eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Świadczenie usług szkoleniowo - warsztatowych, psychologicznych i doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.Bądź aktywny - Program aktywizacji zawodowej i społecznej bezrobotnych osób w gminie Rabka - Zdrój.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-02

Rabka-Zdrój: Świadczenie usług szkoleniowo - warsztatowych, psychologicznych i doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.: Bądź aktywny - Program aktywizacji zawodowej i społecznej bezrobotnych osób w gminie Rabka - Zdrój.
Numer ogłoszenia: 148132 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88416 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 26 79 868, faks 18 26 79 868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowo - warsztatowych, psychologicznych i doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.: Bądź aktywny - Program aktywizacji zawodowej i społecznej bezrobotnych osób w gminie Rabka - Zdrój..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowo - warsztatowych, psychologicznych i doradztwa zawodowego dla beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.: Bądź aktywny - Program aktywizacji zawodowej i społecznej bezrobotnych osób w gminie Rabka - Zdrój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym projektu jest aktywizacja społeczna osób bezrobotnych i ich rodzin będących klientami pomocy społecznej w Gminie Rabka - Zdrój poprzez umożliwienie im przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych. Cele szczegółowe to: budowanie systemu wsparcia na rzecz osób i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej poprzez zorganizowanie profesjonalnego wsparcia świadczonego przez pracownika socjalnego, wzrost motywacji i aspiracji zawodowych beneficjentów ostatecznych, nabycie przez uczestników projektu indywidualnych umiejętności w zakresie aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy oraz mobilności na rynku pracy, zmniejszenie barier społecznych poprzez podniesienie motywacji do działania i zaufania we własne siły, zwiększenie zdolności komunikacyjnych uczestników projektu. Grupą docelową projektu systemowego stanowią osoby, które są zameldowane w gminie Rabka - Zdrój, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, które nie pracują, są w wieku aktywności zawodowej. Beneficjenci nie posiadają kwalifikacji zawodowych uprawniających do wejścia na rynek pracy, posiadają rodzinę wieloproblemową, która w szczególności jest niepełna, z problemami opiekuńczo wychowawczymi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 4 zadania częściowe. Warunki realizacji zamówienia wspólne dla każdego z zadań częściowych: 1) Ilekroć w niniejszym punkcie SIWZ Zamawiający wskazuje na obowiązek przygotowania przez Wykonawcę określonych dokumentów i materiałów (np. materiałów szkoleniowych etc.) Wykonawca zobowiązany jest przygotować poszczególne dokumenty/materiały po dokonaniu wyboru jego oferty. Zamawiający nie wymaga dołączenia ww dokumentów/materiałów do oferty. 2) Wykonawca w odniesieniu do każdego z zadań częściowych zobowiązany jest prowadzić dokumentację wykonanych usług zgodnie z zasadami dokumentowania działań wykonywanych w ramach projektów finansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zajęć przez swoich pracowników lub osoby reprezentujące instytucje uprawnione do kontroli projektu, 4) Zajęcia powinny odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku liczba godzin w ciągu dnia nie może przekroczyć 8 godzin, zajęcia powinny być prowadzone w godzinach umożliwiających uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca zajęć, zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów, prezentacji, warsztatów praktycznych oraz konsultacji indywidualnych. 5) Uczestnikom należy zapewnić niezbędne materiały szkoleniowe (np. podręczniki, skrypty, notatnik, długopis, wzorniki i próbki materiałów, a także zestaw podręcznych narzędzi), które zostaną przekazane uczestnikom na własność i należy je wliczyć w cenę szkolenia. Wykonawca zapewni jeden zestaw materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego, 6) Uczestnikom należy zapewnić pomieszczenia dostosowane do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażone z zapewnionym zapleczem posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i jakościowe, trenerów posiadających odpowiednią wiedzę i przygotowanie (wymagane jest indywidualne podejście do uczestników), 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia i rozpowszechniania dokumentacji fotograficznej dydaktycznych w ramach zamówienia. W związku z tym Wykonawca uzyska zgodę na używanie i rozpowszechnianie wizerunku osób prowadzących zajęcia w ramach niniejszego projektu. Zgoda ta nie będzie ograniczona ani czasowo, ani terytorialnie i musi obejmować wszelkie formy publikacji, w szczególności: ulotki, drukowane materiały promocyjne, reklamy w gazetach i czasopismach, w tym na używanie i rozpowszechnianie wizerunku do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, lecz nie w formach obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne. Zgoda dotyczyć będzie wszelkich zdjęć wykonanych na zlecenie Zamawiającego (Beneficjenta projektu) lub IR projektu. Wykonawca i osoby zatrudnione przez niego przy realizacji kursu muszą także zrzec się wszelkich roszczeń, w tym również o wynagrodzenie (istniejących i przyszłych), z tytułu wykorzystywania jego/ich wizerunku na w/w potrzeby. 8) Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich w przypadku zadań do których prawidłowej realizacji są one niezbędne. 9) Liczba uczestników zajęć podana dla poszczególnych zadań może ulec zmianie na skutek sytuacji losowej uczestnika lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników będzie podana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy liczby uczestników zajęć maksymalnie +/- 3 osoby, w takiej sytuacji Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób. 10) Wykonawca zapewni w trakcie realizacji zamówienia obecność koordynatora ze strony Wykonawcy, odpowiedzialnego za bieżącą obsługę organizacyjno - techniczną (za zgodą Zamawiającego, rolę koordynatora może pełnić trener)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Bądź aktywny - program aktywizacji zawodowej i społecznej bezrobotnych osób w gminie Rabka-Zdrój jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług indywidualnego i grupowego poradnictwa psychologicznego w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., ul. Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świetokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4455,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3049,95

  • Oferta z najniższą ceną: 3049,95 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług indywidualnego doradztwa zawodowego w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr, ul. Osiedle Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3302,04

  • Oferta z najniższą ceną: 1820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3302,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.