eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Zakup, dostawa montaż wiat przystankowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Chrzanów: Zakup, dostawa montaż wiat przystankowych
Numer ogłoszenia: 147136 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie , ul. Oświęcimska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6276138, faks 032 6276138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkm.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa montaż wiat przystankowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa wraz z montażem 10 wiat przystankowych dla Związku Komunalnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie, w tym: wiaty 4 - modułowe 5 sztuk wiaty 3 - modułowe 2 sztuki wiaty 2 - modułowe 3 sztuki. Wykaz przystanków na terenie poszczególnych Gmin stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 2. Opis wiat przystankowych 2.2.1. kształt i wymiary: a) wiata prostokątna, b) szerokość modułu ściany tylnej: od 1 340 mm do 1440 mm c) wysokość modułu co najmniej 2 130 mm d) szerokość modułu ściany bocznej od 1 340 mm do 1 440 mm e) szerokość rzutu pionowego dachu (liczona wzdłuż modułów bocznych) od 600 mm do 800 mm dłuższa od szerokości modułu ściany bocznej f) długość dachu co najmniej 630 mm dłuższa od sumy modułów ściany tylnej wiaty wraz z konstrukcją g) wysokość samego dachu (liczona bez ścian) wg projektu Wykonawcy Rysunek poglądowy przedstawiający kształt wiat przystankowych stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ 2.2.konstrukcja: a) wykonana z profili stalowych o przekroju min. 40 x 40 mm ocynkowanych ogniowo Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin ocynkowania konstrukcji przed jej pomalowaniem. b) malowana proszkowo c) wypełnienie ścian bocznych i ściany tylnej: szkło hartowane o grubości co najmniej 6 mm, montowane do konstrukcji wiaty za pomocą profili aluminiowych, ściana tylna dzielona w pionie (wg ilości modułów wiaty), poszczególne moduły ścian tylnych i bocznych dzielone w poziomie w proporcji 50:50. d) dach łukowy, jednospadowy z dwoma rynnami zewnętrznymi (z przodu i z tyłu) pokryty poliwęglanem komorowym o grubości min. 6 mm e) wody opadowe odprowadzane z rynien wewnątrz słupków pionowych stanowiących konstrukcję wiaty f) konstrukcja wiaty umożliwia bez przeróbek zamocowanie w każdej ze ścian (tylnej i bocznych ) nośnika reklamowego formatu city light. 2.2.3. sposób montażu : wiata montowana na fundamencie betonowym lub na fundamentach prefabrykowanych z betonu B-20 2.2.4. kolorystyka: a) profile stalowe ścian bocznych i tylnych wiaty w kolorze popielatym RAL 7040 b) konstrukcja dachu wiaty, konstrukcja i siedzisko ławeczki oraz kosze na śmieci w kolorze niebieskim RAL 5015 c) gablota i wkład do niej w kolorze niebieskim RAL 5015 Uwaga: wykonawca przed malowaniem konstrukcji wiaty i jej wyposażenia dokona przed Zamawiającym prezentacji próbek kolorów. 2.2.5.wyposażenie: a) gablota ogłoszeniowa, montowana w ścianie tylnej, w górnej części lewego modułu wiaty, patrząc na nią od krawędzi jezdni: o wymiarach min. 1 185 mm x min. 960 mm x max 45 mm wykonana z laminatów poliestrowo - szklanych nie odkształcających się w wyniku działania warunków atmosferycznych, nie tracących koloru i odpornych na korozję, zamykana na dwa zamki otwierane kluczem trójkątnym z blokadą uniemożliwiającą ich przekręcenie, oświetlona systemem diodowym o mocy max.10 W rozmieszczonym w górnej i dolnej części gabloty na całej jej długości, odpornym na warunki atmosferyczne zalanym osłoną hermetyczną, wyposażona w uszczelki zamontowane w sposób trwały na obwodzie gabloty, drzwi gabloty montowane po prawej stronie w sposób uniemożliwiający odkształcanie się oraz obwiśnięcie, drzwi na całym obwodzie oraz boki gabloty na całej długości mają posiadać wlaminowaną blachę ocynowaną grubości 1,5 - 2 mm drzwi zastosowane we wszystkich gablotach są między sobą wymienne gablota ma posiadać otwory wentylacyjne: - 2 otwory w dolnej ścianie - po 3 otwory w górnej części ścian bocznych gablota wyposażona we wkład na rozkłady jazdy, wymienny, mocowany w górnej części na dwóch śrubach motylkowych, wykonany z komorowego poliwęglanu na którego powierzchni są zamontowane w sposób trwały przeźroczyste przegrody, umieszczone: I rząd: 2 przegrody na umieszczenie formatu A3 poziomo oraz jedna na umieszczenie formatu A4 pionowo II rząd: na całej długości przegrody na umieszczenie formatu A5 poziomo III rząd: na całej długości przegrody na umieszczenie formatu A4 pionowo Górna część wkładu do gabloty ma być zabezpieczona przed odkształcaniem, odpowiednio wykonanym paskiem z blachy nierdzewnej. do montażu gabloty Wykonawca dostarczy cztery śruby 6x40 mm wykonane ze stali nierdzewnej, cztery nakrętki M6 samokontrujące oraz 8 podkładek wykonanych z PCV, 8 podkładek ze stali nierdzewnej, 4 tulejki z PCV Uwaga: Zamawiający w trakcie postępowania udostępni w swoje siedzibie Wykonawcom do wglądu wzór opisanej gabloty. Wykonawca dostarczy 5 szt. jednakowych kluczy do gablot oraz następujące dodatkowe serwisowe elementy zapasowe: 1 wkład do gabloty 1 sztuka drzwi gabloty b) ławeczka wewnątrz wiaty na całej jej długości o konstrukcji stalowej z drewnianym siedziskiem o szerokości min. 300mm i grubości min. 40 mm. Siedzisko umieszczone 100 mm od ściany tylnej wiaty. Opieradło ławeczki na całej jej długości, wykonane z materiału siedziska, mocowane do konstrukcji wiaty, dolna krawędź opieradła na wysokości 180 mm nad siedziskiem. Szerokość opieradła min.200 mm. Drewno na siedzisko i opierało ma być odpowiednio wysuszone i zaimpregnowane oraz pomalowane. c) znak drogowy: przystanek autobusowy - D-15 zamocowany na krawędzi najazdowej dachu, wykonany z pleksi o grubości min.12 mm, świecący obustronnie, oświetlenie LED, światło białe- zimne, zasilanie 12 V, moc max. 10 W, folia odblaskowa 3M, w ramce montażowej, przewód zasilający min. 2 mb. d) tablica informacyjna o wymiarach 1000x200mm, aluminiowa, malowana proszkowo kolorem RAL 5015 o grubości min 2,5 mm zamontowana na przedniej krawędzi dachu wiaty, pośrodku szerokości wiaty, zawierająca informację z nazwą przystanku. Rozmiar, kolor, rodzaj czcionki zostanie uzgodniony z Wykonawcą po wyborze oferty. e) kosze na śmieci: w kształcie walca, wykonane z blachy ocynkowanej, perforowanej, pomalowanej zewnątrz i wewnątrz kosza pojemność 35 l konstrukcja nośna kosza oraz daszek zamocowany do niej - pomalowane w kolorze kosza, tj. RAL 5015 mocowanie kosza ma uwzględnić jego opróżnianie przez obrót kosz powinien być zabezpieczony zamkiem uniemożliwiającym jego przypadkowe wyspanie kosz montowany do konstrukcji wiaty, na zewnątrz wiaty f) elementy dekoracyjne: malowane kwadraty o boku 150 mm o zaokrąglonych rogach , umieszczone rzędem na całej długości ścian tylnych i bocznych wiaty w górnych szybach, tuż nad linią podziału poziomego modułów wiaty w różnym przypadkowym pochyleniu w kolejności: kolor zielony RAL 6018, niebieski RAL 5015, pomarańczowy RAL 2000, za wyjątkiem szyby w górnym module ściany bocznej z kierunku najazdowego, na której Wykonawca wykona logo Zamawiającego na całej wielkości. Wzór logo Zamawiający przekaże Wykonawcy po wyborze oferty. 2.3. Złożony przez Wykonawcę Załącznik nr 1a do SIWZ oraz zwymiarowane rysunki techniczne wiat sporządzone przez Wykonawcę stanowią element oferty. 2.4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: demontażu wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ wiat przystankowych, wywozu ich na złom oraz przekazania dokumentacji złomowania Zamawiającemu i przelania na jego konto bankowe pieniędzy otrzymanych ze złomowania. zdemontowane materiały nadające się do dalszego wykorzystania (kosze, tablice pod rozkłady jazdy, rynny, ekrany szklane itp.) należy przekazać do Zamawiającego, montażu wiat zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.), czyli: wiata powinna być odsunięta od wewnętrznej krawędzi zatoki co najmniej o 1,5 m, a w przypadku braku zatoki - nie mniej niż 2,5 m od krawędzi jezdni drogi, montaż wiat obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc montażu poprzez uprzątnięcie terenu oraz obróbkę nawierzchni chodnika, Uwaga: Wiata Trzebinia Krakowska kier. Kraków, Trzebinia Mały Rynek kier. Chrzanów Libiąż Pawilon kier. Chrzanów, Libiąż Pawilon Kierunek Urząd Miejski, Chrzanów Śródmieście kierunek ZUS zostaną zdemontowane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić pisemnie do właściwego zarządcy drogi lub właśćiciela celem dokonania uzgodnień niezbędnych do montażu nowych wiat..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienai wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki opisane w art. 22ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.:posiadaniauprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionych w pkt 10.1, tj. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki opisane w art. 22ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.:posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 dostaw i montażu wiat przystankowych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionych w pkt 10.2, tj. wykazu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 dostaw wiat przystankowych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - posiadane referencje i faktury.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki opisane w art. 22ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionych w pkt 10.1 SIWZ, tj. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki opisane w art. 22ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.:dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionych w pkt 10.1 SIWZ, tj. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki opisane w art. 22ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.:sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionych w pkt 10.1 SIWZ, tj. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkkm.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-500 Chrzanów, ul.Oświęcimska 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 07:30, miejsce: 32-500 Chrzanów, ul.Oświęcimska 9, I piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.