eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w PabianicachZad. A - ul. Warszawska 35-43, Zad. B - Warszawska 2 - 6, Batorego 2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Pabianice: remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w Pabianicach: Zad. A - ul. Warszawska 35-43, Zad. B - Warszawska 2 - 6, Batorego 2)
Numer ogłoszenia: 149813 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87165 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w Pabianicach: Zad. A - ul. Warszawska 35-43, Zad. B - Warszawska 2 - 6, Batorego 2).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje zakres robót ujęty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ; w tym m.innymi: 1) Zad. A - aktualizację posiadanego przez Inwestora Projektu Budowlanego opracowanego w XI.2008 r na zdjęcie odciągów tramwajowych z ich przeniesieniem na słupy na ul. Warszawskiej 35-43 wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń do realizacji projektu 2) Zad. A i B - demontaż istniejących słupów oświetleniowo-trakcyjnych 3) Zad. A i B - odwiezienie ww. słupów do utylizacji w miejsce wskazane przez Zamawiającego tzn. słup stalowy - kratowy do skupu złomu na terenie Pabianic, słupy żelbetonowe trakcyjno - oświetleniowe do kruszarni betonu na ul. Myśliwskiej w Pabianicach. 4) Zad. A i B - montaż słupów oświetleniowo-trakcyjnych 5) Zad. A i B - przeniesienie odciągów tramwajowych z budynków na słupy oświetleniowo-trakcyjne 6) Zad. B - wymianę odcinka o długości 6 metrów wodociągu z żeliwa szarego O250 na wodociąg wykonany z PE 100 SDR 17 O250 przy ul. Batorego 2. 2. Pełny zakres prac związanych z wykonaniem zamówienia jest określony w posiadanych przez Zamawiającego projektach budowlanych opracowanych przez PROGREG Sp. z o. o., 30 - 414 Kraków, ul. Dekarzy 7c tj.: 1) Zad. A - przeniesienie podwieszeń sieci trakcyjnej z budynków na słupy trakcyjne na terenie miasta Pabianic - Obiekt: ul. Warszawska 35 -43 - projekt objęty Zaświadczeniem wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Wydział Architektury i Budownictwa; znak: AB 7352-57/09 z dnia 5 marca 2009 r - konieczność aktualizacji uzgodnień i pozwoleń 2) Zad. B - przeniesienie podwieszeń sieci trakcyjnej z budynków na słupy trakcyjne na terenie miasta Pabianic - Obiekty: ul. Batorego 2 i ul. Warszawska 2 i 6 - projekt objęty zaświadczeniem wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Wydział Architektury i Budownictwa; znak: AB 6743.78.2013 z dnia 11.03.2013 r 3. Zamawiający wymaga dostarczenia do odbioru dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.: 1) przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji podpisanej umowy. Uzgodniony przez strony Umowy harmonogram stanowić będzie Załącznik do podpisanej pomiędzy stronami umowy na realizację robót objętych niniejszym postępowaniem, 2) powykonawczą inwentaryzację geodezyjną ułożonych kabli zasilających, nowo ustawionych słupów oświetleniowo-trakcyjnych oraz przebudowy wodociągu. Inwentaryzacje załączone do dokumentacji muszą posiadać poświadczenie zarejestrowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pabianicach. 3) protokół odbioru wykonania prac podpisany przez przedstawicieli PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto. 4) protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli MPK Łódź Sp. z o.o. 5) protokół odbioru wykonania prac podpisany przez przedstawicieli ZWiK Sp. z o. o. 6) protokół odbioru pasa drogowego przez zarządcę drogi tj. Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice 7) oświadczenia i deklaracje w zakresie zastosowanych materiałów i wyrobów wynikające z wymogów ustawy prawo budowlane. 8) dokumenty potwierdzające zdanie słupów do utylizacji 4. Harmonogram robót i związane z tym wprowadzenie i likwidację organizacji ruchu drogowego na czas robót, wyłączenia oświetlenia ulicy Warszawskiej, zmiany w kursowaniu linii tramwajowej nr 41, oraz wyłączenia zasilania w wodę przed ich rozpoczęciem, Wykonawca robót uzgodni z: 1) Organizacja ruchu drogowego na czas robót - Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice 2) Oświetlenie ulicy - PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto; Wydział Oświetlenia Ulic - Oddział Pabianice, ul. Piłsudskiego 19, 95-200 Pabianice 3) Kursowanie linii tramwajowej z Organizatorem transportu zbiorowego na linii 41 tj. Zarządem Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175 4) Zasilanie w wodę - Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Wydział Sieci ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice 5. Zamawiający wymaga sporządzenia projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem go z zarządcą ruchu na terenie powiatu pabianickiego tj. Starostwem Powiatowym w Pabianicach. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty trzyletniej gwarancji. 7. CPV Główny przedmiot 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sieci z Zasilania Sp. z o.o., ul. Tyska 8-10, 52-014 Wrocław, ul. Tyska 8-10, 52-014 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337533,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 317340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 317340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 395445,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.