eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Sprzedawca dla 40 osób, w dwóch grupach po 20 osób

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Mielec: Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Sprzedawca dla 40 osób, w dwóch grupach po 20 osób
Numer ogłoszenia: 147297 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119367 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Sprzedawca dla 40 osób, w dwóch grupach po 20 osób.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2. Przedmiot zamówienia stanowi przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca dla 40 osób realizowanego w 2 grupach po 20 osób. Termin realizacji szkolenia dla każdej grupy jest inny. 3. Uczestnikami szkolenia będą osoby z wykształceniem minimum podstawowym/gimnazjalnym, skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 4. Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 5. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawca oraz nabycie umiejętności obsługi kas fiskalnych i terminala kart płatniczych. 6. Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy), przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 7. Szkolenie powinno zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: - Przepisy BHP i P. Poż., - Wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej, - Organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, - Obsługa klienta, przebieg sprzedaży detalicznej, - Wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych, - Budowa i obsługa kas fiskalnych (programowanie, sprzedaż towarów, drukowanie raportów), - Wystawianie faktur i rachunków, - Obsługa programu do fakturowania, - Obsługa terminala kart płatniczych, - Praktyka w placówkach handlowych. 8. Program szkolenia powinien być oparty o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń dla zawodu sprzedawca i dla zawodu kasjer dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 9. Zamawiający nie dopuszcza bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy. 10. Wymagana liczba godzin szkolenia - 230 dla każdego uczestnika, w tym: zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne - 120 godzin, praktyka u pracodawcy - 105 godzin oraz egzamin- 5 godzin. 11. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny być zrealizowane w czasie 15 dni po 8 godzin dziennie. 12. Zamawiający żąda aby po części merytorycznej szkolenia w wymiarze 120 godzin każdy uczestnik szkolenia odbył praktykę u pracodawcy w funkcjonującej placówce handlowej w wymiarze 105 godzin - 15 dni praktyki po 7 godzin dziennie, codziennie, bez sobót, niedziel i dni wolnych od pracy. Praktyka może odbywać się w godzinach między 8:00 a 18:00. 13. Pracodawca u którego realizowana jest praktyka wyznacza opiekuna praktyki. Pod opieką jednego opiekuna praktykę może odbywać maksymalnie 3 uczestników szkolenia. 14. Opiekun praktyki sprawuje bieżącą opiekę nad kursantem odbywającym praktykę. 15. Nadzór nad przebiegiem praktyki sprawuje instytucja szkoleniowa, która odpowiada za prawidłową realizację praktyki oraz prowadzoną dokumentację, w tym codzienne prowadzenie kart praktyki zawodowej przez uczestników szkolenia. 16. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem - 5 godzin. Egzamin powinien zostać przeprowadzony po zrealizowaniu całości szkolenia tj. po części teoretycznej, praktycznej i praktyce u pracodawcy (w 31dniu szkolenia). 17. Uczestnicy, którzy pozytywnie zakończą szkolenie otrzymają: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177 poz. 1193) zawierające: -numer z rejestru, -imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, -nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, -okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 18. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: - materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), - materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, - materiały piśmiennicze, - zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadające kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, - odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, - bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia w tym samodzielne stanowisko komputerowe z licencjonowanym oprogramowaniem i programem do fakturowania pozwalającym zrealizować program szkolenia oraz samodzielne stanowisko do nauki obsługi kas fiskalnych, - odzież ochronną, - realizację praktyki w funkcjonującej placówkę handlowej, - nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 19. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 20. Miejsce realizacji szkolenia: Mielec. 21. Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 22. W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 23. W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 24. Wykonawca zobowiązany jest do: - oznaczania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, list, zaświadczeń informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz flagą Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które są zamieszczone na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie http://pokl.wup-rzeszow.pl/pl/45/2/promocja_projektow.html - rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie WWW.inwestycjawkadry.pl oraz zamieszczeniu informacji o szkoleniu przed jego rozpoczęciem oraz aktualizowaniu informacji w tej bazie, - przechowywania do 31.12.2020r. dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w projekcie Więcej szans w powiecie mieleckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI. Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Współpracy Edukacji i Doradztwa Małgorzata Wyrwińska-Cieślak, ul. Majowa 7, 31-464 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46092,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.