eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Przebudowa drogi wewnętrznej w Ulikowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Stargard: Przebudowa drogi wewnętrznej w Ulikowie.
Numer ogłoszenia: 149508 - 2016; data zamieszczenia: 28.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157291 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stargard, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej w Ulikowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa drogi wewnętrznej w Ulikowie dot. przebudowy drogi wewnętrznej przebiegającej przez działki nr 59, 99, 60, 70, 71 i 13 (pas drogi powiatowej) w m. Ulikowo w gminie Stargard wg dokumentacji projektowo- kosztorysowej stanowiącej załącznik do siwz. 2) W skład dokumentacji projektowo- kosztorysowej wchodzą: a) Przedmiar robót. b) Opis techniczny- Projekt (część opisowa) - Decyzja w sprawie zjazdów wydana przez Zarząd Powiatu Stargard - Oświadczenie projektant - Tabela- roboty ziemne - Uzgodnienie zjazdy - Informacja dot. planu BIOZ c) Część rysunkowa - Projekt budowlany -rysunek nr 1 - Projekt zagospodarowania terenu - plansza drogowa- rysunek nr 2 - Plan wysokościowy z odwodnieniem - rysunek nr 3 - Przekroje konstrukcyjne- rysunek nr 4 - Przekrój podłużny - rysunek nr 5 - Przekroje poprzeczne - rysunek nr 6 d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 3) Pozostałe obowiązki i czynności Wykonawcy wychodzące w zakresie zamówienia (obowiązki ogólne), a w tym m.in.: a) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz Zamawiającego. 4) Lokalizacja zadania inwestycyjnego- wskazane w projekcie działki w miejscowości Ulikowo Gmina Stargard. 5) Wykonawca załączy do oferty uproszczony kosztorys ofertowy, na który składa ofertę, obejmującą wycenę prac ujętych w dokumentacji projektowej. Kosztorys należy opracować na podstawie całej dokumentacji projektowej o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 2 siwz. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji budowlanej. Zamawiający wyjaśnia że przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu ceny oferty. Ostateczną cenę ryczałtową za wykonane prace podaje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz). Uwaga: Wykonawca który uzyska zamówienie publiczne przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres prac określonych w Rozdziale 3 zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 2 siwz, postanowieniami umowy, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami przepisami budowlanymi, przepisami prawa energetycznego, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 8) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót, maximum 60 miesięcy. 9) Warunki płatności: Faktury płatne, przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur. Podstawą wystawienia faktur jest odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony protokołem odbioru bez stwierdzonych wad. 10) W okresie trwania gwarancji jakości Wykonawca przystąpi do usunięcia każdej stwierdzonej przez Zamawiającego usterki na przedmiocie umowy, w ciągu 3 dni, od otrzymania od zamawiającego zgłoszenia faksem, niezwłocznie potwierdzonego pismem. Zagwarantowany termin usunięcia wad i usterek to termin do 14 dni od dnia zgłoszenia. 11) Wykonawca który uzyska zamówienie, przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysy szczegółowe. 12) Uwaga: dot. poz. Nr 7 przedmiaru robót cyt Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km. Zapis w przedmiarze otrzymuje nowe brzmienie: Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km. W takim zakresie musi Wykonawca wycenić wskazana pozycję..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ben- Bruk Benedykt Chłap, ul. Nasienna 4, 73-110 Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300323,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233661,62

  • Oferta z najniższą ceną: 185730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 335938,56

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.