eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Zarząd nieruchomościami stanowiącymi własność Powiatu Wadowickiego, położonymi w Choczni, Kleczy Górnej i Wysokiej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Wadowice: Zarząd nieruchomościami stanowiącymi własność Powiatu Wadowickiego, położonymi w Choczni, Kleczy Górnej i Wysokiej
Numer ogłoszenia: 150061 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211832 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd nieruchomościami stanowiącymi własność Powiatu Wadowickiego, położonymi w Choczni, Kleczy Górnej i Wysokiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zarządzanie nieruchomościami lokalowymi wraz z udziałem w częściach wspólnych budynku i we własności działki, stanowiącymi własność Powiatu Wadowickiego, w okresie od 01.07.2012r. do 31.08.2012r.: -zarządzanie w miesiącu lipcu nieruchomościami stanowiącymi własność Powiatu Wadowickiego położonymi w Choczni, w Kleczy Górnej i w Wysokiej, opisanymi w załączniku A do niniejszej SIWZ -wykaz nieruchomości zabudowanych stanowiących własność Powiatu Wadowickiego przekazanych w zarządzanie w miesiącu lipcu 2012r - o łącznej powierzchni użytkowej lokali użytkowych 602,29m?2 - o łącznej powierzchni mieszkalnej 279,56m2 - o łącznej powierzchni garaży 35,88m2 - ogólna powierzchnia użytkowa budynków wynosi 917,73m2 a gruntów 0,5319ha. -zarządzanie w miesiącu sierpniu nieruchomościami stanowiącymi własność Powiatu Wadowickiego położonymi w Choczni, w Kleczy Górnej i w Wysokiej, opisaną w załączniku A do niniejszej SIWZ - wykaz nieruchomości zabudowanych stanowiących własność Powiatu Wadowickiego przekazanych w zarządzanie w miesiącu sierpniu 2012r - o łącznej powierzchni użytkowej lokali użytkowych 109,82m?2 - o łącznej powierzchni mieszkalnej 279,56m2 - o łącznej powierzchni garaży 35,88m2 - ogólna powierzchnia użytkowa budynków wynosi 425,26m2 a gruntów 0,3085ha. Do zadań związanych z zarządzaniem w/w nieruchomością należeć będzie podejmowanie decyzji i dokonywanie czynności mających na celu w szczególności : 1)zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, 2)zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, 3)zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu przepisów Prawa Energetycznego, 4)bieżące administrowanie nieruchomością, 5)utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem, 6)prowadzenie w sposób samodzielny czynności zwykłego zarządu nieruchomościami. Czynności zwykłego zarządu nieruchomościami obejmują w szczególności: 1.ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości oraz wyodrębnionych lokali, prowadzenie wykazu lokali i najemców lokali, 2.prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego, 3.przeprowadzenie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek kontroli technicznej okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego, 4.utrzymywanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli, najemców lokali w tym koszenie trawy w okresie wegetacji i utrzymanie żywopłotu 2 raz w trakcie umowy 5.zapewnienie dla nieruchomości dostawy energii elektrycznej, wody, ogrzewania lokali, gazu, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, poprzez nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów. 6.zapewnienie dla nieruchomości usług kominiarskich i innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości, 7.wykonywanie bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości, a w szczególności dokonywania napraw budynku i jego pomieszczeń wspólnych oraz urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom i najemcom lokali korzystanie z oświetlenia, ogrzewania lokalu, zimnej wody i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości, 8.usuwanie awarii i ich skutków na nieruchomości w tym na warunkach określonych w § 7 wzoru umowy, 9.ubezpieczenie budynków objętych umową o zarządzanie, 10.zawieranie umów o dostawy, roboty i usługi, związane z realizacją zadań wymienionych w pkt. 3-6 umowy, kontrola prawidłowości wykonania tych umów oraz ich rozwiązanie w przypadkach gospodarczo uzasadnionych, 11.prowadzenie odpowiedniej księgowości dla nieruchomości, w tym odrębnej ewidencji kosztów i przychodów oraz ewidencji wpłat na fundusz remontowy, a także ewidencji wnoszonych przez najemców opłat i zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomości (czynsz najmu i koszty eksploatacyjne). Rachunkowość prowadzona będzie w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami, 12.sporządzenie sprawozdania finansowego, 13.prowadzenie korespondencji z właścicielem i najemcami lokali, 14.przygotowanie dokumentów umożliwiających sądową windykację należności opłat od najemców nieruchomości, 15.bieżące prowadzenie dla lokalu mieszkalnego oddzielnej teczki lokalu obejmującej dokumentację i korespondencję związaną z najmem, 16.sprawowanie dozoru pustostanu (plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokalu do obejrzenia osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu). 17.prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemcę i ich realizację, a także dokonywanie odbioru wykonanych przez najemcę napraw koniecznych obciążających wynajmującego i ich rozliczenie w czynszu najmu. 18.zawieranie umowy najmu lokali w imieniu Powiatu Wadowickiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMWAD spółka z o.o., ul. Nadbrzeżna 58, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2031,68

  • Oferta z najniższą ceną: 2031,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2031,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.