eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › DOSKONALENIE NAUCZYCIELI ZGODNIE Z ROCZNY PLANEM WSPOMAGANIA (WARSZTATY, KONSULTACJE GRUPOWE I INDYWIDUALNE) W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU PN. NOWOCZESNY SYSTEM DOSKONALENIA ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI NA TERENIE POWIATU CHRZANOWSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Chrzanów: DOSKONALENIE NAUCZYCIELI ZGODNIE Z ROCZNY PLANEM WSPOMAGANIA (WARSZTATY, KONSULTACJE GRUPOWE I INDYWIDUALNE) W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU PN. NOWOCZESNY SYSTEM DOSKONALENIA ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI NA TERENIE POWIATU CHRZANOWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 150392 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chrzanowie , ul. Focha 3, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 624 12 70, faks 32 624 12 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSKONALENIE NAUCZYCIELI ZGODNIE Z ROCZNY PLANEM WSPOMAGANIA (WARSZTATY, KONSULTACJE GRUPOWE I INDYWIDUALNE) W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU PN. NOWOCZESNY SYSTEM DOSKONALENIA ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI NA TERENIE POWIATU CHRZANOWSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi doskonalenia nauczycieli będących członkami Rad Pedagogicznych w 9 placówek oświatowych w ramach realizowanego projektu pn. Nowoczesny system doskonalenia zawodowego nauczycieli na terenie Powiatu Chrzanowskiego. 1 Doskonalenie ma być przeprowadzone w trzech formach: a) warsztaty prowadzone aktywnymi metodami szkoleniowymi - w wymiarze 15 godzin dydaktycznych; ( w podziale maksymalnie 5 h - jednego dnia sumarycznie trzy dni po 5 h )( grupa szkoleniowa maksymalnie 20 osób) b) konsultacje indywidulane zwiększających kompetencje nauczycieli w zakresie tematyki objętej wspomaganiem realizowanych na terenie placówki - w wymiarze: 10 h dla placówki maksymalnie po 5 godzin dziennie c) konsultacje grupowe zwiększających kompetencje nauczycieli w zakresie tematyki objętej wspomaganiem realizowanych na terenie placówki - w wymiarze: 12 h dla placówki maksymalnie po 6 godzin dziennie 2 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, przy czym Wykonawca musi zaproponować niezbędną kadrę na wszystkie części, na które złożył ofertę z uwzględnieniem powtarzalności terminów realizacji tych części. 3 Formy doskonalenia nauczycieli realizowane będą w placówkach znajdujących się na terenie powiatu chrzanowskiego. Doskonalenie nauczycieli dotyczy zakresu tematycznego wybranego spośród 12 ofert form doskonalenia przygotowanych w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie. 4 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. 5 Realizacja doskonalenia nauczycieli musi odbyć się zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ- wzór umowy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji poszczególnych elementów umowy, o czym powiadomi Wykonawcę na min. 7 dni przed planowanym terminem realizacji umowy. 6 Godziny rozpoczęcia wsparcia w zakresie ( warsztatów, konsultacji indywidualnych i zbiorowych) zostaną określone na etapie opracowania harmonogramu z poszczególnymi jednostkami oświatowymi. Zamawiający zastrzega iż zajęcia powinny rozpocząć się najpóźniej o 14:00 i zakończyć o 19:00. 7 Podczas opracowywania programu warsztatów należy uwzględnić 10 minutowe przerwy co 1,5 godziny. 8 Zamawiający zapewnia wydruk materiałów szkoleniowych, list obecności, ankiet ewaluacyjnych, udostępnia sale w placówkach oświatowych w których będzie realizowane wsparcie oraz catering. 9 Wykonawca jest zobowiązany do odbioru materiałów szkoleniowych z siedziby Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu terminu wraz z dokumentacja niezbędną do realizacji zamówienia w postaci: - listy obecności; - listy potwierdzające odbiór materiałów; - ankiet ewaluacyjnych - catering - i innych dodatkowych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. 10 Liczba uczestników została określona dla poszczególnych części, jako przewidywana. Zamawiający przekaże informację o ostatecznej ilości osób biorących udział w doskonaleniu na danym etapie na 3 dni przed określonym terminem realizacji szkolenia. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduję następujący podział: Część 1 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Chrzanowie nt. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować Miejsce wykonania usługi: ul. Fabryczna 27 32-500 Chrzanów Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć warsztatowych: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Część 2 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum w Alwerni nt. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Miejsce wykonania usługi: ul. Skłodowskiej -Curie 4, 32-566 Alwernia Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Część 3 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum w Brodłach nt. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny ? Miejsce wykonania usługi: ul. Edukacyjna 1, 32-566 Alwernia Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Część 4 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa w Regulicach nt. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania usługi: al. Jana Pawła II 10, 32-566 Alwernia Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć:20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:30 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Część 5 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Libiążu nt. Praca z dzieckiem młodszym Miejsce wykonania usługi: Pl. Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Część 6 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa w Psarach nt. Praca z uczniem młodszym Miejsce wykonania usługi: ul. Szkolna 17, 32-545 Karniowice Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Część 7 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa Nr 4 w Libiążu Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny Miejsce wykonania usługi: ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: -1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Część 8 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum Nr 2 w Libiążu nt. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny ? Miejsce wykonania usługi: ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Część 9 Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Technikum w Zespole Szkół w Libiążu nt. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania usługi: ul. Górnicza 3, 32-590 Libiąż Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Informacje o finansowaniu zamówienia: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu:Nowoczesny system doskonalenia zawodowego nauczycieli na terenie Powiatu Chrzanowskiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku 4 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie dołączone do oferty (Załącznik nr 2)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie dołączone do oferty (Załącznik nr 2)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie dołączone do oferty (Załącznik nr 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi, w odniesieniu do każdej części zamówienia, będzie dysponował odpowiednim personelem, tj łącznie minimum trzema osobami (w jednej części zamówienia Wykonawca musi wykazać trzy osoby które będą realizować tylko jeden moduł warsztaty, konsultacje indywidualne lub konsultacje grupowe) w tym : Warsztaty rozwojowe co najmniej jedną osobą dla każdej części zamówienia w określonym temacie która posiada: -wyższe wykształcenie magisterskie II stopnia. -ukończyła kursy i/lub studia przygotowujące do pracy mentora lub trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub posiada certyfikat trenerski lub pełniła funkcję doradcy metodycznego przez min. 1 rok lub nauczyciela konsultanta przez min. 1 rok; -posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych tj.: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych w zakresie zgodnym z tematyką szkolenia dla poszczególnych części niniejszego zamówienia, w tym min. 3 szkolenia trwające powyżej 15 godzin, każde zgodne z zakresem tematycznym danej części. Konsultacje zbiorowe co najmniej jedną osobą dla każdej części zamówienia w określonym temacie która posiada: -wyższe wykształcenie magisterskie II stopnia. -ukończyła kursy i/lub studia przygotowujące do pracy mentora lub trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub posiada certyfikat trenerski lub pełniła funkcję doradcy metodycznego przez min. 1 rok lub nauczyciela konsultanta przez min. 1 rok; -posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych tj.: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych w zakresie zgodnym z tematyką szkolenia dla poszczególnych części niniejszego zamówienia, w tym min. 3 szkolenia trwające powyżej 10 godzin dydaktycznych każde zgodne z zakresem tematycznym danej części. Konsultacje indywidulane co najmniej jedną osobą dla każdej części zamówienia w określonym temacie która posiada: -wyższe wykształcenie magisterskie II stopnia. -ukończyła kursy i/lub studia przygotowujące do pracy mentora lub trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub posiada certyfikat trenerski lub pełniła funkcję doradcy metodycznego przez min. 1 rok lub nauczyciela konsultanta przez min. 1 rok; -posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych tj.: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych w zakresie zgodnym z tematyką szkolenia dla poszczególnych części niniejszego zamówienia, w tym min. 3 szkolenia trwające powyżej 10 godzin dydaktycznych każde zgodne z zakresem tematycznym danej części. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz oświadczenia dołączone do oferty (Załączniki nr 2,6,6a).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie dołączone do oferty (Załącznik nr 2)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego (Załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wzór umowy - (Załącznik nr 5 do SIWZ) - fakultatywnie. Pełnomocnictwa powinny być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna) Pełnomocnictwa muszą zostać złożone w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy opisano w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/ppwchrzanowie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.malopolska.pl/ppwchrzanowie lub można odebrać osobiście w siedzibie Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Chrzanowie, ul. Focha 3, 32-500 Chrzanów, w sekretariacie /.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Chrzanowie, ul. Focha 3, 32-500 Chrzanów, w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nowoczesny system doskonalenia zawodowego nauczycieli na terenie Powiatu Chrzanowskiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Chrzanowie nt. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Chrzanowie nt. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować Miejsce wykonania usługi: ul. Fabryczna 27 32-500 Chrzanów Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć warsztatowych: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum w Alwerni nt. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum w Alwerni nt. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Miejsce wykonania usługi: ul. Skłodowskiej -Curie 4, 32-566 Alwernia Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum w Brodłach nt. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny ?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum w Brodłach nt. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny ? Miejsce wykonania usługi: ul. Edukacyjna 1, 32-566 Alwernia Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa w Regulicach nt. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa w Regulicach nt. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania usługi: al. Jana Pawła II 10, 32-566 Alwernia Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć:20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:30 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Libiążu nt. Praca z dzieckiem młodszym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Libiążu nt. Praca z dzieckiem młodszym Miejsce wykonania usługi: Pl. Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa w Psarach nt. Praca z uczniem młodszym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa w Psarach nt. Praca z uczniem młodszym Miejsce wykonania usługi: ul. Szkolna 17, 32-545 Karniowice Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa Nr 4 w Libiążu Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa Nr 4 w Libiążu Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny Miejsce wykonania usługi: ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: -1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum Nr 2 w Libiążu nt. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny ?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Gimnazjum Nr 2 w Libiążu nt. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny ? Miejsce wykonania usługi: ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Technikum w Zespole Szkół w Libiążu nt. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Technikum w Zespole Szkół w Libiążu nt. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania usługi: ul. Górnicza 3, 32-590 Libiąż Liczba grup: 1 Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 Godziny rozpoczęcia zajęć: - 1 i 2 i 3 dnia od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia zajęć: Godziny rozpoczęcia konsultacji indywidualnych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00 Godziny rozpoczęcia konsultacji grupowych: do uzgodnienia z Zamawiającym od godz. 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.