To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-10
Sulików: Modernizacja budynków edukacyjno-kulturalnych w Gminie Sulików oraz Gminie Hohendubrau w zakresie dostawy wraz z montażem mebli i wyposażenia GOK w Sulikowie.
Numer ogłoszenia: 148556 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96184 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787613, faks 75 7756922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynków edukacyjno-kulturalnych w Gminie Sulików oraz Gminie Hohendubrau w zakresie dostawy wraz z montażem mebli i wyposażenia GOK w Sulikowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ oraz szkice, rysunki i rzuty pomieszczeń. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca dostawy, rozpakowanie, zamontowanie, ustawienie, mebli i urządzeń oraz przekazanie do użytkowania Zamawiającemu. 2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe , patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy ( w tym także koszty ewentualnych ekspertyz). 6.Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń, w których montowane będą meble i dokonania szczegółowego obmiaru z natury oraz uzgodnienia z odbiorcą ostatecznej lokalizacji i kolorystyki mebli. 7. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dopasuje kolorystykę poszczególnych mebli, tapicerki skórzanej i materiałowej oraz elementów metalowych na podstawie próbników kolorów dostarczonych przez Wykonawcę przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewielkich korekt technicznych w trakcie realizacji zamówienia, mających na celu dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do przeznaczonych pomieszczeń. Korekty te dotyczą tylko niewielkich zmian wymiarów mebli i winny być uzgodnione pomiędzy stronami umowy przed rozpoczęciem produkcji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych w szczególności drzwi i ościeżnic przed zniszczeniem. Wszelkie uszkodzenia (obicia, zarysowania ścian oraz drzwi) powstałe w wyniku wykonania czynności związanych z montażem Wykonawca usunie na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Przygranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTRUM SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123752,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109578,60
Oferta z najniższą ceną: 109578,60 / Oferta z najwyższą ceną: 164530,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup wraz z montażem wyposażenia do budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Turzy Śl.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.