eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Implanty kręgosłupowe.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-04-06

POZYCJA 15038

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Konstancin-Jeziorna: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Specjalistyczne Centrum Rehabilitacji i Leczenia Schorzeń Narządu Ruchu im. prof. Mariana Weissa, do kontaktów: Kurzawa Beata,Jadwiga Zielińska, ul. Wierzejewskiego, 05-511 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 7119037, fax 022 7119037, e-mail: zamstocer@poczta.onet.pl, www.stocer.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty kręgosłupowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.18.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3000.000,00 (podział na pakiety). 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gwożdzie śródszpikowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 700 000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ - podział na części.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: osteosynteza kości długich. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.41.00, 33.18.33.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 500 000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ - podział na pakiety.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: endoprotezy różne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.17.50. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2.300.000,00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ - podział na pakiety.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały opatrunkowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 800 000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ - podział na pakiety.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały szewne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.21. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 380 000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ - podział na pakiety.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały do sterylizacji. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.41.31. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 150 000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ - podział na pakiety.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup,szkolenie i pierwsze uruchomienie aparatu rtg,ramię C. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 500 000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, szkolenie i pierwsze uruchomienie aparatów do znieczulania ogólnego szt.2. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.17.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 500.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kariomonitory szt.10. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.32.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 450.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Respiratory sz. 2. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.15.74.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 170.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bronchofiberoskop szt.1. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 35.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: defibrylatory szt. 2. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 80.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kriokomora. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.16.50.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 600.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stoły operacyjne i lampy bezcieniowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.22.30, 33.16.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 900.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: meble szpitalne i sprzęt rehabilitacyjny. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 700.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sterylizatory parowe szt.2, sterylizator gazowy szt.1 oraz urządzenia towarzyszące do centralnej sterylizacji. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1.650.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ultrasonograf. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 350.000.00PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje: wg SIWZ.

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PL/1/2005.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.