eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku poprzez wykonanie izolacji ścian fundamentowych i posadzek części podpiwniczonej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym wraz z drenażem opaskowym.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-16

Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku poprzez wykonanie izolacji ścian fundamentowych i posadzek części podpiwniczonej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym wraz z drenażem opaskowym.
Numer ogłoszenia: 146608 - 2016; data zamieszczenia: 16.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164495 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622145, faks 023 6622685.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku poprzez wykonanie izolacji ścian fundamentowych i posadzek części podpiwniczonej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym wraz z drenażem opaskowym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Płońsku poprzez wykonanie izolacji ścian fundamentowych i posadzek części podpiwniczonej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym wraz z drenażem opaskowym. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. : Etap I obejmuje wykonanie: Izolacji pionowej fundamentowych ścian zewnętrznych w części podpiwniczonej budynku. Izolację pionową fundamentowych ścian zewnętrznych należy wykonać w celu zabezpieczenia murów zewnętrznych przed działaniem wód gruntowych. Etap II obejmuje wykonanie: Izolacji poziomej podłóg piwnic w części podpiwniczonej 3.Opis przedmiotu zamówienia (zakres inwestycji) przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załączniki do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy zgodnie z Rozdziałem III pkt 2 SIWZ. Zakres robót realizowanych w poszczególnych etapach określony został w Załączniku Nr 10 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 6. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany będzie do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry. 7.Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze, niż wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. 9. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 2 sierpnia 2016 roku na godz. 10:00. Zainteresowani Wykonawcy zobowiązani są do stawienia się o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest Pani Anna Stańczak. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn.26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji liczonej od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ. Wykonawca nie uzależnia gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia od robót już zrealizowanych przed dniem podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego z podziałem na 2 etapy realizacji zamówienia, uwzględniającego zakres rzeczowy i finansowy w ujęciu rocznym. Harmonogram rzeczowo-finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowi integralną część Umowy. 13.W terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, który pełnić będzie jedynie funkcję pomocniczą i informacyjną w realizacji przedmiotu umowy i nie może stanowić podstawy przy roszczeniach związanych z niedoszacowaniem wartości przedmiotu umowy. W kosztorysie należy uwzględnić rozwiązanie i usuwanie wszelkich kolizji ujętych i nieujętych w dokumentacji projektowej i wszystkie inne prace wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a niezbędne do osiągnięcia rezultatu Umowy. Pozycje nie ujęte przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania uważane będą, że zostały ujęte w innych pozycjach kosztorysu. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę do określenia roboczogodzin w przypadku zmian określonych w § 5 ust.16 pkt 2) i 3) wzoru umowy i do sporządzenia aktualizacji kosztorysu w przypadku zmiany określonych w §5 ust.16 pkt 1) wspomnianego wzoru umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441856,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 538211,16

  • Oferta z najniższą ceną: 538211,16 / Oferta z najwyższą ceną: 538211,16

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.