eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Całodobowa ochrona mienia URBITOR Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Toruń: Całodobowa ochrona mienia URBITOR Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 147705 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urbitor Sp. z o. o. , ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 669 43 01, faks 56 660 48 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbitor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona mienia URBITOR Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Ochrona fizyczna mienia Spółki- ul. Chrobrego/Towarowa: 3.1.1. Harmonogram zadania. Ochrona prowadzona będzie w postaci bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym. Ilość pracowników: giełda siedziba (portiernia) RAZEM Pn - Pt w dni robocze 1) W godz. 6-14 2 1 3 2) W godz. 22-6 1 1 2 Soboty robocze 1) W godz. 6-14 0 1 1 2) W godz. 14-22 2 1 3 3) W godz. 22-6 1 1 2 Niedziele i święta 1) W godz. 6-14 1 1 2 2) W godz. 14-22 2 1 3 3) W godz. 22-6 3.1.2. Zadania ochrony: a) ochrona mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem; b) podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzież, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Spółki; c) stały kontakt z policją, strażą pożarną, strażą miejską oraz innymi służbami w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego; d) przeciwdziałanie wchodzeniu na tereny chronione osób nieupoważnionych (kontrolę osób przebywających na terenie obiektu poza godzinami pracy na podstawie Listy osób uprawnionych). Dokument ten zostanie dostarczony wykonawcy z chwilą podpisania umowy; e) niedopuszczanie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach; f) wykonywanie trzech obchodów na godzinę przy 3-osobowej obsadzie, dwóch obchodów na godzinę przy 2-osobowej obsadzie i jednego przy 1-osobowej, z których dwa razy w miesiącu tworzony będzie raport przesyłany Zamawiającemu (każdego 1-go i 15-go dnia miesiąca za okres poprzedni); g) stałe monitorowanie obrazu z kamer przy 2- lub 3-osobowej obsadzie, z którego dwa razy w miesiącu tworzony będzie raport przesyłany Zamawiającemu (każdego 1-go i 15-go dnia miesiąca za okres poprzedni); h) otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej (od ul. Towarowej) i bramki wejściowej (od ul. Chrobrego); i) kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego w godz. 15.00 - 6.00; j) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu usterek wszelkiego typu stosowanego monitoringu wizyjnego; k) bieżące prowadzenie raportu ze zdarzeń wg wzoru Zamawiającego (obejmującego dozór fizyczny i monitoring wizyjny), oraz przekazywanie go dwa razy w miesiącu Zamawiającemu (każdego 1-go i 15-go dnia miesiąca za okres poprzedni); l) bieżące prowadzenie dziennika zmiany poprzez zapisywanie przebiegu każdej zmiany. Dokument ten ma znajdować się stale na terenie Zamawiającego; m) raportowanie, o którym mowa w punktach f), g) i k) odbywać się będzie na następujące adresy e-mail: sekretariat@urbitor.pl, a.olender@urbitor.pl, j.wojciechowski@urbitor.pl. 3.1.3. Wyposażenie pracowników ochrony: Pracownicy ochrony muszą być: a) umundurowani, wyposażenie w elementy odblaskowe; b) posiadać identyfikatory ze zdjęciem; c) wyposażeni w indywidualne, sprawnie działające, urządzenia zapewniające łączność między sobą; d) zaopatrzeni w sprawne latarki. 3.1.4. Na terenie chronionym należy zainstalować elektroniczny system kontroli ochroniarzy w postaci 15 punktów kontrolnych, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Wykonawca jest zobowiązany przesyłać Zamawiającemu dwa razy w miesiącu raporty z powyższego systemu (każdego 1.-go i 15.-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni na adres sekretariat@urbitor.pl, a.olender@urbitor.pl, j.wojciechowski@urbitor.pl ). Czas jednego obchodu wynosi ok. 25 minut. 3.2. Monitoring elektronicznego systemu alarmowego Domu Przedpogrzebowego oraz Biura Obsługi Klientów na Centralnym Cmentarzu Komunalnym - ul. Grudziądzka 190/192: 3.2.1. Harmonogram zadania. Monitoring prowadzony będzie w godzinach: a) Dom Przedpogrzebowy: OTWARCIE ZAMKNIĘCIE pn. - sb. 15.00 7.00. ndz./święta całodobowo b) Biuro Obsługi Klienta: OTWARCIE ZAMKNIĘCIE pn. - sb. 15.00 7.00. ndz./święta całodobowo 3.2.2. Zadania ochrony: a) przekazywanie wiadomości poprzez SMS na numer kierownika Działu DAT o każdorazowym uzbrojeniu/rozbrojeniu alarmów obiektów przez obsługę Zamawiającego; b) monitorowanie elektroniczne obiektów obejmujące uzbrojenie/rozbrojenie, alarm włamania oraz alarm napadu; c) podjęcie interwencji niezwłocznie po otrzymaniu sygnału ze stacji monitorującej; d) w przypadku podjęcia czynności ochronnych: - ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia Zleceniodawcy lub osoby przez niego upoważnionej; - w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, przy zachowaniu szczególnej ostrożności, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. 3.3. Konwojowanie wartości pieniężnych z kasy znajdującej się w Siedzibie Zamawiającego- ul. Chrobrego 105/107: 3.3.1. Harmonogram zadania. Konwojowanie prowadzone będzie w dniach i godzinach wcześniej ustalonych ze Zleceniodawcą. Zleceniodawca szacuje częstotliwość konwojów na poziomie 5 konwojów w miesiącu. 3.3.2. Zadania konwojentów: Wykonywanie usługi konwojowania wartości pieniężnych własnym środkiem transportu z należytą starannością i z zachowaniem warunków określonych: - w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 14.10.1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. nr 129, poz. 858); - na warunkach ubezpieczyciela. 3.3.3. Wyposażenie konwojentów: Konwojenci muszą: a) być umundurowani; b) posiadać identyfikatory ze zdjęciem; c) posiadać środek transportu oraz wyposażenie pozwalające zgodnie z obowiązującymi przepisami przewozić wartości pieniężne do 1 jednostki obliczeniowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 600 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) przez cały okres związania ofertą. 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium wnosi się w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Urbitor Sp. z o.o. nr 21 1560 0013 2354 3051 3000 0002. 9.5. Za termin wniesienia wadium uznaje się moment wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.6. Wadium w pozostałych formach tj. oryginały poręczeń oraz gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych jak również poręczeń udzielonych przez upoważnione podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Toruniu przy ul. Chrobrego 105/107, pokój nr 2. 9.7. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowa na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 bez konieczności potwierdzana tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez Wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. 9.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust 1-2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadane uprawnienia do wykonywania określonej działalności- tj. koncesja na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru załącznik Nr.2). b) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik Nr.3); c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24.ust.1 pkt.2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust 1 pkt. 2 ustawy (wg wzoru - załącznik Nr.4 ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urbitor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu, ul. Chrobrego 105/107 (87-100 Toruń).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 09:45, miejsce: URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu, ul. Chrobrego 105/107 (87-100 Toruń), pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.