eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne, gm. Głusk w ramach projektu Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Lublin: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne, gm. Głusk w ramach projektu Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin.
Numer ogłoszenia: 148670 - 2016; data zamieszczenia: 23.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154975 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głusk Dominów, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Abramowice Prywatne, gm. Głusk w ramach projektu Rozbudowa kanalizacji w aglomeracji Lublin..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w Abramowicach Prywatnych, gm. Głusk. Zakres obejmuje roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty montażowe, kolizje, przewierty oraz roboty nawierzchniowe dla sieci kanalizacyjnej Dn200 długości 6744,0m oraz sieci kanalizacji sanitarnej Dn 160 o długości 1831,0 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych : 1) Wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych warunkach oraz z należytą starannością. 2)Przedłożenie Zamawiającemu nie później niż w dniu przekazania placu budowy harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót oraz planu bioz. 3) Zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się na placu budowy. 4) Zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia budowy. 5) Utrzymywanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 6) Ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy. 7) Ponoszenie odpowiedzialności za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych; Naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego - w uzgodnieniu z ich użytkownikami (administratorami). 8) Uzgodnienie z Zamawiającym miejsca na ustawienie zaplecza socjalno - magazynowego oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jego utrzymaniem. 9) Zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie przedmiotowych robót. 10) Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojazd do przyległych nieruchomości; ewentualne ograniczenia ruchu kołowego Wykonawca będzie zgłaszał mieszkańcom z odpowiednim wyprzedzeniem. 11) Dbałość o środowisko naturalne, w tym , aby odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze, nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm i nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego. 12) Prowadzenie na bieżąco dzienników budowy. 13) Dokonanie wszelkich uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie pozwoleń niezbędnych na etapie prowadzenia robót budowlanych. 14) Przywrócenie do stanu pierwotnego nawierzchni dróg (drogi tłuczniowe do odbudowy), chodników, znaków w przypadku ich zniszczenia podczas robót, z uprzednim zagęszczeniem wszystkich przejść poprzecznych i podłużnych wykonanych w pasach drogowych; po wykonaniu zagęszczenia po przekopach obowiązkowo należy wykonać pomiar wskaźnika zagęszczenia gruntu i przedłożyć na piśmie Zamawiającemu (stanowisko ds. drogownictwa) przed podpisaniem protokołu odbioru. 15) Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu wszystkich nieruchomości, na których będą prowadzone roboty budowlane przedmiotowego zadania wraz z przedstawieniem Zamawiającemu potwierdzających powyższe oświadczeń właścicieli nieruchomości. 16) Naprawa ogrodzeń oraz usuwanie innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi wraz z przedstawieniem Zamawiającemu oświadczeń właścicieli nieruchomości potwierdzającymi naprawę wyrządzonych szkód. 17) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 18) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia; Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót; Inwentaryzacje należy przedłożyć w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu wersji elektronicznej zapisanej formie edytowalnej. 19) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej: protokoły odbioru robót zanikowych, protokoły badań i sprawdzeń: m.in. szczelności przewodów, monitoring telewizyjny przewodów oraz atesty i certyfikaty dotyczące użytych materiałów. 20) Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6089572,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2567021,24

  • Oferta z najniższą ceną: 2567021,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3683294,51

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.