eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opalenica › Termomodernizacja wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-03

Opalenica: Termomodernizacja wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica
Numer ogłoszenia: 150266 - 2016; data zamieszczenia: 03.10.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284126 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opalenica, ul. 3 Maja 1, 64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie, tel. 61 4477281, faks 61 4477584.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia z ogłoszenia o zamówieniu - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie termomodernizacji wraz z zarządzaniem źródłami ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Opalenica, a także zarządzanie gospodarką cieplną i energetyczną w tych obiektach przez cały okres trwania umowy partnerstwa, czego rezultatem będzie m.in. zmniejszenie kosztów zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej w budynkach będących przedmiotem przedsięwzięcia. Zamówienie realizowane będzie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2015 r.poz.696j.t.). Zamówienie obejmuje przeprowadzenie modernizacji energetycznej i cieplnej w następujących obiektach: 1. Urząd Miejski w Opalenicy (stara i nowa część budynku), 2. Szkoła Podstawowa im. A i Wł. Niegolewskich w Opalenicy wraz z salą gimnastyczną, 3. Gimnazjum im. Gen. K. Sosnowskiego w Opalenicy, 4. Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Opalenicy, 5. Przedszkole Nr 1 w Opalenicy, 6. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wojnowicach, 7. Szkoła Podstawowa w Dakowach Mokrych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona wszelką dokumentację niezbędną dla realizacji zamówienia, w tym dokumentację projektowo-architektoniczną, a następnie sfinansuje i wykona prace termomodernizacyjne oraz inne niezbędne działania w celu osiągnięcia zakładanego efektu oszczędnościowego, tj. m. in.: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian i stropów dachów, wymiana instalacji grzewczej i elektrycznej, przebudowa systemów wentylacji, dywersyfikacja źródeł energii elektrycznej i cieplnej, wymiana oświetlenia na energooszczędne, instalacja systemu monitorowania i zarządzania energią. Po wykonaniu termomodernizacji Partner Prywatny będzie odpowiedzialny za bieżące monitorowanie poziomu zużycia energii w obiektach, sterowanie oraz programowanie urządzeń grzewczych oraz elektrycznych poprzez wdrożenie systemu zarządzania gospodarką elektryczną i cieplną; dokonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów, a także usuwania usterek, wymiany uszkodzonych bądź zużytych elementów, mających na celu osiągnięcie odpowiedniego efektu energetycznego i oszczędnościowego; przeszkolenie zarządców poszczególnych budynków użyteczności publicznej oraz wybranych przedstawicieli Urzędu z zakresu zarządzania energią w obiektach użyteczności publicznej oraz użytkowania zainstalowanych urządzeń, a także zarządzanie gospodarką energetyczną i cieplną w zakresie przeprowadzonej modernizacji, której efektem będzie osiąganie przez cały okres trwania umowy partnerstwa określonego efektu energetycznego i oszczędnościowego. Szacuje się, iż okres obowiązywania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego będzie wynosić ok. 15 lat. Wynagrodzenie Partnera Prywatnego stanowiła będzie cykliczna płatność Partnera Publicznego, dokonywana w trakcie trwania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego. Podmiot Publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie Partnera Prywatnego będą pochodzić w całości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej termomodernizacji. Podmiot Publiczny zakłada pozyskanie dofinansowania na realizację przedsięwzięcia ze środków pomocowych Unii Europejskiej (pozyskane dofinansowanie będzie stanowiło wkład własny Podmiotu Publicznego). Zamawiający, w trakcie trwania dialogu, zapewni Wykonawcom możliwość wizytacji budynków, wglądu do dokumentacji architektonicznej obiektów oraz wglądu do faktur za energię elektryczną i cieplną. Szczegółowy opis niezbędnych prac termomodernizacyjnych oraz warunki finansowe, a także podział zadań i ryzyk między Partnerami zostanie wypracowany w trakcie dialogu, a następnie opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), do której zostanie dołączony Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu zamówienia po przeprowadzonym dialogu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.31.42.00 - Usługi zarządzania energią .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Dialog konkurencyjny

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENGIE Services Sp. z o.o., ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8536585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17924741,62

  • Oferta z najniższą ceną: 17924741,62 / Oferta z najwyższą ceną: 20199620,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.