eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › usługa szkolenia p.n.Kierowca wózków jezdniowych w tym teleskopowych + bezpieczna wymiana butli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Ełk: usługa szkolenia p.n.: Kierowca wózków jezdniowych w tym teleskopowych + bezpieczna wymiana butli
Numer ogłoszenia: 14915 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku , ul. Suwalska 38, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6290200, faks 087 6290204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkolenia p.n.: Kierowca wózków jezdniowych w tym teleskopowych + bezpieczna wymiana butli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Kierowca wózków jezdniowych w tym teleskopowych + bezpieczna wymiana butli Ilość miejsc - do 60 osób bezrobotnych. Planowane jest przeprowadzenie 4 edycji kursowych. Maksymalna liczba uczestników w 1 edycji kursowej : 15 osób. Termin i warunki realizacji szkoleń : Rozpoczęcie szkolenia: 1.edycja nie później niż od 28.02.2010 r. 2.edycja nie później niż od 31.05.2010 r. 3.edycja nie później niż od 30.09.2010 r 4.edycja nie później niż od 30.11.2010 r Miejsce realizacji szkolenia: Ełk Szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny). Zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach od 8 do 16, w przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia mogą trwać do godziny 18. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty Liczba godzin szkoleniowych: 90 godzin dla każdej z grup: - 75 godzin lekcyjnych -zajęcia teoretyczne - 15 godziny zegarowe - zajęcia praktyczne Wykonawca powinien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia. Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP Zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem kursu tj. podręczników, zeszytów, długopisów itp. Zapewnienie przerw kawowych dla uczestników szkolenia (ciasto, kawa, herbata, owoce) Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia powinien być opracowany na bazie standardów kwalifikacji i szkoleń Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem następujących certyfikatów : 1. zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. Nr 31 poz. 216). 2. uprawnienia UDT typu I WJO (wózki specjalizowane teleskopowe) 3. certyfikatu z logo EFS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6. oferują program szkolenia zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 7. wskażą osobę odpowiedzialną za nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości prowadzonego szkolenia, 8. wskażą sposoby i metody sprawdzenia efektów szkolenia; 9. przedstawią rodzaj i wzór dokumentów potwierdzają ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.Wypełniony druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) - załącznik Nr 1 do Oferty 5. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków postępowania, warunków umowy i zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącznik nr 2 do Oferty 6. Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3 do Oferty 7. Wykaz usług szkoleniowych - załącznik Nr 4 do Oferty 8. Wykaz bazy sprzętowej - załącznik Nr 5 do Oferty 9. Wykaz osób wykonujących zamówienie - załącznik Nr 6 do Oferty 10. Program szkolenia - załącznik Nr 7 do Oferty 11. Zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 12. wzór dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 13. wzór ankiety jakie zostanie przeprowadzona na zakończenie kursu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
  • 5 - Baza lokalowa - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.elk.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku, ul. Suwalska 38, 19 - 300 Ełk, tel./fax (0-87) 629-02-00, 629-02-04, pokój 03.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku, ul. Suwalska 38, 19 - 300 Ełk, tel./fax (0-87) 629-02-00, 629-02-04, pokój 03.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja szansa -Twój sukces współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach poddziałania 6.1.3 Projekt jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Ełku w ramach umowy podpisanej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.