wykonał 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (budowa drogi) i wartością nie mniejszą niż 200 000 zł z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty na wykonanie tej roboty z potwierdzeniem, że została wykonana należycie, 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Potwierdzeniem tego jest złożenie dokumentu z którego będzie wynikać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż 200 000 zł wystawiony przez bank prowadzący rachunek podstawowy oferenta nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca w/w warunki spełnia. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert. 7.3. Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 7.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować (oświadczenie - zał. nr 7), że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) W stosunku do warunku podanego w pkt. 7.1.6 w przypadku podmiotów składających ofertę wspólnie, kwota ta będzie stanowić sumę ich wszystkich środków liczonych razem. W przypadku warunków w pkt. 7.1.4, 7.1.5, i podmiotów składających ofertę wspólną dokumenty składa jeden z wykonawców którzy składają ofertę wspólną. W przypadku oświadczenia - załącznika nr 7 i podmiotów składających ofertę wspólną dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną) 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną) 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną) 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt. 4-8 ustawy (informacja dotycząca osób) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną) 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną) 6.Uprawnienia budowlane dotyczące kierowania robotami w zakresie budowy dróg i mostów osoby, która będzie pełniła funkcję (Kierownika budowy) wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, aktualne w terminie składania ofert (jeden z Wykonawców którzy składają ofertę wspólną) - zał. Nr 8. 7.Wykaz wykonanej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 6) oraz załączeniem dokumentów na wykonanie tej roboty (wymienionej w pkt. 7.1.5) oraz że została wykonana należycie (jeden z wykonawców którzy składają ofertę wspólną). 8. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokość minimum 200 000, zł, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Wykonawcy którzy składają ofertę wspólną - kwota ta będzie stanowić sumę ich wszystkich środków liczonych razem). 9.Oświadczenie każdy z Wykonawców, którzy składają ofertę wspólną (koniecznie pełnomocnik w imieniu konsorcjum oraz każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie) - załącznik nr 7. 10. Kosztorys ofertowy 11. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/ostrowiec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski ul. Kilińskiego 12 A 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski ul. Kilińskiego 12 A 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Pokój nr 15 I piętro (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.