eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grzegorzew › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Grzegorzew: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Numer ogłoszenia: 148391 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151709 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grzegorzew, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2718255, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wg. CPV 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu usługi udzielania kredytu tj. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kwota kredytu 1 596 000,00 zł. - okres spłaty rat kapitałowych - 9 lata - karencja w spłacie rat kapitałowych do 31.12.2011 r. - jednorazowa prowizja bankowa nie wyższa niż 0,5 % wartości kredytu - spłata rat kapitałowych - wg harmonogramu: 2012 r. - 150 000,00 zł w czterech ratach po 37 500,00 zł 2013 r. - 150 000,00 zł w czterech ratach po 37 500,00 zł 2014 r. - 100 000,00 zł w czterech ratach po 25 000,00 zł 2015 r. - 100 000,00 zł w czterech ratach po 25 000,00 zł 2016 r. - 200 000,00 zł w czterech ratach po 50 000,00 zł 2017 r. - 200 000,00 zł w czterech ratach po 50 000,00 zł 2018 r. - 200 000,00 zł w czterech ratach po 50 000,00 zł 2019 r. - 200 000,00 zł w czterech ratach po 50 000,00 zł 2020 r. - 296 000,00 zł w czterech ratach po 74 000,00 zł - spłata odsetek w okresach miesięcznych - oprocentowanie wg. stopy WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonych o marżę banku, przyjmując stopę WIBOR z 25 dnia poprzedniego miesiąca, jeżeli stopa WIBOR na ten dzień nie jest ustalana lub ogłaszana, przyjmuje się stopę WIBOR z najbliższego kolejnego dnia roboczego. 3. Zabezpieczenie - weksel in blanco z deklaracją wekslową (inna forma zabezpieczenia nie jest przewidziana) 4. Wymagany termin realizacji zamówienia Udzielenie kredytu - w trzech transzach: I transza w wysokości - 500 000 PLN - 27.06.2011 r. II transza w wysokości - 500 000 PLN - 26.09.2011 r. III transza w wysokości - 596 000 PLN - 15.12.2011 r. 5. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO: - nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, - zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, - przelania kredytu na rachunek wskazany przez zamawiającego. 6. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA odsetki od udzielonego kredytu będą płatne w okresach jednomiesięcznych na 30 dnia każdego miesiąca począwszy od 27 czerwca 2011 r. Spłata rat kapitałowych następować będzie w okresach kwartalnych, na 30 dnia każdego miesiąca będącego drugim miesiącem kwartału..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie, ul. Kolejowa 2a, 62-420 Strzałkowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 429612,20

  • Oferta z najniższą ceną: 429612,20 / Oferta z najwyższą ceną: 429612,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.