To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-26
Białystok: Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 WOG i instytucji będących na zaopatrzeniu. Z podziałem na trzy części.
Numer ogłoszenia: 148892 - 2016; data zamieszczenia: 26.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159679 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 WOG i instytucji będących na zaopatrzeniu. Z podziałem na trzy części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I .Przedmiotem zamówienia jest -Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego na potrzeby jednostek i instytucji znajdujących się na zaopatrzeniu 25 WOG Białystok UWAGA: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: część 1: załącznik nr 8 do SIWZ, i załącznik nr 9 do SIWZ - projekt umowy (załącznik nr 5) oraz formularz cenowy, załącznik nr 1 część 2: załącznik nr 10 do SIWZ, i załącznik nr 11 do SIWZ - projekt umowy (załącznik nr 6) oraz formularz cenowy, załącznik nr 1 część 3: załącznik nr 12 do SIWZ, i załącznik nr 13 do SIWZ - projekt umowy (załącznik nr 7) oraz formularz cenowy, załącznik nr 1 Przyjęty przez zamawiającego przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia gwarantowanego i zamówienia opcjonalnego (prawo opcji) dopuszcza zastosowanie produktu - asortymentu równoważnego. 1.Przedmiotem umowy jest dostawa materiałów administracyjno - biurowych odpowiednio dla podmiotów wpisanych w każdej części zamówienia 2.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia zgodnie z asortymentem stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 3.Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 4.Dostarczane artykuły, o których mowa w ust. 1 powinny odpowiadać wszelkim normom najwyższej jakości i winny posiadać wymagane parametry techniczne. 5.Termin przydatności do użycia oferowanych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Liczymy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu zamawiającego (dotyczy artykułów mających określony termin przydatności do użycia) 6.Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji zamawiający wskaże ilości, które zamierza kupić dodatkowo, a wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym , w terminie realizacji umowy. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych , a pozostałe ilości określona jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. 7.Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe. II. Warunki dostawy: Projekty umów odpowiednio do części zamówienia (załączniki do SIWZ nr: 5,6,7 oraz harmonogram dostaw załącznik nr 14 do SIWZ III. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. W Załączniku nr 5, 6 i 7 do SIWZ (Projekty umów). Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów admnistacyjno - biurowych do 18 PR.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel Sp. J ul. Przędzalniana 8, 15-688, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91990,37
Oferta z najniższą ceną: 91990,37 / Oferta z najwyższą ceną: 91990,37
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego.
- Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku miejskim przy ul. A. Fredry na działce nr geod. 597/4, obr. Nr 16 Wygoda w Białymstoku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa artykułów biurowych, płyt do opisów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.