To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Siedlce: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Siedlce
Numer ogłoszenia: 147960 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97614 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Siedlce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie codziennej (oprócz sobót, niedziel i dni świątecznych) usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń: - budynku Urzędu Gminy w Siedlcach, ul. Asłanowicza 10 o pow. 1.670,70 m2. - podwórza i przyległego chodnika o pow. 600 m2. Codzienne sprzątanie powierzchni administracyjno - biurowych i zaplecza socjalnego polegające na: -Odkurzaniu wykładzin dywanowych i usuwaniu plam (na sucho), -Mechanicznym myciu powierzchni podłóg wodoodpornych (gres), -odkurzaniu mebli biurowych, stolików, parapetów, luster, -odkurzaniu mebli i parkietu na salach konferencyjnych - wg. potrzeb (przeciętnie 2 x tydz.) (każdorazowo po wynajmie sal), -opróżnianiu pojemników na odpady, -wymianie worków foliowych w pojemnikach, -usuwaniu zanieczyszczeń z wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych, -myciu i dezynfekcji urządzeń sanitarnych, -myciu i sprzątaniu klatek schodowych, myciu parapetów na korytarzach, -sprzątaniu otoczenia wokół budynku (zamiatanie, mycie podestu wejściowego, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów, przyległego chodnika, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem), polewanie chodnika przyległego do urzędu wodą w okresie letnim, -odśnieżaniu tarasów (dachów) w okresie zimowym, -wyposażaniu sanitariatów w papier toaletowy i mydło w płynie oraz pomieszczenia socjalnego w mydło w płynie i ręczniki papierowe, -wynoszeniu śmieci do pojemników na zewnątrz, -pielęgnacji zieleni na korytarzach i na zewnątrz, -wykonywaniu drobnych napraw konserwacyjnych, jak: udrażnianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, naprawa spłuczek, klamek drzwiowych i zamków itp., -myciu glazurowanych powierzchni ścian, -odkurzaniu tapicerki meblowej, -nabłyszczaniu mebli biurowych; -myciu drzwi wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych oraz tablic informacyjnych, Serwis dzienny - utrzymanie czystości między godziną 8.00 - 16.00. Obowiązki wykonywane 1 x tydz.: -mycie metalowych/drewnianych elementów krzeseł, foteli -mycie poręczy i obudowy klatki schodowej, -mycie koszy na śmieci i pojemników. Obowiązki wykonywane 2 x rok: -Mycie powierzchni szklanych okien i elewacji budynku (marzec - kwiecień, wrzesień) -Pranie wykładzin dywanowych i ich impregnacja, -Czyszczenie tapicerki meblowej metodą na sucho. -Czyszczenie sufitów podwieszanych Czyszczenie verticali metodą ultradźwiękową - 1 x rok (kwiecień/maj) Prace będą wykonywane przez zleceniobiorcę przy użyciu własnych środków czystości i higieny, dostarczonych własnym transportem na własny koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Aleja Jana Pawła II 8 A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171396,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161668,08
Oferta z najniższą ceną: 161668,08 / Oferta z najwyższą ceną: 324660,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Remont drogi powiatowej nr 3642W od m. Tęczki w kierunku drogi krajowej nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji wirusa grypy ptaków typu A w systemie automatycznym MagCore HF 16 Plus dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024 r
- Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r."
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Pruszkowie
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.