eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w PabianicachZad. A - ul. Warszawska 35-43, Zad. B - Warszawska 2 - 6, Batorego 2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Pabianice: Remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w Pabianicach: Zad. A - ul. Warszawska 35-43, Zad. B - Warszawska 2 - 6, Batorego 2)
Numer ogłoszenia: 87165 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w Pabianicach: Zad. A - ul. Warszawska 35-43, Zad. B - Warszawska 2 - 6, Batorego 2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje zakres robót ujęty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ; w tym m.innymi: 1) Zad. A - aktualizację posiadanego przez Inwestora Projektu Budowlanego opracowanego w XI.2008 r na zdjęcie odciągów tramwajowych z ich przeniesieniem na słupy na ul. Warszawskiej 35-43 wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń do realizacji projektu 2) Zad. A i B - demontaż istniejących słupów oświetleniowo-trakcyjnych 3) Zad. A i B - odwiezienie ww. słupów do utylizacji w miejsce wskazane przez Zamawiającego tzn. słup stalowy - kratowy do skupu złomu na terenie Pabianic, słupy żelbetonowe trakcyjno - oświetleniowe do kruszarni betonu na ul. Myśliwskiej w Pabianicach. 4) Zad. A i B - montaż słupów oświetleniowo-trakcyjnych 5) Zad. A i B - przeniesienie odciągów tramwajowych z budynków na słupy oświetleniowo-trakcyjne 6) Zad. B - wymianę odcinka o długości 6 metrów wodociągu z żeliwa szarego O250 na wodociąg wykonany z PE 100 SDR 17 O250 przy ul. Batorego 2. 2. Pełny zakres prac związanych z wykonaniem zamówienia jest określony w posiadanych przez Zamawiającego projektach budowlanych opracowanych przez PROGREG Sp. z o. o., 30 - 414 Kraków, ul. Dekarzy 7c tj.: Strona 2 z 28 1) Zad. A - przeniesienie podwieszeń sieci trakcyjnej z budynków na słupy trakcyjne na terenie miasta Pabianic - Obiekt: ul. Warszawska 35 -43 - projekt objęty Zaświadczeniem wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Wydział Architektury i Budownictwa; znak: AB 7352-57/09 z dnia 5 marca 2009 r - konieczność aktualizacji uzgodnień i pozwoleń 2) Zad. B - przeniesienie podwieszeń sieci trakcyjnej z budynków na słupy trakcyjne na terenie miasta Pabianic - Obiekty: ul. Batorego 2 i ul. Warszawska 2 i 6 - projekt objęty zaświadczeniem wydanym przez Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Wydział Architektury i Budownictwa; znak: AB 6743.78.2013 z dnia 11.03.2013 r 3. Zamawiający wymaga dostarczenia do odbioru dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.: 1) przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji podpisanej umowy. Uzgodniony przez strony Umowy harmonogram stanowić będzie Załącznik do podpisanej pomiędzy stronami umowy na realizację robót objętych niniejszym postępowaniem, 2) powykonawczą inwentaryzację geodezyjną ułożonych kabli zasilających, nowo ustawionych słupów oświetleniowo-trakcyjnych oraz przebudowy wodociągu. Inwentaryzacje załączone do dokumentacji muszą posiadać poświadczenie zarejestrowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pabianicach. 3) protokół odbioru wykonania prac podpisany przez przedstawicieli PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto. 4) protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli MPK Łódź Sp. z o.o. 5) protokół odbioru wykonania prac podpisany przez przedstawicieli ZWiK Sp. z o. o. 6) protokół odbioru pasa drogowego przez zarządcę drogi tj. Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice 7) oświadczenia i deklaracje w zakresie zastosowanych materiałów i wyrobów wynikające z wymogów ustawy prawo budowlane. 8) dokumenty potwierdzające zdanie słupów do utylizacji 4. Harmonogram robót i związane z tym wprowadzenie i likwidację organizacji ruchu drogowego na czas robót, wyłączenia oświetlenia ulicy Warszawskiej, zmiany w kursowaniu linii tramwajowej nr 41, oraz wyłączenia zasilania w wodę przed ich rozpoczęciem, Wykonawca robót uzgodni z: 1) Organizacja ruchu drogowego na czas robót - Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice 2) Oświetlenie ulicy - PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto; Wydział Oświetlenia Ulic - Oddział Pabianice, ul. Piłsudskiego 19, 95-200 Pabianice 3) Kursowanie linii tramwajowej z Organizatorem transportu zbiorowego na linii 41 tj. Zarządem Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175 4) Zasilanie w wodę - Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Wydział Sieci ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice 5. Zamawiający wymaga sporządzenia projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem go z zarządcą ruchu na terenie powiatu pabianickiego tj. Starostwem Powiatowym Strona 3 z 28 w Pabianicach. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty trzyletniej gwarancji. 7. CPV Główny przedmiot 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań, dla potwierdzenia spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy to w tym okresie wykaże się dysponowaniem realizacją minimum jednej pracy polegającej na robotach budowlanych w zakresie budowy przebudowy lub remontu sieci trakcyjnych tramwajowych oraz co najmniej jednej realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w zakresie budowy przebudowy lub remontu sieci trakcyjnych tramwajowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie przynajmniej: jedną osobą, posiadającą ważne uprawnienia budowlane wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno budowlanej, jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia budowlane wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności elektroenergetycznej bez ograniczeń, jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia budowlane wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań, dla potwierdzenia spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    realizacją minimum jednej pracy polegającej na robotach budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu sieci trakcyjnych tramwajowych oraz co najmniej jednej realizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w zakresie budowy, przebudowy lub remontu sieci trakcyjnych tramwajowych. Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 roku, poz. 231) są: a) poświadczenie, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. powyżej W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a powyżej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - wg wzoru nr 1 2. Oświadczenie o pozostawaniu członkiem grupy kapitałowej, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami - w/g wzoru nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a. w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia; b. działania siły wyższej; c. wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) wynikającym z podniesienia stawki VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu Konieczności, określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może Strona 11 z 28 nastąpić później niż 7 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pabianicach, Zespół Inżyniera Miasta, ul. św. Jana 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć u Zamawiającego: w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.