eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › ZADANIE ANowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2 ZADANIE BModernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A: Nowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2 ZADANIE B: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11
Numer ogłoszenia: 148540 - 2016; data zamieszczenia: 23.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142307 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE A: Nowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2 ZADANIE B: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164) o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: I.ZADANIE A: Nowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych. 2.Zagospodarowanie terenu istniejących boisk obejmuje wykonanie projektu oraz robót budowlanych. II.ZADANIE B: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych . 2.Zagospodarowanie terenu istniejącego boiska obejmuje wykonanie projektu oraz robót budowlanych. III.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera sekcja II. pkt.1.4.- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia oraz pkt. 3.3. SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia. IV. Roboty należy zrealizować na podstawie ; - programu funkcjonalno - użytkowego - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej , sztuki budowlanej i przepisów prawa V. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j.), Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm) VI. Rozwiązania równoważne : - Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi nas brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.4 i 5 ustawą . W związku z tym : -Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń , których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. -Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego , jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z SIWZ i P.F.U. oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. VII. Gwarancja i rękojmia : Wykonawca udziela 36 miesiące gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy . W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 36 miesięczny licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. VIII. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego , Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. IX. Uszczegółowienie sekcji IV.3 niniejszego ogłoszenia: liczba ofert odrzuconych- 0, z postępowania wykluczono 1 Wykonawcę. 9. Dot. sekcji IV.6 niniejszego ogłoszenia:Cena netto wybranej oferty: 619 500,00 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną: 619 500,00 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 670 000,00 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.01 - 45.21.00.01 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk, ul. Podlesie 17, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 619500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 761985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 761985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 824100,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.