eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji deszczowej i odtworzenia nawierzchni ul. Przesmyk we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Raszyn: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji deszczowej i odtworzenia nawierzchni ul. Przesmyk we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn
Numer ogłoszenia: 149001 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131451 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji deszczowej i odtworzenia nawierzchni ul. Przesmyk we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt powinien obejmować: - w zakresie kanalizacji deszczowej: - projekt odwodnienia ulicy winien przewidywać kolektor kanalizacji deszczowej odprowadzający wodę poprzez wpusty deszczowe do kanalizacji deszczowej w ul. Przesmyk a następnie do kolektora burzowego fi 300 w ulicy Pogodnej wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego. - w zakresie robót drogowych: - zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni w oparciu o obowiązujące katalogi konstrukcyjne z odniesieniem do obowiązujących norm technicznych. - uwzględnienie regulacji wysokościowej istniejącego uzbrojenia w ulicy - do projektowanej rzędnej (m in. wodociąg i kanalizacja, gaz, teletechnika), - wykonanie planów sytuacyjnych - w kolorze, - wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, - w projekcie należy uwzględnić ewentualne kolizje z istniejącymi ogrodzeniami oraz z istniejącym uzbrojeniem technicznym. - w zakresie robót kanalizacji sanitarnej i wodociągu: - projekt ewentualnej przebudowy kolidujących elementów istniejących urządzeń z projektowanym przebiegiem kanalizacji deszczowej i drogi. Na w/w terenie obowiązuje Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Dokumentację projektową Wykonawca zobowiązany jest wykonać na podstawie: 1) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. ( Dz. U. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawnych wynikających z takich Ustaw jak: a) Prawo Budowlane, b) Prawo Wodne, c) Prawo Ochrony Środowiska , d) Ustawa o Ochronie Przyrody, e) Prawo Geodezyjne, f) Ustawa o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym, g) Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, h) Ustawa o Wspieraniu Rozwoju Usług i Sieci Telekomunikacyjnych Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dopełnienie wszelkich formalności w tym złożenie wykonanej i odebranej dokumentacji wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę i wnioskiem zgłoszenia robót budowlanych na które nie jest wymagane pozwolenie we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Gwarancja Wykonawca udzieli gwarancji z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADO-M PROJEKT mgr inż. Andrzej Dobruch, ul. Z. Nałkowskiej 13, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95394,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97170,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.