eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › ZADANIE ANowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2. ZADANIE BModernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A: Nowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2. ZADANIE B: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11
Numer ogłoszenia: 142307 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE A: Nowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2. ZADANIE B: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164) o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: ZADANIE A: Nowoczesne boisko przy Szkole Podstawowej nr 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych tj; Przebudowa istniejących boisk z nawierzchnią asfaltobetonową ograniczoną obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm. Przebudowa boisk będzie polegała na wykonaniu: nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 42,00 x 23,00 m oraz boiska do siatkówki o wymiarach 22,00 x 11,00 m, o nawierzchni poliuretanowej, na istniejących boiskach asfaltobetonowych po uprzednim przygotowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej, wykonaniu chodnika wzdłuż boiska wielofunkcyjnego i wykonaniu piłkochwytów przy boisku wielofunkcyjnym o wysokości h = 4,0 m wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. 2.Zagospodarowanie terenu istniejących boisk obejmuje wykonanie projektu oraz robót budowlanych: 2.1.boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 966,00 m2 do gry w piłkę ręczną (mini nożnej),piłkę koszykową o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 2.2. boiska do piłki siatkowej o powierzchni 242,00 m2 o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej 2.3. piłkochwytów do boiska wielofunkcyjnego o wysokości h= 4,0 m 2.4. chodnika z koski betonowej gr. 6 cm na pow. 65,00 m2 ułożonego wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego 2.5. małej architektury tj: 4 ławek parkowych i 2 koszy na śmieci. 3.Przedmiot zamówienia winien zawierać następujące parametry techniczne: 3.1.boisko wielofunkcyjne: do piłki ręcznej (mini nożnej) i piłki koszykowej o wymiarach 42,00 x 23,00 m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, mieszczące w swym obrysie: - boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o polu gry 40,00x20,00 m, boisko wydzielone liniami szer. 5 cm i wyposażone w dwie bramki 3x2 m, - dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 22,00x 14,00 ,boiska wydzielone liniami szer. 5 cm, boiska wyposażone w cztery stojaki do koszykówki, 3.2.boisko do siatkówki o pow.22,00x11,00 m, mieszczące w swym obrysie boisko o wymiarach 9,00 x 18,00m , boisko wydzielone liniami szer. 5 cm w kolorze białym, nawierzchnia boiska w kolorze ceglastym i zielonym, boisko wyposażone w słupki do siatkówki (montowane w tulejach) z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki. 3.3.Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego winna być syntetyczna poliuretanowa w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, linie segregacyjne poszczególnych boisk szer. 5 cm malowane farbą systemową poliuretanową w następujących kolorach : boisko do piłki ręcznej (mini piłki nożnej) w kolorze białym, boiska do koszykówki w kolorze niebieskim. Boisko winno być wyposażone w bramki do piłki ręcznej o konstrukcji stalowej i wymiarach 3,00x2,00 m, stojaki do koszykówki o konstrukcji stalowej, wysięgu 1,65 m . 3.4.Nawierzchnia boiska do siatkówki winna być syntetyczna poliuretanowa w kolorze ceglastym i zielonym, wydzielone liniami szer. 5 cm w kolorze białym. Boisko wyposażone w słupki do siatkówki ( montowane w tulejach) z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki. 3.5. piłkochwyty : na szerokości boiska i na części jednego dłuższego boku, należy zaprojektować i wykonać piłkochwyty o długości 2x23,00 m i wysokości 4,00m oraz długości 5,00 mb i wysokości h =4,00 m. Piłkochwyty systemowe z siatki polipropylenowej na słupach stalowych. 3.6. chodnik: wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego należy zaprojektować i wykonać chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej o szer. 1,50 m, tj. 42,00 m x 1,50 m = 63,00 m2 3.7. ławki parkowe, kosze na śmieci: w chodniku z koski betonowej należy zaprojektować i zamontować 4 ławki parkowe bez oparcia o konstrukcji rurowej z siedziskami drewnianymi oraz 2 kosze na śmieci umieszczone między ławkami. Ławki i kosze montowane na stałe w podłożu. Istniejące ławki parkowe (6 szt) zamontowane wzdłuż boiska do piłki siatkowej Wykonawca zobowiązany jest wyremontować. 4.Przedmiot zamówienia winien zawierać następujące rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podbudowy i nawierzchni boiska wielofunkcyjnego oraz boiska do siatkówki . 4.1. Wykonawca zobowiązany jest istniejącą nawierzchnię asfaltobetonową boisk wykorzystać jako podbudowę pod nową nawierzchnię syntetyczną. 4.2. Istniejącą podbudowę asfaltobetonową należy przygotować wg. następującej technologii : - zniszczoną podbudowę asfaltobetonową boisk należy rozebrać, usunąć luźne fragmenty asfaltobetonu z powierzchni podbudowy, wykonać naprawę rys i spękań, - istniejące ubytki asfaltobetonu na boiskach należy uzupełnić betonem B-20 na pełną grubość asfaltobetonu, - na całej powierzchni boisk wylać płytę betonową z betonu B-25 o gr. min 10 cm, z odpowiednim spadkiem w kierunku północno-zachodnim (zachować spadek istniejących boisk asfaltobetonowych), - płytę boisk ograniczyć nowymi obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm, po uprzednim demontażu starych, - wykonaną podbudowę betonową boisk zatrzeć na ostro, zdylatować (zgodnie ze sztuką budowlaną) i wysezonowana, - wilgotność rzędu 3-5 % 4.3. Na tak przygotowanej podbudowie boisk Wykonawca zobowiązany jest wykonać nową nawierzchnię syntetyczną poliuretanową, dwuwarstwową typu natryskowego, składającą się z maty elastomerowej gr. 10 mm oraz poliuretanowego natrysku gr. 3 mm, w kolorze ceglastym , zielonym i żółtym ( kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem) 5. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i zamontowania następującego sprzętu sportowego na boiskach. a) dwie bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3,00 x 2,00 m, o konstrukcji stalowej z profilu 80 x 80 mm, malowane proszkowo, montowane w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki polietylenowe PE-4 gł. 0,8/1,0 m (produkt typowy). Wykonawca zobowiązany jest zamontować bramki zgodnie z zaleceniami producenta. b) cztery stojaki do koszykówki, stalowe cynkowane , montowane w tulei, o wysięgu 1,60 m, wyposażone w tablice stalowe ażurowe, cynkowane o wymiarach 1,05 x1,80 m z obejmą wzmocnioną cynkowaną i siatką łańcuszkową. Stojaki wyposażone w osłony słupów. Wykonawca zobowiązany jest zamontować stojaki zgodnie z zaleceniami producenta. c) jeden komplet słupków do siatkówki, aluminiowych o profilu owalnym, z mechanizmem naciągu i regulacji wysokości siatki, montowany w tulejach z możliwością demontażu , wyposażony w siatki turniejowe z antenkami wzmocnione taśmą z czterech stron (9.0x1.0 m) w kolorze białym ( produkt typowy ).Wykonawca zobowiązany jest zamontować słupki zgodnie z zaleceniami producenta. ZADANIE B: Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych tj; 1.1. Przebudowa istniejącego boiska do piłki nożnej z nawierzchnią asfaltobetonową ograniczoną obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm. Przebudowa boiska będzie polegała na wykonaniu nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 41,00 x 25,00 m o nawierzchni poliuretanowej, na istniejącym boisku asfaltobetonowym po uprzednim przygotowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej, wykonaniu chodnika wzdłuż boiska oraz wykonaniu piłkochwytów o wysokości h = 4,0 m wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. 1.2. likwidacja istniejącego boiska do koszykówki - zakres prac będzie polegał na mechanicznym rozebraniu nawierzchni asfaltobetonowej o wymiarach 14,00 m x 25,00 m = 350 m2, demontażu krawężników betonowych, demontażu dwóch stojaków , wywozu gruzu wraz z opłatą za składowanie, humusowanie terenu po zlikwidowanym boisku i obsianie tego terenu trawą. 2.Zagospodarowanie terenu istniejącego boiska obejmuje wykonanie projektu oraz robót budowlanych ; 2.1.boiska wielofunkcyjnego o pow. 1025,00 m2 do gry w piłkę ręczną (mini nożną), piłkę koszykową i piłkę siatkową o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 2. 2.piłkochwytów o wysokości h = 4,0 m 2.3. chodnika z koski betonowej gr. 6 cm na pow. 61,50 m2 ułożonego wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego 2.4. małej architektury tj.: 4 ławek parkowych i 2 koszy na śmieci, 3. Przedmiot zamówienia winien zawierać następujące parametry techniczne: 3.1.boisko wielofunkcyjne: do piłki ręcznej (mini nożnej), piłki koszykowej i piłki siatkowej o wymiarach 41,00 x 25,00m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, mieszczące w swym obrysie: - boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o polu gry 40,00 x 20,00 m, boisko wydzielone liniami szer.5 cm i wyposażone w dwie bramki 3 x 2 m, - boisko do piłki koszykowej o wymiarach 24,00 x 14,00 m, boisko wydzielone liniami szer. 5 cm i wyposażone w dwa stojaki do koszykówki - boisko do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m, boisko wydzielone liniami szer. 5 cm i wyposażone w słupki do siatkówki (montowane w tulejach) z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki. 3.2. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego winna być syntetyczna poliuretanowa w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, linie segregacyjne poszczególnych boisk szer. 5 cm malowane farbą systemową poliuretanową w następujących kolorach : boisko do piłki ręcznej (mini piłki nożnej) w kolorze białym, boisko do koszykówki w kolorze żółtym, boisko do siatkówki w kolorze niebieskim. Boisko winne być wyposażone w bramki do piłki ręcznej o konstrukcji stalowej o wymiarach 3,00x2,00 m, stojaki do koszykówki o konstrukcji stalowej o wysięgu 1,60 m i słupki do siatkówki ( montowane w tulejach ) z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki. 3.3. piłkochwyty: na szerokości boiska należy zaprojektować i wykonać piłkochwyty o długości 2 x25,00 m i wysokości 4,00 m. Piłkochwyty systemowe z siatki polipropylenowej na słupach stalowych. 3.4. chodnik: wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego należy zaprojektować i wykonać chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej o szer.1,50 m tj. 41,00 m x 1,50 m = 61,50 m2 3.5 ławki parkowe, kosze na śmieci: w chodniku z koski betonowej należy zaprojektować i zamontować 4 ławki parkowe bez oparcia o konstrukcji rurowej z siedziskami drewnianymi oraz 2 kosze na śmieci umieszczone między ławkami. Ławki i kosze montowane na stałe w podłożu. 4. Przedmiot zamówienia winien zawierać następujące rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podbudowy i nawierzchni boiska wielofunkcyjnego 4.1.Wykonawca zobowiązany jest istniejącą nawierzchnię asfaltobetonową boiska wykorzystać jako obudowę pod nową nawierzchnię syntetyczną. 4.2. Istniejącą podbudowę asfaltobetonową należy przygotować wg. następującej technologii : - zniszczoną podbudowę asfaltobetonową należy rozebrać, usunąć luźne fragmenty asfaltobetonu z powierzchni podbudowy, wykonać naprawę rys i spękań, - istniejące ubytki asfaltobetonu na boisku należy uzupełnić betonem B-20 na pełną grubość asfaltobetonu, - na całej powierzchni boiska wylać płytę betonową z betonu B-25 o gr. min 10 cm, z odpowiednimi spadkami rzędu 0,5 % w kierunku poprzecznym, płytę ograniczyć nowymi obrzeżami betonowymi 8x30 cm, po uprzednim demontażu starych - wykonaną podbudowę betonową boiska zatrzeć na ostro, zdylatować (zgodnie ze sztuką budowlaną) i wysezonowana, - wilgotność rzędu 3-5 % 4.3.Na tak przygotowanej podbudowie boiska Wykonawca zobowiązany jest wykonać nową nawierzchnię syntetyczną poliuretanową, dwuwarstwową typu natryskowego, składającą się z maty elastomerowej gr.10 mm oraz poliuretanowego natrysku gr. 3 mm, w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym ( kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem) 5. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i zamontowania następującego sprzętu sportowego na boiskach a) dwie bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3,00 x 2,00 m, konstrukcji stalowej z profilu 80x80 mm, malowane proszkowo, montowane w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki polietylenowe PE-4 gł. 0,8/1,0 m (produkt typowy). Wykonawca zobowiązany jest zamontować bramki zgodnie z zaleceniami producenta. b) dwa stojaki do koszykówki, stalowe cynkowane, montowane w tulei, o wysięgu 1,60 m, wyposażone w tablice stalowe ażurowe, cynkowane o wymiarach 1,05 x1,80 m z obejmą wzmocnioną cynkowaną i siatką łańcuszkową. Stojaki wyposażone w osłony słupów. Wykonawca zobowiązany jest zamontować stojaki zgodnie z zaleceniami producenta. c) jeden komplet słupków do siatkówki, aluminiowych o profilu owalnym, z mechanizmem naciągu i regulacji wysokości siatki, montowany w tulejach z możliwością demontażu, wyposażony w siatki turniejowe z antenkami wzmocnione taśmą z czterech stron (9.0x1.0 m) w kolorze białym ( produkt typowy ). Wykonawca zobowiązany jest zamontować słupki zgodnie z zaleceniami producenta. 6. Wymagania ogólne dotyczące zadania: A i B. 6.1.Przedmiot zamówienia winien zawierać następujące parametry techniczne syntetycznej nawierzchni poliuretanowej i wymagane rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe nawierzchni: Nowa syntetyczna nawierzchnia sportowa boisk winna zostać zaprojektowana i wykonana jako nawierzchnia poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm - wersja podstawowa, wymagająca podbudowy asfaltobetonowej, betonowej lub podbudowy z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnia ta winna być przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, jak dla boisk wielofunkcyjnych, szkolnych. Nawierzchnia będzie składać się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna winna być mieszaniną granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana mechanicznie, bezspoinowo przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych (np. Planomatic lub równoważny). Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tę należy wykonać poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki np. firmy SMG). Grubość warstwy użytkowej 2 - 3 mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. 6.2. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania nawierzchni poliuretanowej, która powinna spełniać parametry nie gorsze niż opisane poniżej: -Wytrzymałość na rozciąganie, ( N/mm2 ): większa lub równa 1,0 -Odporność na działanie zmiennych cykli hydrotechnicznych oceniona: a) przyrostem masy ( % ): mniejsza lub równa 0,4 b) zmianą wyglądu zewnętrznego: bez zmian -Odporność nawierzchni na działanie butów z kolcami: a) spadek wytrzymałości na rozciąganie( % ): mniejszy lub równy 8,0 b) spadek wydłużenia przy zerwaniu( % ): mniejszy lub równy 6,0 -Pionowe odbicie piłki (%): 90,0-105,0 -Wytrzymałość na rozdzieranie (N): większa lub równa 140 -Przyczepność do podkładu betonowego (MPa): większa lub równa 0,65 -mrozoodporność oceniona : a) przyrostem masy (%): mniejszy lub równy 0,5 b) zmianą wyglądu zewnętrznego - bez zmian -odporność na ścieranie wg metody Tabera (G): 0,4 - 0,7 -przepuszczalność wody(mm/h): większa lub równa 16000,0 -wydłużenie względne przy zerwaniu (%): większe lub równe 45 -tłumienie energii 23oC (%): 36-42 -twardość Shorea,A: 50,0 -70,0 -odporność po sztucznym starzeniu a) odporność na zużycie(ścieranie Tabera),w(g): mniejsze lub równe 1,0 b) zmiana barwy, stopnie skali szarości: 4 -odporność na działanie UV- zmiana barwy, nr skali szarej: 4 -5 Zawartość związków chemicznych powinna być nie większa niż opisana poniżej: Zawartość metali ciężkich (mg/l): -DOC -<10,0 -EOX(mm/kg) -< 6,0 -ołów (Pb)-< 0,002 -kadm (Cd)-< 0,0002 -chrom (Cr) łącznie -< 0,001 -chrom VI (Cr VI) -< 0,008 -rtęć (Hg)-< 0,001 -cynk (Zn)- < 0,06 -cyna (Sn)-< 0,03 -parafiny chlorowane - niewykrywalne -ftalany-niewykrywalne 6.3. Zastosowana nawierzchnia poliuretanowa ma posiadać: -atest higieniczny PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny -aktualne badania ekologiczne na zgodność z DIN V 18035- 6:2013 wydane przez akredytowane przez IAAF laboratorium, potwierdzające wymagane parametry w w/w zakresie zawartości metali ciężkich -autoryzację producenta nawierzchni wystawioną w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię -aktualną kompletną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub dokument równoważny, potwierdzający wszystkie parametry techniczne oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego -aktualny certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni -kartę techniczną nawierzchni potwierdzoną przez producenta systemu - próbkę nawierzchni z metryczką producenta -dokument potwierdzający spełnianie przez oferowaną nawierzchnię wymagań normy PN-EN 14877/2014. 6.4. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia sportowe i piłkochwyty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami lub dokumentami równoważnymi wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisów prawa. Zastosowany sprzęt sportowy musi posiadać aktualne certyfikaty i dopuszczenia do stosowania ze znakiem B. 6.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi producenta nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, urządzeń sportowych i piłkochwytów oraz za ich zgodność z przedmiotem zamówienia. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy, odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonany montaż. 7. Roboty należy zrealizować na podstawie ; - programu funkcjonalno - użytkowego - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej , sztuki budowlanej i przepisów prawa 8. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j.), Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm) 9. Rozwiązania równoważne : 1. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi nas brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.4 i 5 ustawą . 2. W związku z tym : 2.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń , których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2.2. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego , jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z SIWZ i P.F.U. oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 10. Gwarancja i rękojmia : Wykonawca udziela 36 miesiące gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy . W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 36 miesięczny licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 11. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego , Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie: - minimum 3 obiektów sportowych, w tym min. 1 w systemie zaprojektuj i wybuduj, z których każdy składa się z boiska wielofunkcyjnego o pow. min. 1000 m2, wykonanego w technologii nawierzchni natryskowej z warstwą użytkową w min. trzech kolorach wraz robotami towarzyszącymi o wartości min. 300.000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r. poz. 290 t.j.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 osobę więcej niż jednego z ww. uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) środki finansowe w wysokości co najmniej 700 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000,00 zł, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy robót budowlanych pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. III.3.2. ogłoszenia. W wykazie nie należy podawać informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. potwierdzenie wniesienia wadium; 3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. dowód oddania przez Podmiot niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej mowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1.zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 1.2. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, 1.2.w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1.2.1.wydłużenia terminu gwarancji w związku z zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez producenta, 1.2.2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw lub zmiana technologii, 1.2.3. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, 1.2.4. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 1.2.5. zmiany Kierownika Budowy Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień, 1.2.6. zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca, 1.2.7. W przypadku zmiany stawki podatku VAT: 1.2.7.1. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT: Ceny ryczałtowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie. Wartość wynagrodzenia ryczałtowego brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy 1.2.7.2. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT: Ceny ryczałtowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, III piętro,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. II. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie. III. . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokument wymieniony w pkt. 9.3. SIWZ każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2 do 9.1.5 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) składają wszyscy wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik. W przypadku polisy wymaganej w pkt. 9.1.5. SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. IV. Uszczegółowienie sekcji III.5 ogłoszenia: W celu potwierdzenia, ze oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty: 1. atest higieniczny PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny 2. aktualne badania ekologiczne na zgodność z DIN V 18035- 6:2013 wydane przez akredytowane przez IAAF laboratorium, potwierdzające wymagane parametry w zakresie zawartości metali ciężkich 3. autoryzację producenta nawierzchni wystawioną w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię 4. aktualną kompletną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub dokument równoważny, potwierdzający wszystkie parametry techniczne oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego 5. aktualny certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni 6. kartę techniczną nawierzchni potwierdzoną przez producenta systemu 7. próbkę nawierzchni z metryczką producenta 8. dokument potwierdzający spełnianie przez oferowaną nawierzchnię wymagań normy PN-EN 14877/2014. V. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1. ogłoszenia: Jakość oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej - 20%. Oferty z nawierzchnią poliuretanową o parametrach jakościowych spełniających łącznie wszystkie przedstawione poniżej warunki otrzymają 20 pkt. Określenie parametru, Jednostka, Wartość wymagana: - odporność na ścieranie wg metody Tabera ( G): 0,4 - 0,56 - odporność nawierzchni na działanie butów z kolcami w zakresie spadku wytrzymałości na rozciąganie (%) mniejsza lub równa 3,0 - przepuszczalność wody (mm/h) większa lub równa 19 000,0 Jakość oferowanej nawierzchni poliuretanowej będzie analizowana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymienionych w pkt. 9.4. SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.