eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wybór 4 osób do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Postępowanie jest prowadzone w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości poniżej 207 000E na podstawie art. 39-46 i art. 5 ust. 1 ustawyPzp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-30

Kielce: Wybór 4 osób do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Postępowanie jest prowadzone w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości poniżej 207 000E na podstawie art. 39-46 i art. 5 ust. 1 ustawyPzp.
Numer ogłoszenia: 146158 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42, 25-431 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3624548, faks 041 3624899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scdn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór 4 osób do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Postępowanie jest prowadzone w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO o wartości poniżej 207 000E na podstawie art. 39-46 i art. 5 ust. 1 ustawyPzp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamówienia: Zamawiający zastrzega, że każdy z wykonawców może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części. CZĘŚĆ Nr 1: Wybór 1 osoby do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu Chęcińskim w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. CZĘŚĆ Nr 2: Wybór 1 osoby do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rembowie w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. CZĘŚĆ Nr 3: Wybór 1 osoby do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Kielcach, ul. Dobromyśl w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. CZĘŚĆ Nr 4: Wybór 1 osoby do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Zawichoście w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Raport w odniesieniu do każdej części przedmiotu zamówienia ma zwierać minimum: 1)krótką informację o projekcie, 2)opis etapu testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym: a)opis grupy docelowej, b)rodzaje i organizacja zajęć testujących, c)efekty testowania, d) opinie odbiorców i użytkowników o nowym modelu. 3)wnioski na temat nowego modelu wejścia wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych na rynek pracy. 4)wersja do wydruku pierwszej części raportu nt. efektów testowania produktu obejmować ma 25 stron maszynopisu zgodnie z ustalonym formatowaniem (który wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy), wzbogaconym dokumentacją fotograficzną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług dotyczących pracy z nauczycielami w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych oraz minimum jednego z czterech punktów: a)pracy, działań z zakresu doradztwa metodycznego z kadrą bądź wychowankami Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych, b)tworzenia materiałów dydaktycznych, c)tworzenia programów nauczania, d)opiniowania programów nauczania. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją co najmniej jednej usługi dotyczącej pracy z nauczycielami w wymiarze co najmniej 20 godzin dydaktycznych (np.: konsultacje, warsztaty, seminaria) oraz co najmniej jednej usługi dotyczącej jednego z czterech punktów: a)pracy, działań z zakresu doradztwa metodycznego z kadrą bądź wychowankami Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych, b)tworzenia materiałów dydaktycznych, c)tworzenia programów nauczania, d)opiniowania programów nauczania Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują, co najmniej osobą, która posiada: a)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, b)przygotowanie pedagogiczne, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - Załącznik nr 6. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i rozdziale VI ust. 1 pkt 2)-4) SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda załączenia do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem w sprawie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia (wzór - Załącznik nr 6).W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia:1)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich,2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;3)oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę należącego do tej samej grupy kapitałowej (podstawa prawna art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, wzór Załącznik Nr 7). Art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4)Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VII ust. 2 pkt 1) - 2) SIWZ (oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i aktualnego odpisu z właściwego rejestru), a w odniesieniu do podmiotów zagranicznych, dokument dokumenty wskazane w rozdziale VII ust. 3 i 4 SIWZ,Podmioty zagraniczne: Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - sporządzonego zgodnie z formularzem Załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Podmioty zagraniczne: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 2) SIWZ składa dokument/dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Podmioty zagraniczne: Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Podmioty zagraniczne: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienia rozdziału VII ust. 5 odnoszące się terminu wystawienia dokumentów, stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.W przypadku załączenia do oferty pełnomocnictwa, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 Pzp, w tym:1)oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenie i informacje wymienione w rozdziale VII SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wskazanego w rozdziale VII ust. 1 i 2 SIWZ,2)w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w postępowaniu. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację,3)w stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający na zasadzie art. 25 Pzp, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika,4)w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podlegają sumowaniu,5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem, na każdej stronie zawierającej treść. W przypadku załączania do oferty zobowiązania (załącznik nr 6), o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 4) i 5) SIWZ, wymagana jest forma pisemna zobowiązania, co oznacza obowiązek przedłożenia takiego zobowiązania wyłącznie w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty, na każdej stronie zawierającej treść.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa, która będzie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, z uwzględnieniem treści oferty. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie, w szczególności w zakresie dotyczącym: 1)wydłużenia okresu realizacji umowy na skutek okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmian w harmonogramie realizacji projektu), 2)zmian w przepisach prawa wpływających na treść zawartej umowy, np. zmian stawki podatku od towarów i usług VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42, pokój nr 37.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ Nr 1: Wybór 1 osoby do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu Chęcińskim w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Raport w odniesieniu do każdej części przedmiotu zamówienia ma zwierać minimum: 1)krótką informację o projekcie, 2)opis etapu testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym: a) opis grupy docelowej, b)rodzaje i organizacja zajęć testujących, c)efekty testowania, d)opinie odbiorców i użytkowników o nowym modelu. 3)wnioski na temat nowego modelu wejścia wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych na rynek pracy. 4)wersja do wydruku pierwszej części raportu nt. efektów testowania produktu obejmować ma 25 stron maszynopisu zgodnie z ustalonym formatowaniem (który wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy), wzbogaconym dokumentacją fotograficzną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ Nr 2: Wybór 1 osoby do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rembowie w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Raport w odniesieniu do każdej części przedmiotu zamówienia ma zwierać minimum: 1)krótką informację o projekcie, 2)opis etapu testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym: a)opis grupy docelowej, b)rodzaje i organizacja zajęć testujących, c)efekty testowania, d)opinie odbiorców i użytkowników o nowym modelu. 3)wnioski na temat nowego modelu wejścia wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych na rynek pracy. 4)wersja do wydruku pierwszej części raportu nt. efektów testowania produktu obejmować ma 25 stron maszynopisu zgodnie z ustalonym formatowaniem (który wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy), wzbogaconym dokumentacją fotograficzną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ Nr 3: Wybór 1 osoby do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Kielcach, ul. Dobromyśl w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Raport w odniesieniu do każdej części przedmiotu zamówienia ma zwierać minimum: 1)krótką informację o projekcie, 2)opis etapu testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym: a) opis grupy docelowej, b)rodzaje i organizacja zajęć testujących, c)efekty testowania, d)opinie odbiorców i użytkowników o nowym modelu. 3)wnioski na temat nowego modelu wejścia wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych na rynek pracy. 4)wersja do wydruku pierwszej części raportu nt. efektów testowania produktu obejmować ma 25 stron maszynopisu zgodnie z ustalonym formatowaniem (który wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy), wzbogaconym dokumentacją fotograficzną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ Nr 4: Wybór 1 osoby do opracowania raportu nt. efektów testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Zawichoście w ramach realizacji projektu pn. PI Wczoraj wykluczenie jutro zatrudnienie o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.01.02.00-00-026/11 finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Raport w odniesieniu do każdej części przedmiotu zamówienia ma zwierać minimum:1)krótką informację o projekcie, 2)opis etapu testowania produktu w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym: a) opis grupy docelowej, b)rodzaje i organizacja zajęć testujących, c) efekty testowania, d)opinie odbiorców i użytkowników o nowym modelu. 3)wnioski na temat nowego modelu wejścia wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych na rynek pracy. 4)wersja do wydruku pierwszej części raportu nt. efektów testowania produktu obejmować ma 25 stron maszynopisu zgodnie z ustalonym formatowaniem (który wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy), wzbogaconym dokumentacją fotograficzną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.