eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Zadanie nr 1 Utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Sulejówek. Zadanie nr 2 Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego oraz destruktu asfaltowego w ilości do 620 ton.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Sulejówek: Zadanie nr 1 Utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Sulejówek. Zadanie nr 2 Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego oraz destruktu asfaltowego w ilości do 620 ton.
Numer ogłoszenia: 148926 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Sulejówek. Zadanie nr 2 Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego oraz destruktu asfaltowego w ilości do 620 ton..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wykonanie remontu i utrzymania bieżącego dróg nawierzchni gruntowej na terenie miasta Sulejówek, tj.: 1) Profilowanie nawierzchni gruntowej równiarką drogową, ilość: do 175 000 m2 2) Zagęszczenie nawierzchni gruntowej walcem stalowym - średnim 7-10 ton, ilość: do 160 000 m2 3) Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (materiałem inwestora), ilość: do 14 000 m2 4) Remont cząstkowy nawierzchni wzmocnionych tłuczniem kruszywem inwestora - kruszywem łamanym o frakcji 4/31,5 i 31/63 mm wraz z rozwozem materiału ładowarką na odległość do 1 km z zagęszczaniem tłucznia mechanicznie, ilość: do 1000 m3 Zadanie nr 2 - zakup wraz z dostawą następującego kruszywa drogowego: 1) kliniec kamienny - mieszanka optymalna 4/31,5 mm - zgodnie z normą PN-B-11112 - do 50 t, 2) tłuczeń - mieszanka optymalna 31/63 mm - zgodnie z normą PN-B-11112 - do 30 t, 3) kruszbet - mieszanka optymalna 31/63 mm - do 430 t, 4) destrukt asfaltowy (sfrezowany asfalt) -do 110 t..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jak w niniejszej specyfikacji.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 14.21.22.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót. Wymagane jest zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, na zadanie nr 1 - co najmniej 2 zamówień o wartości minimum 100.000 zł brutto każde, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu, wymagane jest dysponowanie: na zadanie nr 1 - co najmniej równiarką drogową, walcem statycznym stalowym średnim od 7 do 10 ton, walcem ogumionym pow. 8 ton, zagęszczarką płytową typ ciężki (do zagęszczania ubytków), koparko-ładowarką, środkiem transportu np. samochodem samowyładowczym do wożenia kruszywa (w celu remontu cząstkowego);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. Wymagane jest posiadanie potencjału finansowego pozwalającego na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata nastąpi w okresach miesięcznych w ciągu 14 dni od daty prawidłowo złożonej faktury Zamawiającemu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do istotnej zmiany treści umowy: 1) zmiana zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, 2) zmiana terminów ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, 3) zmiana terminów w przypadku skomplikowanej i długotrwałej awarii sprzętu, 4) Ustawowa zmiana stawki podatku od towaru i usług. Strony ustalają, że wszelkie zmiany mogą być dokonywane po uprzednim pisemnym poinformowaniu Zamawiającego na 7 dni przed planowanym terminem zmian umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl ,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek. Ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 110..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Sulejówek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wykonanie remontu i utrzymania bieżącego dróg nawierzchni gruntowej na terenie miasta Sulejówek, tj.: 1) Profilowanie nawierzchni gruntowej równiarką drogową, ilość: do 175 000 m2 2) Zagęszczenie nawierzchni gruntowej walcem stalowym - średnim 7-10 ton, ilość: do 160 000 m2 3) Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (materiałem inwestora), ilość: do 14 000 m2 4) Remont cząstkowy nawierzchni wzmocnionych tłuczniem kruszywem inwestora - kruszywem łamanym o frakcji 4/31,5 i 31/63 mm wraz z rozwozem materiału ładowarką na odległość do 1 km z zagęszczaniem tłucznia mechanicznie, ilość: do 1000 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego oraz destruktu asfaltowego w ilości do 620 ton..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - zakup wraz z dostawą następującego kruszywa drogowego: 1) kliniec kamienny - mieszanka optymalna 4/31,5 mm - zgodnie z normą PN-B-11112 - do 50 t, 2) tłuczeń - mieszanka optymalna 31/63 mm - zgodnie z normą PN-B-11112 - do 30 t, 3) kruszbet - mieszanka optymalna 31/63 mm - do 430 t, 4) destrukt asfaltowy (sfrezowany asfalt) -do 110 t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.