eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › Modernizacja budynków edukacyjno-kulturalnych w Gminie Sulików oraz Gminie Hohendubrau w zakresie dostawy wraz z montażem mebli i wyposażenia GOK w Sulikowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Sulików: Modernizacja budynków edukacyjno-kulturalnych w Gminie Sulików oraz Gminie Hohendubrau w zakresie dostawy wraz z montażem mebli i wyposażenia GOK w Sulikowie.
Numer ogłoszenia: 148556 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96184 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787613, faks 75 7756922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynków edukacyjno-kulturalnych w Gminie Sulików oraz Gminie Hohendubrau w zakresie dostawy wraz z montażem mebli i wyposażenia GOK w Sulikowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ oraz szkice, rysunki i rzuty pomieszczeń. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca dostawy, rozpakowanie, zamontowanie, ustawienie, mebli i urządzeń oraz przekazanie do użytkowania Zamawiającemu. 2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe , patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy ( w tym także koszty ewentualnych ekspertyz). 6.Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń, w których montowane będą meble i dokonania szczegółowego obmiaru z natury oraz uzgodnienia z odbiorcą ostatecznej lokalizacji i kolorystyki mebli. 7. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dopasuje kolorystykę poszczególnych mebli, tapicerki skórzanej i materiałowej oraz elementów metalowych na podstawie próbników kolorów dostarczonych przez Wykonawcę przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewielkich korekt technicznych w trakcie realizacji zamówienia, mających na celu dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do przeznaczonych pomieszczeń. Korekty te dotyczą tylko niewielkich zmian wymiarów mebli i winny być uzgodnione pomiędzy stronami umowy przed rozpoczęciem produkcji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych w szczególności drzwi i ościeżnic przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia (obicia, zarysowania ścian oraz drzwi) powstałe w wyniku wykonania czynności związanych z montażem Wykonawca usunie na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Przygranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123752,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109578,60

  • Oferta z najniższą ceną: 109578,60 / Oferta z najwyższą ceną: 164530,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.