eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Modernizacja dróg wojewódzkich ul. Wolności w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec- Kolbuszowa - Sokołów Małopolski - Leżajsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Rzeszów: Modernizacja dróg wojewódzkich ul. Wolności w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec- Kolbuszowa - Sokołów Małopolski - Leżajsk
Numer ogłoszenia: 147305 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg wojewódzkich ul. Wolności w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec- Kolbuszowa - Sokołów Małopolski - Leżajsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres robót określony w Rozdziale IV Przedmiar robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Realizacja robót objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z Przedmiarem robót (Rozdział IV), Kosztorysem ofertowym (Rozdział III), Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (Rozdział V) oraz Warunkami Kontraktu (Rozdział VI) stanowiącymi Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia; Dodatkowo wykonawca przygotuje projekty zamienne sygnalizacji świetlnej - w miejsce pętli indukcyjnych należy zaprojektować wideodetekcję oraz zastosować latarnie typu LED (zgodnie z wymaganiami stanowiącymi załącznik nr 1 do Przedmiaru robót) oraz wykona sygnalizacje zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. Koszt wykonania dokumentacji oraz różnice cenowe należy uwzględnić w ofercie; Równocześnie z robotami realizowanymi w ramach kontraktu wykonywane będą roboty związane z przebudową infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją . Harmonogram realizacji tych robót koordynowany będzie przez służby Inżyniera Kontraktu. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia terenu budowy i ścisłej współpracy z wykonawcą oświetlenia ulicznego, a w razie powstania takiej konieczności również innych branż..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 162 921,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) znajdują sie w sytuacji finansowej j.n.: - posiadają roczny przychód za ostatnie 3 lata - min 24 500 000 PLN rocznie - posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia przez okres trzech miesięcy lub zdolność kredytowania do kwoty min. 4.000.000 PLN - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 3) posiadają wymagany potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, z odpowiednim doświadczeniem do realizacji przedmiotu zamówienia: a) Dyrektor Kontraktu - wymagania: - doświadczenie: minimum 5 lat w pełnieniu funkcji Dyrektora, Dyrektora Kontraktu, lub Kierownika Budowy na kontraktach drogowych b) Kierownik budowy - wymagania: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie minimum 3 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy - w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako Kierownik budowy min. 1 zadania dotyczącego przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy G lub wyższej - przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; c) Kierownik robót drogowych - wymagania: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie minimum 3 lat licząc od dnia uzyskania uprawnień, - w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik robót min. 1 zadania dotyczącego przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej - przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa d) Kierownik robót instalacyjnych - wymagania: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie minimum 3 lat licząc od dnia uzyskania uprawnień, - przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; e) Kierownik robót elektrycznych - wymagania: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie minimum 3 lat licząc od dnia uzyskania uprawnień, - przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 4) dysponują potencjałem sprzętowym - min.: -spycharka 75KW -koparka 0,25- 0,40 m3 -ubijaki i zagęszczarki do robót ziemnych -środki transportowe do przewozu mas ziemnych -rozścielacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy i z możliwością ułożenia nawierzchni pełną szerokością -walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg -walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg -walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki -szczotka mechaniczna -skrapiarka do bitumu. 5) Dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych: -kruszyw, -betonów konstrukcyjnych -betonów asfaltowych -innych wymaganych w SST. 6) Posiadają doświadczenie w realizacji zamówień: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min.: -dwóch kontraktów porównywalnych z przedmiotem zamówienia (ulice klasy G lub wyższej) o wartości łącznej powyżej 30 000 000 lub jednego kontraktu powyżej 20 000 000 potwierdzonych, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). -jeżeli kontrakt był wykonywany w ramach konsorcjum w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wartość robót wykonanych przez członka konsorcjum będzie odpowiadać w/w wartościom. poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 7) Udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 60 miesięcy , na oznakowanie poziome - zgodnie z SST D 07.01.01. II. Dopuszcza się podwykonawstwo. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS), potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) Rachunek zysków i strat, Sprawozdanie finansowe w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów potwierdzających obroty za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to za ten okres. 6) Informacja banku lub Kasy Oszczędnościowo Kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości min. 4.000.000 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy na w/w kwotę, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W sytuacji, gdy polisą objęta jest tylko część prowadzonej działalności gospodarczej, wykonawca winien zadbać, aby część ta była tożsama z przedmiotem zamówienia. 8) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 9) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.iadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 10) Dane o doświadczeniu w zakresie określonym w pkt 5.1.6 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku członka konsorcjum referencje powinny stwierdzać, że wykonanie nastąpiło wspólnie z innymi podmiotami i wskazywać zakresy oraz wartości robót budowlanych wykonanych bezpośrednio przez danego członka konsorcjum. 11) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 12) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 5.1.5 Instrukcji dla Wykonawców. 13) Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do oferty (w przypadku realizacji robót siłami własnymi należy wpisać nie dotyczy). 14) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.