eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Lyski: Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna
Numer ogłoszenia: 148821 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lyski , ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stworzenie Centrum Kulturalnego w sołectwie Pstrążna. Rozbudowa istniejącego budynku gminnego obejmuje: - roboty rozbiórkowe elementów nie nadających się do użytkowania tj. - pokrycie i poszycie dachu, obróbki blacharskie, kominy w części z dachem, więźba dachowa, konstrukcja drewniana stropu nad piętrem, - wykonanie zadaszenia podestu wejściowego od strony zachodniej - konstrukcja drewniana więźby + pokrycie z blachodachówki, - odcinki ścian działowych i nośnych na piętrze przy przebudowie części istniejącej, - przekucia w ścianach nośnych, - wykonanie wieńca opaskowego na części istniejącej, - nadbudowę części budynku od strony północnej o 1 kondygnację - wykonanie stropu na belkach drewnianych nad piętrem - wykonanie więźby dachowej, łacenia, warstw izolacyjnych i pokrycia dachu z blachy dachówkowej, nadmurowanie kominów, obróbki blacharskie i orynnowanie, - przebudowę części istniejącej powierzchni użytkowej dla celów usługowych - gabinet stomatologiczny wraz z zapleczem, pomieszczenie świetlicy dla KGW i OSP, - dobudowę od zachodu oddylatowanego skrzydła mieszczącego wejścia główne do obiektu oraz klatkę schodową z dźwigiem dla osób niepełnosprawnych, - uzupełnienie ściany oddzielenia pożarowego na pełną wysokość z wysunięciem nad nowy dach w granicy działki, - wykonanie zabezpieczeń p-poż istniejącej, nienormowej klatki schodowej poprzez wydzielenie jej od obiektu drzwiami pożarowymi, - rozbudowa instalacji budowlanych w części nowej i istniejącej - zagospodarowanie terenu - wykonanie odcinka drogi dojazdowej, parkingu dla samochodów osobowych, podniesienie do poziomu podestu i utwardzenie terenu przed obiektem od strony zachodniej, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku przez wykonanie izolacji metodą lekką w tym : - klatka schodowa - pow. zabudowy 26,50 m2, - dźwig osobowy o udźwigu min 500 kg, - pow.dachu 335,14 m2, - docieplenie elewacji 296,16 m2, - utwardzenie terenu 1050,3 m2, - obsługa geodezyjna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00. zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia - oryginał dokumentu lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełnianie wymogów art. 22 ustawy. 3. Udzielenie 36 miesięcy gwarancji. 4. Wykonanie w ostatnich pięciu latach dwóch zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie robót budowlanych (budowa lub rozbudowa obiektów kubaturowych) o wartości min. 1 000 000,00 zł. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w wykazie robót wyszczególni co najmniej po dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I a) Formularz ofertowy, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy przypadku składania oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców. e) Parafowany na każdej stronie wzór umowy, f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz prac zleconych podwykonawcom (jeżeli dotyczy, h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, i) Kserokopię uprawnień co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa j) Kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 500 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty, II k) Kosztorys ofertowy (w celu uzyskania ogólnej informacji o sposobie obliczania ceny).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lyski ul. Dworcowa 1a 44-295 Lyski biuro nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.