eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa obiektu hali sportowej z zapleczem administracyjno - rehabilitacyjnym w ośrodku COS w Giżycku



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Warszawa: budowa obiektu hali sportowej z zapleczem administracyjno - rehabilitacyjnym w ośrodku COS w Giżycku
Numer ogłoszenia: 146662 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298720, 5298750, fax 022 6289179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa obiektu hali sportowej z zapleczem administracyjno - rehabilitacyjnym w ośrodku COS w Giżycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego obiektu hali sportowej z zapleczem administracyjno - rehabilitacyjnym Podstawowe parametry charakteryzujące obiekt : Powierzchnia zabudowy hali sportowej - 3.407 m2 Powierzchnia zabudowy hali sportowej - 609 m2 Powierzchnia zabudowy hali sportowej - 609 m2 Powierzchnia użytkowa całego obiektu - 7.973 m2 Kubatura obiektu : 54.216 m3 Konstrukcja hali - technologia żelbetowa oparta o słupy (6x30m) , ściany żelbetowe , mury oporowe żelbetowe, wieniec żelbetowy i dźwigary drewniane w kształcie łuku dla przykrycia Konstrukcja części rehabilitacyjnej - mieszana : szkielet żelbetowy ze słupami w rozstawie 6 i 9 m , ściany murowane z cegły , stropami z płyty żelbetowej , schody żelbetowe , fundamenty- stopy żelbetowe pod słupy i ławy betonowe pod ściany Obiekt jest wyposażony w następujące instalacje : - instalacja c.o. zasilona z lokalnej kotłowni olejowej zlokalizowanej w obiekcie - instalacja ciepła technologicznego zasilona j.w. - instalacja z.w. - zasilona z wewnętrznego przyłącza obiektu - instalacja c.w. - zasilona z lokalnej kotłowni oraz dodatkowych miejscowych podgrzewaczy - instalacja kanalizacji sanitarnej - odprowadzona do istniejącej przepompowni ścieków - instalacja kanalizacji deszczowej - odprowadzona na poletko rozsączające - instalację wentylacji mechanicznej z elementami klimatyzacji - instalację wentylacji grawitacyjnej - instalację elektryczną oświetlenia podstawowego , awaryjnego , ewakuacyjnego , zewnętrznego - instalację elektryczną gniazd ogólnego przeznaczenia 230V , gniazd (Data) - instalację elektryczną siłową zasilania urządzeń technologicznych 400V - instalację wydzielonego zasilania urządzeń rehabilitacyjnych i hydroterapii - linie kablowe zewnętrzne S.N. 15kV i 0,4 kV - wydzieloną stację transformatorową kontenerową 15/04 kV - instalacje teletechniczne ( telefony , sieć logiczna , kontrola dostępu , sygnalizacja włamania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr I ,dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy. 3.Wykonawca udzieli co najmniej 3 - letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, liczonej od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Zamawiający informuje, że nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom wykonywania robót ziemnych i podbudowy pod tor oraz boisko. 5.Przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. 6.Termin wizji ustala się na dzień 11.07.2008r. godz.11oo. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przy recepcji ośrodka COS w Giżycku. 7.Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881). Wymagane jest aby zastosowane przez Wykonawcę materiały posiadały stosowne atesty, jeżeli wynikają one z przepisów Prawa Budowlanego . 8.Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawcy 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 200.000 zł. (słownie dwieście tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. O/Warszawa Nr 22 1240 6247 1111 0000 4973 5475 Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 5. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa w wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. Dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca lub gwarant lub poręczyciel nie może ograniczać w żaden sposób (np. żądaniem dodatkowych dokumentów, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006.164.1163 ze zm.), w tym: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na realizacji kubaturowych obiektów użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej jak 25 000 m3 każdy i wartości brutto nie mniejszej niż 8 000 000 zł każdy (słownie: osiem milionów złotych), b) Dysponują co najmniej: - 1 osobą ( kierownik budowy), która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - 1 osobą ( kierownik robót), która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osobą - ( kierownik robót), która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych a ponadto osoby te posiadają co najmniej 2 -letnie doświadczenie zawodowe / od daty uzyskania uprawnień/ 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 4 miliony złotych b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4 miliony złotych 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: - warunek określony w ust.1a),1b) oraz 2a) Wykonawcy mogą spełniać łącznie. - warunek określony w ust.2 b) zobowiązany jest spełnić każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Wykonawcy mogą być ubezpieczeni wspólnie na kwotę nie mniejszą niż 4 miliony złotych , o ile ubezpieczyciel w dokumencie potwierdzającym ubezpieczenie zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 4 mln. zł.za czyny każdego z wykonawców składających ofertę wspólną . 5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego składają następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.06.164.163 ze zm.) - załącznik nr 2 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Wykaz zamówień, o których mowa w pkt V ust.1 lit.a), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ; e) Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie ( zał. nr 3) roboty budowlane zostały wykonane należycie f) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt Vust.1 lit.b) wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ; g) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - załączniku nr 4 wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. h) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt V ust.2 lit.a) lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , i) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt V ust.2 lit. b), aktualną na dzień składania ofert. 2.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.W przypadku reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przez pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo dla tej osoby - w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres uprawnień osoby upełnomocnionej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty wymienione w ust.1lit.a), b), c), i) składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć polisę lub inny dokument, o których mowa wyżej, którego wynika, że ubezpieczeniem na kwotę nie mniejszą niż 3 miliony złotych objęci są wszyscy wykonawcy występujący wspólnie , o ile ubezpieczyciel w dokumencie tym zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 3 mln. zł.za czyny każdego z wykonawców składających ofertę wspólną . 5.Dokumenty składa się w oryginale lub kopii poświadczonej (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit.b) oraz ust.1 lit. c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.Dokument wymieniony w lit. a) powyżej winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wymieniony w lit. b) powyżej winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem wymogu określonego w ust.7. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie wymagane zapisy i informacje, ujęte we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on (NIE DOTYCZY) i dołącza do oferty. 11.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty te Wykonawca złoży w oryginale lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,9
  • 2. okres gwarancji - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 Warszawa pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 Warszawa pokój nr 119 - KANCELARIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.