eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzice › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 1 W ¦WIEBODZICACH ul. Pi³sudskiego 28 , 58-160 ¦wiebodzice

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-05-14

¦wiebodzice: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 1 W ¦WIEBODZICACH ul. Pi³sudskiego 28 , 58-160 ¦wiebodzice
Numer og³oszenia: 147808 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 1 W ¦WIEBODZICACH ul. Pi³sudskiego 28 , 58-160 ¦wiebodzice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zakresu prac okre¶lonego w Dokumentacji Projektowej w Przedmiarze Robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a w szczególno¶ci: 1) Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na stolarkê PCV (przed wymian± nale¿y bezwzglêdnie sprawdziæ wymiary okien z natury), 2) Obróbka o¶cie¿y okiennych wewnêtrznych (szer. o¶cie¿a po wymianie 38cm), 3) Obróbka o¶cie¿y okiennych zewnêtrznych (szer. o¶cie¿a po wymianie 20cm), 4) Malowanie o¶cie¿y okiennych wewnêtrznych w kolorze bia³ym, 5) Wymiana parapetów zewnêtrznych z blachy na nowe z blachy powlekanej (malowanej proszkowo) w kolorze br±zowym, 6) Monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych PCV komorowych w miejsce istniej±cych parapetów drewnianych poprzez na³o¿enie na istniej±ce parapety. ZALECA SIÊ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED Z£O¯ENIEM OFERTY..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 5. Warunki udzia³u w postêpowaniu i opis sposobu oceny ich spe³nienia: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej podane warunki: 5.1. Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 5.2. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± osobami z uprawnieniami 5.3. Posiadaj± sytuacjê ekonomiczno-finansow± zapewniaj±c± wykonanie zamówienia. W/w warunki zostan± uznane za spe³nione, je¿eli Wykonawca z³o¿y kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. 6.O¶wiadczenia i dokumenty, jakie musz± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6.1. Dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji musz± byæ: a) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.. b) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. d) Z³o¿ona zgodna z za³±czonym wzorem oferta za³. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy . 6.2. Dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji musz± byæ: a) Wykaz osób za³. Nr 2 do SIWZ które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia oraz posiadane uprawnienia w specjalno¶ciach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z potwierdzon± kopi± posiadanych uprawnieñ dla w/w osób, okre¶lonych przepisami Prawa budowlanego- za³. Nr 2 do SIWZ . b) Za¶wiadczenie z w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego dla w/w osób, potwierdzaj±ce ich przynale¿no¶æ do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, aktualnego na dzieñ sk³adania ofert. Zamawiaj±cy dopuszcza, jako dokument równowa¿ny, z³o¿enie nieaktualnego za¶wiadczenia z w/w Izby oraz dowodu op³acenia nale¿nych sk³adek, z którego wynika, ¿e s± one op³acone na dzieñ sk³adania ofert. c) Wykaz czê¶ci zamówienia powierzanych podwykonawcom -za³. Nr 3 do SIWZ. d) Wykaz zrealizowanych zamówieñ - za³. Nr 4 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia,a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie odpowiadaj±cych rodzajem robotom bêd±cym przedmiotem zamówienia (roboty budowlano - remontowe minimum trzy zadania , ka¿de o cenie brutto nie mniejszej ni¿ 150 000 z³). Wykaz musi zawieraæ: nazwê zadania , jego cenê brutto, datê rozpoczêcia i odbioru , nazwê i adres Inwestora. e) Dokumenty potwierdzaj±ce , ¿e zamówienia wymienione w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie np. referencje , ¶wiadectwa 6.3. Dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji musz± byæ: a) Z³o¿ona zgodna z za³±czonym wzorem oferta za³. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy b) Aktualny dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³ c) O¶wiadczenie za³. Nr 5 do SIWZ , ¿e wobec Wykonawcy nie jest prowadzone na dzieñ sk³adania ofert s±dowe postêpowanie egzekucyjne..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6.4.Zbiorcze zestawienie -wszystkich wymaganych dokumentów l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - za³±cznik Nr 1 do SIWZ 2 Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3 Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e dostawca lub wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (cz³onkowie zarz±du, prokurenci lub w³a¶ciciele w przypadku podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± na podstawie wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej). 5 Wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich piêciu lat robót budowlanych (min. trzy zadania ka¿de o cenie brutto nie mniejszej ni¿ 150000z³), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia , - za³. Nr 4 do SIWZ wraz z za³±czonymi dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonanych nale¿ycie. 6 Wykaz osób i dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ zgodnie z p 6.2 pp. a i b SIWZ- za³. Nr 2 do SIWZ. 7 Wykaz czê¶ci zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom -za³. Nr 3 do SIWZ 8 Aktualny dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³ 9 O¶wiadczenie za³. Nr 5 do SIWZ , ¿e wobec Wykonawcy nie jest prowadzone na dzieñ sk³adania ofert s±dowe postêpowanie egzekucyjne. 10 Umowa reguluj±ca wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie oraz pe³nomocnictwo dla reprezentanta z okre¶leniem zakresu pe³nomocnictwa - je¿eli taka sytuacja wystêpuje. 11 Podpisany wzór umowy - za³±cznik Nr 6 do SIWZ. Wszystkie w/w dokumenty winny byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê do jej podpisania musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej), to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców, ka¿dy ze wspólników musi z³o¿yæ dokumenty wymienione w tabeli p.3 , 4 , 5 a pozosta³e dokumenty bêd± traktowane jako wspólne. Wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników. Wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6.5. Wykonawca z siedzib± poza terytorium Polski a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4, tabeli sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê, lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, - nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne, albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie. b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz± w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5,6 tabeli, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - CZASOOKRES REALIZACJI - 0.1

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: URZ¡D MIASTA RYNEK 1 58-160 ¦WIEBODZICE.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: URZ¡D MIASTA RYNEK 1 58-160 ¦WIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.